Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Scr@p-Cards #98

Hallo Allemaal
Wat waren we weer blij met zoveel prachtige en creatieve inzendingen!
Dan is het weer zo moeilijk om een top 3 te kiezen.
Samen met het DT komen we er altijd wel weer uit!
 Maar eerst maken we de winnares van Challenge #97 bekend
en dat is geworden Anja 3D

Van Harte Gefeliciteerd Anja ,  je mag Gerie een mailtje sturen,
 zodat wij je gegevens aan 't Scrap-Ateljeetje gaan door geven ,
en zij jou de prijs kan toe sturen.
 Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge.
Vind je dat leuk,  geef dat ook even door in hetzelfde mailtje.
 De winnaars badge (nummer 1) is voor jou en mag je mee nemen naar je blog.
 Deze vind je rechts in de zij balk.
Dan nu onze top 3
Nr. 1 is geworden Wilma

Nr.2 is geworden Suzanna
Nr. 3 is geworden Crealientje
Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!
Ook jullie mogen de top 3 banner meenemen, die rechts in de sidebar staat.

Onze nieuwe Challenge #98 heeft als thema:
Iets met vleugels/things with wings.
 zoals o.a. vlinders, vogels, fairy's en engeltjes etc.
Laat je fantasie erop los en verras ons.

  Ons team heeft weer mooie voorbeelden gemaakt.
Dit keer hebben wij geen gast DT kaart.
DT Danoesja

DT Anita

DT Gerie

DT Irene

DT Martine

De sponsor is deze keer De Egel

Met deze geweldige mal als prijs


  Challenge # 98 loopt tot dinsdag  25 juli 13.00 uur
en de volgende dag maken we de winnaars bekend.
Maar we komen dan niet met een nieuwe challenge,
want we houden dan een zomerstop tot 30 augustus.
En gaan lekker vakantie nemen.


Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!
We komen graag langs bij jullie om een reactie achter te laten.
Je mag met 3 creaties meedoen.

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Irene, Danoesja, Martine en Anita



28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anja! En ook de andere dames! Vind het zelf ook super om in de
    top 3 te staan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtig werk DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb mijn kaartjes ingestuurd!
    Paste precies bij wat ik vandaag op mijn blog laat zien!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anja gefelicieerd met je prijs. De andere dames van de top 3 ook gefeliciteerd altijd weer een succesje. Een hele mooie top 3. Wat een leuke inspiratiekaarten hebben jullie gemaakt. IK dacht even ik ben de eerste inzending. Maar nee. Deze kaart met libelle had ik al even in de maak. Maar door de warmte en toen moest er weer wat anders gemaakt worden. bleef deze even liggen. Vind het plaatje een hele mooie met vleugels. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag zelfs met 3 kaartjes mee doen Trijntje!

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd Anja, en andere dames van de top 3, Wilma en Suzanna!
    Joehoe,helemaal weer blij dat ik ook in de top sta. Vind het altijd zo'n eer.
    Bedankt!
    Fijne dag allemaal, en ik ga weer aan de slag voor de nieuwe Challenge.Prachtige voorbeelden DT.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Anja met je mooie prijs en ook de andere dames met hun mooie top 3 notering.
    leuke nieuwe challenge met schitterende voorbeeldkaarten,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames! Mooie voorbeeldkaarten van het DT.
    Mijn kaart is gepost!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze challenge 'Met vleugels' stond al op mijn to-do lijstje, maar ik had niet aan mijn kaart met engeltjes gedacht. Dank je wel voor de tip Martine! Het is een leuke opdracht deze keer en de voorbeeldkaarten zijn mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las dat je met twee kaarten mee mag doen. Ik heb er nog 1. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Dt-Team. Ik vind het super gaaf dat mijn kaart als winnaar uit de bus is komen gevallen ☺. Ik heb Gerrie net een mailtje gestuurd.
    Andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie top3 plaats.
    Dank jullie wel voor alle felicitaties. ☺
    Wat een leuke opdracht weer en wat een mooie voorbeelden
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge wat een prachtige inspiratie kaarten Dames !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb er ook nog eentje voor deze leuke challenge,
    wat prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt DT dames!!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een beetje een late reactie, maar ik vind het super kei gaaf mezelf te zien in de top 3, en dan nog wel op de eerste plaats. Ik ben er super blij mee en natuurlijk motiveert het me om zo lekker door te gaan. Ik had wel eerder willen reageren maar door visite en loge's kwam het er niet eerder van. De andere dames natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En schitterende voorbeeldkaarten heb
      ben jullie gemaakt dames!! xxx

      Verwijderen
  14. Hoi Gerrie, Ik heb je weer een mailtje gestuurd. Ik heb Anita even in de cc gezet kijken of zij mij mailtje wel ontvangt. Afgelopen zaterdag vanaf de camping heb ik jouw ook een mailtje gestuurd. Ik snap niet waarom jij mijn mails niet ontvangt.
    Laat je het mij even weten, als je mijn mail nu wel ontvangen heb.
    Anders moet het misschien via een andere manier
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi. Mijn moeder Martje heeft een kaart gemaakt met meeuwen erop. Dat vliegt dus...... ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So happy to have found your challenge :) Love this theme!
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb nog een kaartje ingestuurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeelden van het DT. En winnaars gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte nog dames met jullie inspirerende creaties! Ik ga nog proberen mee te doen met deze challenge zo vlak voor mijn vakantie, super voorbeelden van het dt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, hoi, hij staat er weer bij.
    Leuke challenge met mooie voorbeelden.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo. Heb zojuist mij derde kaart erbij gezet zelfs 2 Keer! Misschien kunnen jullie hier iets aan doen. Sorry voor het ongemak. Dit is echt mijn thema.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eentje weg gehaald. Fijn te horen dat je het een leuk thema vind. Daar doen we het voor! Om ons allen plezier te geven.
      Gr Anita DT

      Verwijderen
  22. Er staan echt vlindertjes op mijn kaart, wel beetje klein :) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW!! Zulke mooie gezien. Hopelijk is de mijne toch een beetje kanshebber

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb zojuist mijn derde kaart erbij gezet maar vergeten een 3 achter mijn naam te zetten.
    Het is een leuke challenge met prachtige voorbeeldkaarten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful DT creations! Gorgeous! Inspiring!

    Thanks for the Challenge Ladies!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...