Pagina's

woensdag 25 oktober 2017

Uitslag van de 100ste Challenge!


Hallo Allemaal,

Dank jullie wel voor zoveel prachtige inzendingen en enthousiasme!!! Een dikke pluim voor jullie allemaal, we hebben er van genoten! Er zijn ook hele mooie kaarten ingezonden, die helaas niet voor een prijs in aanmerking komen en wat we ook veelvuldig opgenoemd hebben,
kijk goed naar de Challenge regels!

We hebben maar liefst 6 prijzen te verdelen voor jullie, waarvan de winnares van
deze Challenge de mooie stempels wint van Craft Emotions!
De winnares VAN DE HERFST BINGO is geworden Riet


Van harte Gefeliciteerd Riet en veel plezier met deze mooie prijs die Adrie van de 
de Hobbykaart! graag aan de winnares beschikbaar heeft gesteld! 
Je mag mij Gerie, een mailtje sturen met je adres gegevens en dan maak ik het in orde voor je!

Neem eens een kijkje in deze webwinkel, met de ruime keus en zeer betaalbare prijzen!!!

  
***********

De overige prijzen zijn geschonken door het DT team en gaan we graag versturen!!


Top 5 in willekeurige volgorde zijn geworden:

Martje wint de prijs No. 1 geschonken door DT Martine

Elly B. wint de prijs No. 2 geschonken door  DT Irene

Nr. 3 Sylvia wint de prijs No. 3 geschonken door DT Anita
challenge #100 "Herfstbingo" rij diagonaal bij Scr@p-Cards/Sylvia H.(2)

 Nelleke wint de prijs No. 4 geschonken door DT Danoesja

 Wies wint de prijs No. 5 geschonken door DT Gerie


Alle winnaars van harte Gefeliciteerd !  Iedereen mag een mail sturen naar Gerie en graag je adres door geven, dan wordt jouw prijs door de DT zelf opgestuurd naar je!!!  De winnaarsbadges kunnen jullie meenemen naar je blog als je wilt en staan rechts in de sidebar!

Dit was onze jubileumactie, die begon als een hele feestelijke 100ste Challenge om jullie te bedanken voor alle mooie jaren en het trouw mee doen aan alle uitdagingen en vele inzendingen, waarvan we ontzettend veel en oprecht hebben genoten!

Wat jullie nu absoluut niet zullen verwachten en waarschijnlijk zal inslaan als een bom en vast geen feestelijke mededeling zal zijn, zeg ik met pijn in mijn hart dat we als team hebben besloten: 
te gaan stoppen met het Scr@p-Cards Challenge blog! 

Het enorme plezier wat we er aan beleefd hebben met elkaar zullen we niet vergeten, en al die jaren dat we dit belangeloos maar met heel veel enthousiasme hebben gedaan, daar kunnen we heel mooi op terug kijken! Een Challenge blog kost veel tijd en werk....de planning en het verzorgen van de prijzen...het maken van de vele Challenge berichten en natuurlijk het reageren op alle inzendingen! 

Onze grote dank gaat natuurlijk ook uit naar onze trouwe SPONSORS, die altijd voor ons klaar hebben gestaan, en al die mooie prijzen beschikbaar hebben gesteld
voor de winnaars in de afgelopen 5 jaar! Nog even alle sponsors op een rijtje!
En blijf hun mooie webwinkels bezoeken!!!

  Onze sponsors Hobbyshop Agnes Het Hobbypaviljoentje

't Scrap-Ateljeetje  De Egel

************

Heel erg bedankt Teamleden voor alle mooie voorbeeldkaarten
en het altijd klaar hebben gestaan voor elkaar en de gezellige tijd!
Ook heel erg bedankt aan onze trouwe Challenge volgsters en natuurlijk kunnen we elkaar gewoon blijven zien en spreken op elkaars bloggen, want daar gaan we gewoon gezellig mee door!

Ze zeggen wel eens dat je moet stoppen op het hoogtepunt?!
Al weet ik zeker dat we het ook zullen gaan missen.
Maar niet getreurd er zullen altijd Challenge blogs stoppen, maar ook weer nieuwe bijkomen!

Dag, dag allemaal, we zien jullie vast en zeker terug in Blogland!

Martine, Irene, Danoesja, Anita en Gerie

28 opmerkingen:

  1. He? Wat jammer!! Ik moest het even 2x lezen. Ze zeggen inderdaad dat je moet stoppen op je hoogte punt, maar dit vind ik erg jammer. Ik begrijp wel jullie beslissing. Succes met jullie eigen blogs.
    En voor de winnaars van harte gefeliciteerd. Ze zijn stuk voor stuk mooi!!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, ik zit hier echt met een brok in mn keel en weet niet goed wat ik nu moet zeggen.... Het is inderdaad een bom die inslaat!
    Maar zo te lezen is deze beslissing weloverwogen genomen en dus zal het goed zijn.
    Lieve Gerie, Anita, Irene, danoesja en Martine,
    Heel erg bedankt voor jullie enthousiasme waarmee jullie iedere maand weer een nieuwe challenge verzorgden. Jullie prachtige en inspirerende voorbeelden en dank voor de reacties die jullie altijd ruim achterlieten bij de deelnemers!
    Ik wens jullie alle goeds en gelukkig hoeven we elkaar niet uit het oog te verliezen!
    Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal XXX

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat jammer.....na zo'n feestelijke 100ste challenge komt dit voor mij totaal onverwachts en ik heb het net als Nicolette nog een keertje moeten lezen omdat ik deze totaal niet voelde aankomen.
    Ik wil de winnaars van deze allerlaatste challenge van harte feliciteren met hun mooie winnende kaarten.
    En voor jullie als team dank je wel voor al die leuke challenges de mooie voorbeeldkaarten en de leuke reacties ik zal het zeker gaan missen maar ik zie jullie gelukkig nog op jullie eigen blogs.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alhoewel ik het 2 keer moest lezen vind ik het ook meteen erg mooi....stoppen nadat de 100ste challenge is afgelopen.
    Wauw, 100, super toch?!!!!
    Bedankt dat ik (af en toe) mee mocht doen en dat ik net veel plezier inspiratie heb op gedaan opl dit blog.
    Lekker zelf blijven bloggen en we komen elkaar zeker weer tegen.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer, jammer, maar wel begrijpelijk. Dank aan jullie allemaal voor je inzet en prachtige voorbeelden iedere keer.
    Leuk dat ik deze laatste keer bij de winnaars mag horen.
    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neeeeeeeee, ik ben sprakeloos! Zit rustig alles te lezen en dan op het eind dit bericht dat jullie stoppen! Zo jammer, maar jullie hebben het zo goed gedaan en het plezier was in de blogbericht te merken. Ik volg jullie natuurlijk individueel, dus het contact blijft. Dank jullie wel voor alle uitdagingen!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, dat is echt wel een bom! Eerst jullie prachtige jubileumchallenge en dan dit onverwachte bericht...
    Alvast DANKJEWEL voor de mooie blog, inspiratie en challenges die jullie al die jaren verzorgd hebben! Veel succes aan allemaal, we zien mekaar nog op blogs!
    lieve groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, dat zag ik niet aankomen nee! Wat jammer zeg, weer een leuk challengeblog verdwenen. Maar ik snap het helemaal hoor, het kost ook allemaal veel tijd en dat moet dan ook niet ten koste gaan van je eigen plezier in het hobbyenen. We komen elkaar zeker nog tegen en ik wens jullie allen veel plezier en succes met wat op jullie pad komt! Bedankt voor jullie inzet en enthousiasme! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En natuurlijk alle winnaars van harte met jullie mooie creaties! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat ik bij deze jubileum challenge in de prijzen ben gevallen. De andere winnaars ook gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes en prijs.
    En het afsluitende bericht zag ik echt niet aankomen. Ontzettend jammer dat jullie met dit blog stoppen, maar wel begrijpelijk. Jullie stoppen inderdaad op een hoogtepunt na de 100ste challenge. Bedankt voor jullie leuke uitdagingen, voorbeeldkaarten en reacties. Veel succes met jullie eigen blogs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, dat is inderdaad een bom maar wel een glorieus moment om te stoppen. Ik vind het wel hรฉรฉl jammer maar ik volg jullie individueel ook en ik hoop wel dat jullie zelf blijven bloggen. Dank jullie allemaal voor alles de afgelopen jaren en ik wil alle laatste winnaressen van harte feliciteren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit komt zeker en vast kompleet uit de lucht gevallen ... maar begrijpelijk hoor het vraagt een hele grote inspanning zo een challenge blog draaiende houden ...
    Heel vaal dank voor de vele prachtige jaren Gerie, Anita, Danoesja, Irene en Martine voor jullie inzet ... wij komen mekaar nog tegen ...
    Gefeliciteerd aan de winnaars allemaal !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dรกt is de kunst om op je hoogtepunt te durven stoppen; respect dat jullie deze beslissing nu genomen hebben..... en ja het beheren van een challengeblog kost heel veel tijd en energie (wat je als argeloze lezer niet altijd realiseert).
    Dank voor 100 prachtige challenges en voorbeeldkaarten..... wel hoop ik dat jullie het blog niet opheffen, zodat wij nog steeds kunnen blijven genieten van al die prachtige voorbeeldkaarten!
    Het ga jullie allemaal goed.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He stoppen? Nee toch, dat is jammer. Maar wel leuk om het dan bij de 100e challenge te doen.
    Zal een moeilijk besluit zijn geweest maar gelukkig kunnen we jullie apart blijven volgen.
    Ontzettend bedankt voor de leuke challenges die er zijn geweest tijdens mijn 1,5 jaar bloggen!
    Lieve groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad STOPPEN das heel erg jammer.
    Ik wens jullie ook heel veel plezier in je andere werken wat je gaat doen.
    Dank je wel voor de challenges en de mooie/prachtige creaties.

    en natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaars.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah dat jullie gaan stoppen. Jammer, maar eerlijk gezegd kan ik het ook wel begrijpen, het kost ook veel tijd om dit bij te houden. Nou ben ik nog trotser dat ik bij deze laatse uitdaging tot 1van de winnaars behoor. Heel erg blij mee. Ik stuur Geri mijn adres, al heeft Danoesja die wel. Dag allemaal! Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. euh..stoppen?? inderdaad, die zag ik niet aankomen. Maar begrijp het wel.
    Jullie heel erg bedankt voor jullie inzet en jullie inspiratiekaarten.
    Wel leuk om te doen bij jullie 100ste challenge. Succes allemaal en tot ziens op blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joh......wat lees ik nu had jullie net gevonden doe ik mee en win ik ook nog eens de eerste prijs!!! Hartelijk dank daarvoor,maar vind het reuze jammer dat het verdwijnd ,op je hoogtepunt stoppen snap ik ook wel maar blijf het jammer vinden.zal Gerie mijn adres gegevens mailen en de andere dt ers succes in blogland kom jullie daar vast een x tegen.
    Dag allemaal groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi allemaal. Wat leuk dat mijn moeder in de prijzen is gevallen bij. Jullie helaas laatste uitdaging! 100 best veel! Zelf vind ik het heel jammer. Altijd genoten van jullie leuke creaties en reacties,. Maar best te begrijpen Het kost veel tijd. En jullie hebben het lang gedaan.beste teamleden we blijven elkaar volgens en van elkaars creaties genieten. Bedankt voor jullie enthousiasme. En mooie inspiratie. Groeten Martje en Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah dat jullie gaan stoppen. Jammer, maar eerlijk gezegd kan ik het ook wel begrijpen, het kost ook veel tijd om dit bij te houden. Nou ben ik nog trotser dat ik bij deze laatse uitdaging tot 1van de winnaars behoor. Heel erg blij mee. Ik stuur Geri mijn adres, al heeft Danoesja die wel. Dag allemaal! Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is zeker heel erg jammer. Heb altijd met plezier mee gedaan aan jullie challenges en zeker ook genoten van al jullie voorbeelden. Maar natuurlijk hebben we er begrip voor, het kost ongetwijfeld veel meer tijd dan dat wij in de gaten hebben. Heel hartelijk dank voor alles.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eerst blijheid,behoor tot 1 van de winnaars(mede winnaars,gefeliciteerd!)en dat in de 100ste challenge. Bedankt hiervoor,ben superblij met mijn prijs van Anita!!!. Daarna diepe verslagenheid;jullie hebben een fantastisch,inspirerend challenges-blog en gaan helaas stoppen,toch mijn diepe respect voor jullie grandioze inzet en meesterwerkjes van creaties. Zal dit enorm gaan missen,al kom ik jullie vast weer elders tegen.
    Anita,Danoesja,Gerie,Martine en Irene geweldig bedankt voor al het moois!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Winnaars van harte gefeliciteerd. Prachtige kaartjes!
    Stoppen!
    Nou jullie weten het wel te brengen zeg! Mijn mond viel open. En ik moest even goed lezen. Wat jammer!
    Ik begrijp het wel. Ik ga jullie Challenges missen en alle mooie voorbeeldkaarten.
    Wens jullie allemaal het beste.
    ๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’ bloemetjes voor jullie en bedankt!
    Lieve groetjes Crealientje en tot blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd aan alle winnaars en natuurlijk ook gefeliciteerd aan het DT team met de 100ste Challenge.....TOP!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoals iedereen hier boven mij zegt....onverwacht, op jullie hoogtepunt maar heel begrijpelijk!
    Zo'n blog kost enorm veel tijd, ik zaten jaar in een DT team en vond dat soms al een opgeve naast je andere bezigheden.
    Petje af en een diepe buiging voor jullie allemaal dames!
    Super dat jullie het met zoveel enthousiasme toch elke keer maar weer oprijd voor elkaar kregen!
    Veel succes en inderdaad ik zie jullie wel weeer terug op jullie blogs.
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Winnaars van harte gefeliciteerd! En ook ik ben sprakeloos dat jullie gaan stoppen!
    Bedankt voor alle leuke Challenge's! En ik wens jullie ook allemaal het beste!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd voor alle winnaressen. Een bijzonder afscheid hebben jullie er van gemaakt met de 100ste challenge. Erg jammer maar goed te begrijpen omdat er zo enorm veel tijd in gaat zitten. Tot ziens op jullie eigen blogs.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd aan de winnaars !
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie 100ste blogpost !
    Wens jullie allemaal het beste !! Tot op jullie blogs .
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...