Pagina's

woensdag 16 november 2016

Challenge # 91


Hallo Allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe Challenge! En wouw wat hadden we lekker veel inzendingen!
Willen jullie a.u.b de challenge thema's goed blijven lezen, om teleurstelling te voorkomen! Het komt jammer genoeg heel vaak voor, dat er verkeerde inzendingen zijn!
Je mag 3x een kaart/creatie inzenden.
Maar om een goed overzicht te houden willen wij jullie vragen om achter je naam bij de tweede en derde inzending nummer 2 of 3 te zetten.

Maar eerst de winnares van # 90 voor we het nieuwe thema bekend gaan maken!

Winnares is Bianca
Van harte Gefeliciteerd Bianca, met je prachtige scrapbook pagina! De mooie prijs van het Hobbypaviljoentje om voor €15.00 te shoppen in haar prachtige webwinkel is voor jou en meer bestellen mag altijd natuurlijk...heerlijk zo'n korting!
Je mag Gerie een mailtje sturen en ik maak het dik in orde voor je!  De winnaars badge is voor jou en we zouden het heel leuk vinden als je in het nieuwe jaar gast designer wilt zijn.
Wat was het moeilijk om een top 3 te kiezen uit zoveel prachtige
inzendingen...jullie zijn allemaal toppers!!!!

Top 3

Nr. 1 is geworden Ghea

Nr. 2 is geworden Tineke
Nr. 3 is GerJanne geworden
Van harte Gefeliciteerd dames en als je het leuk vind mag je
de top 3 badge meenemen voor in je side bar!

Dan nu het nieuwe thema voor Challenge #91

Een Sinterklaas of Kerst kaart/creatie + alles mag!
Sinterklaas or Christmas card/creation + Anything goes
Je mag 3x een kaart/creatie inzenden.
Maar om een goed overzicht te houden willen wij jullie vragen om achter je naam bij de tweede en derde inzending nummer 2 of 3 te zetten.

De sponsor van deze challenge is het Scrap-Ateljeetje 
met een ongelooflijke mooie prijs!

't Scrap-Ateljeetje



Wij zijn ook met het thema Sinterklaas of Kerst aan de slag gegaan en hopen wat inspirerende 
voorbeelden voor jullie te hebben gemaakt.

Zoals altijd beginnen we met de het Gast DT kaartje van de winnares van de 
vorige Challenge en dat was Liesbeth!


Een prachtige kerstkaart gemaakt door Liesbeth en klik je op haar naam, kom
je op haar blog en vind het vast heel leuk als je bij haar kijkt!
Dankjewel Liesbeth voor je prachtige Gast DT kaart!

DT Anita heeft gekozen voor het thema kerst


DT Danoesja heeft gekozen voor Sinterklaas

DT Martine heeft gekozen voor het thema Kerst

DT Gerie heeft gekozen voor Sinterklaas

Door TIME OUT....voorlopig laatste bijdrage van DT Irene en heeft gekozen voor Kerst

Omdat dit voorlopig een laatste Challenge kaart zal zijn van haar,
heeft Irene zelf een heel mooi stukje geschreven...

Toen Gerie mij vroeg of ik het vrij gekomen plaatsje van Janneke wilde opvullen was ik zo blij, want ik vind het dit Challenge blog en het designteam zo gaaf!!
Je krijgt wel zulke bijzondere contacten door het bloggen en Gerie is er daar één van en al helemaal sinds we elkaar vorig jaar hebben ontmoet. Met Danoesja heb ik al heel wat jaren een leuke klik maar nu zijn er door dit team ook nog Anita en Martine bijgekomen......ik had het 
naar mijn zin in dit warme nestje!!!
Helaas heb ik door de thuissituatie de moeilijke beslissing moeten nemen er nu al weer mee te stoppen, maar ook dit is in heel goed overleg gegaan en.....ik ben niet voor altijd weg maar neem een Time Out ook al kon die wel eens heel lang gaan duren, mijn plekje blijft bestaan.....zo lief!!! 
Ik hoop van harte ergens in 2017 met goed nieuws en freubelzin weer aan te kunnen schuiven 
dus zeg ik nu, DANK en tot ziens allemaal!!!
****************
Irene van ons allemaal...heel veel sterkte en graag tot ziens, ergens in 2017.

Deze Challenge gaat duren tot 20 December 13.00u
Een weekje langer dan gewend, omdat wij als team hierna 2 weekjes 
kerst vakantie nemen!

Veel plezier met de nieuwe Challenge

Vriendelijke groetjes van het DT team
Anita, Irene, Danoesja, Martine en Gerie

19 opmerkingen:

  1. Prachtige en superleuke voorbeelden.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Dt voorbeelden Dames !
    Irene heel veel sterkte .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor de top 3 plaats! Altijd zo leuk!
    De voorbeelden zijn heel mooi voor de volgende challenge.
    Groetjes en lief dat jullie Irene's plekje gewoon bezet houden tot ze terug is.
    Sterkte Irene!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeelden DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden, leuke challenge wederom.
    Ik ga proberen mee te doen met een kerstkaartje want sinterklaas word hier niet gevierd.
    Wel Sint Pieter :)

    Bianca gefeliciteerd met je behaalde eerste prijs en ook Ghea, Tineke en GerJanne
    gefeliciteerd met jullie behaalde top 3.

    Fijne dag en groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames gefeliciteerd allemaal !
    Wat een leuke challenge weer en het team heeft echt wel super zijn best gedaan ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie voorbeelden van de DT en voor Irene veel sterkte.
    Wat een leuke challenge!! Heb net mijn Sintlabels geplaatst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk!!!! Gewonnen en dat met mijn eerste scrapbook page, happie.
    Dank je wel.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zie nu pas dat mijn babyluier in de top-3 staat. Dank jullie wel!!! Door drukte heb ik weinig tot niets geblogd. Ook de winnaar en andere toppers van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous creations by the DT! So sweet for the season!
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kreeg een tip om mijn kaart hier mee te laten doen. Dus dat doe ik dan..... ik vind dat jullie als team altijd hele leuk kaarten maken. Nu hebben jullie zo je best gedaan voor de sinterklaas. Ik ben benieuwd wat jullie vanmijn kaart vinden. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. BIANCA GEFELICITEERD, EN BEBEDANKT DAT IK IN DE TOP 3 STA DE ANDERE DAMES OOK GEFELICITEERD
    GROETJES GHEA
    ps wat heeft iedereen weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sorry ik heb 2 keer dezelfde kaart geplaatst omdat ik vergeten was om er een 2 achter te zetten
    zouden jullie kaart nr 73 kunnen verwijderen
    alvast heel hartelijk bedankt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het vermelden, de foute is verwijderd.
      Gr Anita DT

      Verwijderen
  15. I have to cards I would like too link up but I can't get it to work.. :(

    Here is the link:

    http://yasminscrapperier.blogspot.no/2016/12/ochristmas-time-cards.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. so to see it was possible after all. thank you.
      Hugs Anita DT

      Verwijderen
  16. Gefeliciteerd!
    Bedankt voor de challenge.
    Mooie voorbeelden DT.
    Fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...