Pagina's

woensdag 5 oktober 2016

Reminder Challenge #89


Hallo Allemaal,

Halverwege de Challenge laten we altijd een reminder kaart zien en deze keer heeft DT Irene een schitterende reminder kaart gemaakt met veel mooie labels op haar kaart! 


Challenge thema:
Een kaart of creatie waar we een label op willen zien!
(kijk goed naar de voorbeelden van het DT team)
Card or creation, with a tag

*************************

De sponsor voor deze challenge is Hobbyshop Agnes

Hobbyshop Agnes

En de 1ste prijs is: shoppen met 40% korting in haar mooie webwinkel!

*************

Verder hebben we nog een hele leuke mededeling!


We hebben Martine opnieuw benaderd met de vraag of ze weer tijd en zin had om ons de komende tijd te helpen om dit Challenge blog te ondersteunen...omdat Chantal aan haar herstel moet werken en ze een lange tijd uit de running is! Gelukkig zei Martine JA op onze vraag! Voor ons heerlijk omdat Martine bekend is met het DT en Challenge blog!
Martine het team is ontzettend blij dat je weer op het "vertrouwde" plekje zit en wensen je weer veel plezier bij/met ons! En met de mooie DT voorbeelden gaat het weer helemaal goed komen...welkom terug!!!

Over twee weken, wanneer de nieuwe Challenge begint, doet Martine weer gezellig met ons mee!

Martine stelt zichzelf weer even voor aan jullie:

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Martine ik ben geboren in 1957 en woon in Belgiƫ.
Ik ben gehuwd en we hebben twee dochters, een zoon en 5 kleinkinderen.
Knutselen doe ik al heel lang zoals: breien, haken, borduren, kleding maken en ook
tuinieren is een hobby van mij! Door een vriendin ben ik jaren geleden begonnen met 3D kaartjes maken en daarna werden het borduur kaartjes en zo ben ik verder gegroeid met verschillende materialen en technieken.  Mijn grootste passie gaat uit naar Vintage kaartjes met veel bloemen en vlinders,waar ik verzot op ben.

Velen van jullie zullen nog wel weten dat ik eerder deel heb uitgemaakt van het DT team
en voel me heel vereerd opnieuw gevraagd te zijn door Gerie en Anita om weer terug te komen bij
‘t Scr@p-Cards team! Ik hoop jullie mijn inspiratie door te kunnen geven, om deel te nemen aan
dit leuke challenge blog! Ik heb er veel zin in en kijk er al naar uit om alle mooie creaties
te mogen komen bewonderen op jullie blog!
Liefs Martine

De lopende label Challenge duurt nog tot dinsdag 18 oktober - 13.00u
Wij komen graag bij jullie kijken, dus doe gezellig mee!

Groetjes van het DT team:

Anita, Danoesja, Irene, Martine en Gerie


4 opmerkingen:

  1. Fijn Martine om je hier weer te mogen begroeten! Kunnen we hier ook weer van je mooie creaties genieten!
    En wat een geweldig leuk voorbeeldkaartje heeft Irene gemaakt! schitterend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat leuk, Martine weer op honk!
    Prachtige voorbeeldkaart van Irene!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Martine dat je weer bij de club zit, veel succes en plezier! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Martine om weer bij dit leuke team te zijn ... Ik wens je heel veel plezier en heel veel succes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...