Pagina's

woensdag 21 september 2016

Scr@p-Cards Challenge #89

Hallo Allemaal,

Ondanks het snikhete weer, hebben velen er toch de moeite voor gedaan om een mooie Bingo kaart te maken!!! Dank jullie wel hiervoor en het team heeft weer zijn uiterste best gedaan een Winnares en een mooie top 3 uit te kiezen!

Winnares van de Bingo Challenge is geworden:


Van harte Gefeliciteerd  Plony en de winnaars badge is voor jou, en vind je rechts in de side bar! Wil je Gerie een mailtje sturen, dan maak ik de bloemetjes prijs voor je in orde van de Hobbykaart! Ook willen we je vragen om voor de volgende keer gast DT te zijn, vind je dit leuk....vermeld dit ook even in je mail!

Nr 1 van de top 3 is geworden Marja

Nr. 2 is geworden Crealientje

Nr. 3 is Odette

Ook met deze prachtige eervolle vermeldingen van harte Gefeliciteerd dames!
 Voor jullie de top 3 badge en mag je meenemen naar je blog!

Voordat we overgaan naar de nieuwe Challenge, hebben we nog een mededeling. Ons DT maatje Chantal, zal om gezondheids redenen voorlopig afstand nemen van haar DT schap, om zich voor te bereiden wat komen gaat en daarna rustig van haar rug hernia kan herstellen! De deur zal altijd voor haar open blijven staan hier!!!  Nogmaals van je team maatjes, erg veel sterkte, geduld en een heel goed herstel!
************

Dan gaan we nu over naar de nieuwe Challenge #89 met als thema:

Een kaart of creatie waar we een label op willen zien!
( Card or creation, with a tag)

Natuurlijk hebben we als DT voorbeeldkaarten gemaakt,
maar beginnen als altijd met ons Gast DT kaartje, dit keer van 

Jolanda



Wil je meer zien van dit kaartje, zoek hem even op haar blog!
Een hele poos geleden al aan ons door gestuurd maar nu mag ze hem laten zien! Heel erg bedankt Jolanda dat je deze prachtige Gast DT kaart voor ons hebt willen maken!

DT Anita

De label steekt achter de afbeelding!


DT Danoesja

Twee labels erop verwerkt

DT Irene

Deze lijkt me zeer duidelijk van Irene

DT Gerie

Mijn label is in een pocket gestopt!

Hopelijk hebben we jullie weer op weg geholpen met onze voorbeelden!

Deze Challenge wordt gesponsord door Hobbyshop Agnes
Met 40% korting shoppen in haar webwinkel...wie wil dat niet?!
Ze heeft een heel breed assortiment in haar webwinkel!
Hobbyshop Agnes

Helaas komt het nog steeds veel voor dat er niet goed de Challenge regels  en thema's worden gelezen, zo ook over het mee doen met een max. van 10 Challenges! We willen graag teleurstellingen voorkomen, dus noemen we het nog een keer op!

We wensen jullie weer veel plezier met deze uitdaging en deze
Challenge loopt tot dinsdag 18 Oktober 13.00u.
De volgende dag maken we dan de winnaars weer bekend!

Groetjes van het DT  Anita, Danoesja, Irene en Gerie

14 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeelden DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Winnaars gefeliciteerd. de kaarten zijn prachtig . Het team heeft ook weer hun best gedaan prachtige kaarten ook weer deze keer. Morgen komt mijn kaart..... Leuke uitdaging Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaars. Mooie kaarten van het team!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars!
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer door het DT en de gastdesigner gemaakt.
    Lieve Chantal, heel veel sterkte en beterschap toegewenst meis XXX

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony, Marja, Crealientje gefeliciteerd met jullie prachtige creatie.
    Hele leuke challenge weer en het team heeft weer super zijn best gedaan want de inspiratiekaartjes zijn weer super mooi !
    Chantal heel veel sterkte !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en bedankt dat ik 2e mocht worden.
    Allereerst wens ik Chantal heel veel beterschap en een spoedig herstel.
    Dames van het DT team en gast designer mooie voorbeelden.
    Ik ga aan de slag.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Plony met je mooie winnende kaart en ook mijn felicitaties voor de dames in top 3.
    Weer een hele leuke nieuwe challenge met schitterende voorbeeldkaarten gemaakt door iedereen ik ga zeker weer proberen om mee te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag net de reactie van Gerie op mijn kaart en kan me er wel in vinden. Ik twijfelde zelf ook of het wel een label is op mijn kaart. Geen probleem hoor. Binnenkort komt hier een nieuwe bij te staan!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kikkertjes ingeruild voor een Parijse dame mét label...Deze was ook leuk om te maken!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn kikkertjes ingeruild voor een Parijse dame mét label...Deze was ook leuk om te maken!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn kaartje geplaatst maar zie hem niet staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...