Pagina's

woensdag 22 juni 2016

Scr@p-Cards Challenge #87

Hallo allemaal
Allereerst zijn we erg blij met de grote opkomst van de afgelopen keer.
We hadden dit niet verwacht omdat de meeste van ons toch moeite hebben om een mannekaart te maken.
Daarom zijn we trots op deze goede opkomst.
We hopen dan ook dat we met deze nieuwe challenge ook een grote opkomst zullen krijgen of zelfs nog meer.
Zoals we al in de vorige challenge aankondigde gaat Janneke ons team verlaten.
We zullen je gaan missen.
Dankjewel voor je mooie bijdrages afgelopen tijd en je gezelligheid.
Heel veel plezier met je Noor DT schap.
Irene gaat vanaf heden meedraaien in ons team.
Een warm welkom aan Irene.
Ze stelt zich graag even aan jullie voor.


Mijn naam is Irene en ik ben geboren in 1952
In 1983 ben ik getrouwd met Ben en we hebben een volwassen dochter Sylvia die al ruim 10 jaar in Engeland woont en werkt. Ze is getrouwd met Laura en ze hebben een super schattig hondje Silas waar ik ook elk jaar een verjaardagskaartje voor maak hihi!
Als klein kind zat ik al uren te tekenen en te kleuren. 
Haken, breien en borduren heb ik ook allemaal gedaan net als schilderen met aquarel- en acrylverf maar sinds 5 jaar staat alles hier in het teken van kaarten maken en het bijhouden van mijn eigen blog http://marsvrouw.blogspot.com , zelfs mijn andere grote passie het tuinieren schiet er soms bij in.
Qua stijl zit ik tussen CAS en bomvolle kaartjes in en op mijn kaarten gaat de meeste aandacht naar de stempel want inkleuren is en blijft voor mij een feestje en dan vooral de uitdaging om de kleuren van het gekozen designpapier terug te laten komen.
Even was ik bang in een DT-gat te zullen vallen nu er definitief een einde komt aan Don&Daisy maar precies op het juiste moment kwam de vraag van Gerie of ik wel bij dit super leuke team wilde aanschuiven: daar hoefde ik dus echt niet lang over na te denken....... heel graag zelfs!
Ik hoop dat mijn wat simpelere kaartjes voor nog meer inspiratie en deelname aan dit leuke challengeblog zullen zorgen, ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Liefs, xx Irene

---------------------------------------------------------
-----------------------------------------
Voordat we overgaan naar de nieuwe challenge gaan we eerst de winnares bekend maken van #86
Dat is geworden
Ina  met haar prachtige mannenkaart.

Van Harte Gefeliciteerd Ina, je mag Anita een mailtje sturen,
 zodat wij je gegevens aan De Egel gaan door geven ,
en zij jou de prijs gaan toe sturen.
 Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge.
Vind je dat leuk,  geef dat ook even door in hetzelfde mailtje.
 De winnaars badge (nummer 1) is voor jou en mag je mee nemen naar je blog.
 Deze vind je rechts in de zij balk.
Dan nu onze top vijf want het waren zoveel mooie inzendingen.
Dat we er als team er moeilijk aan uit kwamen.
Eigenlijk verdiend iedereen een top plaatsje maar dan is het idee wat er achter zit weg.
Op Nr. 1 Jacqueline

Op Nr. 2 Astrid 

Op Nr.3 Trijntje
Op Nr.4 Tineke 
Op Nr.5 Anja

Van harte gefeliciteerd met jullie top 5 dames!
Ook jullie mogen de top 3 banner meenemen, die rechts in de sidebar staat.
Dan nu de nieuwe  Challenge #87met als thema:
Gebruik bloemen op je kaart/creatie,
en een andere vorm dan vierkant of rechthoek.
A card/creation with flowers and another shape than square or rectangular.

 Ons team heeft weer mooie voorbeelden gemaakt
en zoals altijd beginnen we met de creatie van de winnares van de vorige Challenge
en die is gemaakt door Gast DT Ans
      Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
  Heel erg bedankt dat je dit voor ons hebt willen doen.


Helaas kan Chantal nog niet meedoen wegens omstandigheden.

DT Irene
Haar eerste prachtige bijdrage.

DT Danoesja
DT Gerie

DT Anita


De challenge wordt dit keer gesponsord door
Gerda's Hobbyshop met een waardebon van 10 euro
te besteden in haar webshop.


 Challenge # 87 loopt tot dinsdag 19 juli 13.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend.
Daarna houden we een zomerstop tot 24 augustus.

Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!
We komen graag langs bij jullie om een reactie achter te laten.
Je mag met 3 creaties meedoen.

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Chantal, Danoesja, Irene en Anita




12 opmerkingen:

  1. Proficiat dames met jullie mooie winnende kaarten!
    En weer schitterende voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik met mijn kaart gewonnen heb.
    Ben er super blij mee.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat Irene nu bij jullie in het team zit. Irene maakt altijd erg mooie kaarten weer eenleuke aanvulling in jullie dt. Ans heeft een prachtige kaart gemaakt als gd. Jullie inspiratiekaarten zijn ook weer erg leuk. Ina van harte met je eerste prijs. De rest ook in. De top 5 . En wat ook leuk is dat ik ook in de top 5 ben beland. Altijd een hele eer! Ik hoop dat het me lukt iets met bloemen te maken. Ben bang van niet ga het nog druk krijgen met klussen volgende week. Maar we zullen zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ina en de andere dames gefeliciteerd !
    Irene heel veel succes hoor !
    Ans waaauuuw zeg wat is jouw voorbeeldkaartje schitterend ... Ook de andere dames hebben schitterende voorbeeldkaartjes weer gemaakt ... Dus wat dachten jullie ... ik doe heel graag mee hoor ....

    Liefs, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. suc6 Irene!! een prima keuze. prachtige DT kaarten . groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat mijn kaart in de top 5 sta. Super blij mee. Andere dames ook van harte gefeliciteerd. Leuke challenge weer. Ik heb mijn kaart net geplaatst. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie aanwinst voor jullie team. Succes Irene! Gaat je vast en zeker helemaal prima lukken.
    Dames van harte allemaal met jullie top 5 plaatsjes en Ina met de prijs!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat ik als 2e ben geëindigd in de Top 5. Het waren inderdaad veel inzendingen, lijkt me moeilijk om te kiezen!!! Andere dames gefeliciteerd met jullie top 5 notering en Ina gefeliciteerd met je prijs.
    Weer mooie voorbeelden zijn er door het DT gemaakt. Leuk om te zien dat het allemaal zo verschillend is.
    Irene succes met het DT schap.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik als 2e ben geëindigd in de Top 5. Het waren inderdaad veel inzendingen, lijkt me moeilijk om te kiezen!!! Andere dames gefeliciteerd met jullie top 5 notering en Ina gefeliciteerd met je prijs.
    Weer mooie voorbeelden zijn er door het DT gemaakt. Leuk om te zien dat het allemaal zo verschillend is.
    Irene succes met het DT schap.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg dat mijn kaartje in de top-5 staat. Dank jullie wel!
    Ook de andere dames uit de top-5 gefeliciteerd en Ina met de prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende voorbeelden zeg !
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is me gelukt een kaartje te maken ! Net gelinkt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...