Pagina's

woensdag 30 maart 2016

Scr@p-Cards Challenge # 84


Hallo Allemaal,

Wat waren we weer blij met zoveel prachtige en creatieve inzendingen! En dan is het weer zo moeilijk om een top 3 te kiezen , maar samen met het DT komen we er altijd wel weer uit! Maar eerst maken we de winnares van Challenge # 83 bekend en dat is geworden...

Winnares.... Suzanna



Van harte Gefeliciteerd Suzanna met je gewonnen prijs van Hobbyshop Agnes en je mag mij....Gerie een mailtje sturen, dan zorg ik ervoor dat de prijs naar je toe komt. De winnaars badge is voor jou en mag je meenemen naar je blog als je dat wilt! Je vind die rechts in de side bar! Ook willen wij je vragen om voor de volgende challenge Gast DT te zijn, als je dat leuk vind?!  vermeld dit gelijk even in je mail!

De gekozen top 3

Nr. 1 Nicolette


Nr. 2 Nelleke

Nr. 3 Bianca

Van harte Gefeliciteerd dames met deze prachtige inzendingen! Voor de liefhebber staat de top 3 badge rechts in de sidebar en mag je meenemen naar je blog!

Dan gaan we weer gezellig van start met een nieuwe Challenge!
Dit keer willen we graag voor Challenge #84 een ...
Geschenk verpakking voor een dame zien!
********************
Challenge #84
Gift box for a lady 

Het DT heeft weer mooie voorbeelden gemaakt en we hopen 
dat jullie weer gezellig met ons mee doen!

Femminde..de winnares van Challenge #82 wilde graag Gast DT zijn en heeft 
een prachtig kado setje voor ons gemaakt !.....heel erg bedankt Femminde!!!


DT Danoesja
DT Chantal 

DT Anita

DT Janneke

DT Gerie



De sponsor is dit keer het Hobbypaviljoentje en heeft wel een hele mooie 
prijs voor de winnaar..een kadobon van €15.00 te besteden in Natascha's webwinkel!

Het Hobbypaviljoentje

Challenge #84 loopt tot dinsdag 26 april 13.00u
De volgende dag maken we dan weer de winnaars bekend!

Je mag per Challenge wel 3 keer mee doen!
Tot een max. van 10, met andere deelnemende challenges!

Wij wensen jullie weer veel challenge plezier!
Groetjes van het Scr@p-Cards team

Anita, Danoesja, Chantal, Janneke en Gerie


19 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke inzendingen, dikke proficiat voor de lucky ladies!
    De nieuwe challenge en de beeldige voorbeelden zijn ook weer om te smullen, jullie gaan vast weer heel veel inzendingen krijgen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat superleuk!! dank je wel, ik zal een mailtje sturen!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge. Ik had toevallig afgelopen weekend zo'n verpakking nodig en dus ook gemaakt, maar nog niet op de blog gehad, dus die heb ik maar meteen ingezonden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende creaties!
    en wat een prachtige voorbeelden heeft het team gemaakt voor de leuke nieuwe challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames en prachtige verpakkingen DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En voor de geïnteresseerden in het doosje dat ik maakte: op de tip van Gerie heb ik er een tutorial van gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom bij je kijken Ankie...wat leuk dat je dit hebt gedaan!
    Daar zul je meer blogsters heel blij mee maken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge hebben jullie weer bedacht voor ons en prachtige voorbeeldcreaties.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk dat ik op nr. 1 st. Ik ga de top 3 badge zeker op mijn blog plaatsen! Gefeliciteerd Suzan met je prachtige kaartje.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden Dames super mooie allemaal .
    Gefeliciteerd Dames .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dames gefeliciteerd !
    Wat een super uitdaging weer en er zijn weer prachtige voorbeeld creaties gemaakt door het DT-team !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave top 3! En de kaart van Suzanna mag er ook zijn! Nieuwe challenge is top, met prachtige voorbeelden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Allemaal,

    Allereerst Suzanna van harte met je prijs!! Dik verdiend.
    En wat een mooie voorbeelden. Leuk die verschillende doosjes etc. Grappig hoe iedereen zijn eigen draai er aan geeft. Er komen vast veel inzendingen want het is gewoon een hele leuke uitdaging.
    Bedankt dat ik jullie guestdesigner mocht zijn.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte allemaal en wat een leuke uitdaging weer! Heb al een tijdje een ideetje in mijn hoofd, kan ik nu uitvoeren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte allemaal en wat een leuke uitdaging weer! Heb al een tijdje een ideetje in mijn hoofd, kan ik nu uitvoeren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een leuke uitdaging.Prachtige voorbeelden dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave DT voorbeelden en een erg leuke challenge!
    i-mode weer graag mee!
    Fijne creatieve week allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige voorbeelden.
    Mijn doosje staat er ook bij.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...