Pagina's

woensdag 6 januari 2016

Scr@p-Cards challenge #81

Hallo allemaal,

Namens ons hele team wensen wij jullie
een heel gelukkig nieuwjaar!!
Met veel creativiteit in 2016.

We gaan er als team weer volop tegenaan.
We hopen jullie dit jaar wederom vaak te zien bij onze challenges.
De laatste challenge van afgelopen jaar (en een stukje van dit jaar) was vrij pittig.
Dat was wel te zien aan de deelname maar kwam ook door de andere feestelijkheden!
We gaan er weer een mooi creatief jaar van maken samen!
We beginnen eerst met de winnares, 
van afgelopen challenge #80
en wat nog nooit is gebeurd bij het kiezen,
 dat het hele team dezelfde winnaars in dezelfde volgorde heeft gekozen!

Marleen jij bent met 5 stemmen de winnares van # 80,
met deze schitterende creatie!



 
Van Harte Gefeliciteerd Marleen, je mag Anita een mailtje sturen,
 zodat wij je gegevens aan De Egel gaan door geven ,
en zij jou de prijs gaan toe sturen.
 Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge.
Vind je dat leuk,  geef dat ook even door in hetzelfde mailtje.
 De winnaars badge (nummer 1) is voor jou en mag je mee nemen naar je blog.
 Deze vind je rechts in de zij balk.

 
Dan nu onze top 3
Nr 1. van de gekozen top 3 is geworden Ans (de kaarten van ons mam)


 
Nr 2. is geworden Lia  (Lia's design and so...)


Nr. 3 is geworden Wilma (Wil Frutsel)

 
Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!
Heel mooi om te zien, hoe de juiste kleuren zijn gebruikt!!!
Ook jullie mogen de top drie banner meenemen, die rechts in de sidebar staat.
************

Dan nu de nieuwe  Challenge #81 met als thema:

Een Label met jouw favoriete stans en tenminste 3 laagjes papier.
 Tag with at least three layers of paper and your favorite die/dies.

Ons team heeft weer mooie voorbeelden gemaakt
en zoals altijd beginnen we met de creatie van de winnares van de vorige Challenge.

En dat was Anita. (CreaAnita) je hebt een schitterende Label gemaakt,
heel erg bedankt dat je dit als gast DT voor ons hebt willen doen.

Gast DT Anita

DT Gerie

DT Danoesja

DT Anita

DT Chantal

DT Janneke
 
De sponsor is dit keer Gerda's Hobbyshop 
Met een waardebon van maar liefst € 12,50  te besteden in de webwinkel.


 Challenge # 81 loopt tot dinsdag 2 februari 13.00 uur.
Je mag met maar liefst 3 inzendingen meedoen.
De volgende dag op 3 februari maken we  dan weer de winnaars bekend!

Natuurlijk zien wij graag weer lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Chantal, Danoesja, Janneke en Anita




26 opmerkingen:

  1. Oh... wauw! Mijn kaart heeft gewoon gewonnen.
    Super leuk dames!!! Heel hartelijk bedankt en geweldig om te lezen dat jullie allemaal voor mijn kaart hebben gekozen, wordt er een beetje verlegen van, hihi.
    Echt onwijs bedankt, vond de prijs ook heel leuk dus ben hier echt heeeeeel blij mee.
    Dames van de top 3, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten.
    Ik ga zeker proberen weer mee te doen met jullie nieuwe challenge, jullie voorbeeldkaarten/labels zijn weer ware kunstwerkjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleen gefeliciteerd, gewonnen met je prachtige creatie...
    Ook ik ben blij met mijn plek in de Top 3, Lia en Wilma, gefeliciteerd,
    leuke nieuwe challenge en prachtige voorbeelden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtige winnaars!! Supermooie kaarten zijn het.
    De challenge is weer leuk! En jullie voorbeelden zijn geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat mijn kaart in de Top 3 is gekozen! Ook de andere winnaars: Proficiat want ook jullie kaarten zijn super!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat mijn kaart in de Top 3 is gekozen! Ook de andere winnaars: Proficiat want ook jullie kaarten zijn super!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties van de winnenende dames, dikke proficiat en de nieuwe uitdaging en DT-voorbeeldlabels zijn weer om te smullen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie creaties! super inspirerend! Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende voorbeelden ik ga zeker meedoen met deze leuke opdracht. Was toevallig het weekend begonnen met mijn DDD label wat ik kreeg voor Sinterklaas. Inspiratie genoeg hier.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames !
    Wat een superleuke challenge hebben jullie bedacht ! Ik ga er zeker mee aan de slag ! Vind het erg origineel !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei leuk, heel fijn dat ik met mijn kaartje in de top 3 beland ben na mijn vorige blunder. Marleen gefeliciteerd met je prijs dik verdiend hoor, en ook Ans en Lia gefeliciteerd met het behalen van de top 3.
    Het is weer een leuke nieuwe challenge dames van het DT, mooie voorbeeldkaartjes. Daar ga ik ook weer proberen aan mee te doen, als het nog lukt voor mijn operatie aan de buik. Daarna moet ik zo'n 6 weken rust houden en mag geen kracht zetten. Ik kan elke dag worden opgeroepen dus.....
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuk, heel fijn dat ik met mijn kaartje in de top 3 beland ben na mijn vorige blunder. Marleen gefeliciteerd met je prijs dik verdiend hoor, en ook Ans en Lia gefeliciteerd met het behalen van de top 3.
    Het is weer een leuke nieuwe challenge dames van het DT, mooie voorbeeldkaartjes. Daar ga ik ook weer proberen aan mee te doen, als het nog lukt voor mijn operatie aan de buik. Daarna moet ik zo'n 6 weken rust houden en mag geen kracht zetten. Ik kan elke dag worden opgeroepen dus.....
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd marleen. En wat een leuke voorbeelden zijn het geworden. Denk dat ik ook mee ga doen aan deze challenge. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn felicitaties voor de winnaars !!
    Voor het team een schitterend 2016 !
    Het designteam heeft weer heel erg zijn best gedaan ... allemaal super mooie voorbeeldkaartjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd voor de winnares en de top 3 dames.
    En wat een leuke challenge is dit. Ik ga eens aan de slag met een label...
    Met zulke mooie voorbeelden moet je wel inspiratie krijgen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd voor de winnares en de top 3 !
    Super mooie voorbeelden wat prachtig al die labels dit weekend freubel weekend doe gezellig mee met de Challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb deze blijkbaar gemist! Ik geraak gewoon niet blog-rond de laatste tijd...
    Schitterende crea's dames! Proficiat ook aan de winnaars van de voorbije challenge!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd aan de winnares en dames van de top 3
    ook zijn jullie voorbeeldkaartjes weer super mooi DT dames
    fijne avond van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De eerste keer dat ik mee doe aan jullie challenge en al gelijk krijg ik mijn blogbericht niet geplaatst....dus dan maar hier:

    http://pleasurebypeet.blogspot.nl/2016/01/even-uit-mijn-comfortzone.html

    Met deze label wil ik graag meedoen.

    Lieve groet, Petra


    Ps: nadat ik kies voor de foto die ik erbij wil plaatsen lijkt het menu wel in een "loopmenu" terecht te komen. Hebben meer mensen dat of ben ik de enige?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nu refresh ik de blog en nu staat hij er wel. Okay, ook goed ;-)

      Verwijderen
  19. Gefeliciteerd Marleen en Ans en natuurlijk de andere dames in de top 3!
    Er zijn mooie voorbeeld labels gemaakt voor de nieuwe challenge.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gerie,
    ik heb toch even een nieuwe foto gemaakt, deze is beter van kleur en de kaart hier ook geplaatst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prima hoor, de eerste foto vond ik ook best mooi,
    maar deze geeft de kleuren nog mooie weer! prima!
    Dankjewel Ans!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooie voorbeeldkaarten en Gerie, bedankt voor de tip, ik heb m'n kaartje geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eindelijk is het gelukt! Ik heb mijn label geplaatst.
    Succes dames.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor de superleuke challenge !
    Het is gelukt, mijn label is klaar en geplaatst !
    Nog bedankt voor de prachitge voorbeelden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt ik heb mijn label ook geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...