Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

Reminder Scr@p-Cards Challenge #76


Hallo allemaal,

 Je kan merken dat de meesten hun vakantie er op hebben zitten en er weer zachtjes aan kaartjes worden gemaakt! Al lezen we ook hier en daar dat de inspiratie nog wel een beetje moet komen, haha ook bij mij hoor! Het is ook zo genieten van de mooie zomer! Omdat dit keer door mij de reminder kaart moest worden gemaakt, ben ik er rustig voor gaan zitten vorige week op een regenachtige dag. En ben dan ook tevreden met het resultaat! Ook gaan wij de Challenge opdracht in het vervolg Engels-talig erbij zetten omdat de vertaler soms niet helemaal duidelijk is hebben we gemerkt!

De Challenge opdracht is: Vrouwelijke kaart of creatie en we willen er Kant opzien.
Feminine and Lacé .... card/creation

Reminder Gerie

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en ook is er een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor de winnares van deze Challenge! Reden genoeg om er mee aan de slag te gaan dames!

 
De Hobbykaart



Deze Challenge loopt nog 14 dagen tot dinsdag 8 September 18.00u
Veel knutsel plezier!

Groetjes van het Designteam

Anita, Danoesja, Janneke, Chantal en Gerie


4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo!!! Dit is prachtig, zeg! Wauw!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart zeg! Zo veel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte bjoetie Gerie! Er moet maar eens vaker een regenachtig dagje voorbij komen. Niet dat je het nodig bent hoor. Ik vind jou kaarten altijd een genot om naar te kijken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...