Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Scr@p-Cards Challenge # 75



Hallo Allemaal,

Ook al was de opkomst niet zo hoog dit keer, misschien de Pinksterdagen tussendoor of de Challenge een doosje/tasje ietwat bewerkelijk, maar de inzendingen die we hebben gehad, waren wel prachtig!!! Natuurlijk hebben we met het hele team weer een winnares...en een 2de en 3de plaats gekozen!

Het winnende tasje-doosje is gemaakt door:
GerJanne


Van Harte Gefeliciteerd  je mag Gerie een mailtje sturen, zodat wij je gegevens aan Hobbywinkel De Egel  gaan door geven , en ze jou de mooie prijs kunnen toe sturen. Ook mag je als je wilt Gast designer zijn voor de volgende Challenge op 12 Augustus. De winnaars badge is voor jou en mag je mee nemen naar je blog, deze vind je in de zijbalk 


Tweede is geworden Gaby met dit prachtige doosje
jij ook Van harte Gefeliciteerd !!!


En derde is geworden  Wilma
Met haar hele mooie tasjes! ook van harte Gefeliciteerd hoor!

De Top 3 Banner is voor jullie en mag je meenemen voor op je blog
als je dat leuk vind en staat in de zijbalk!


De nieuwe Challenge wordt mede mogelijk gemaakt door een prachtige sponsor prijs van Gerda's Hobbyshop en de nieuwe Challenge opdracht is:
Een zomers kaartje ...denk aan zon - zee en strand en verder mag alles!

Natuurlijk heeft het DT team en gast designer Trijntje, winnares van de vorige challenge, weer prachtige en inspirerende voorbeelden voor jullie gemaakt!

Gast designer Trijntje, enorm bedankt dat je deze 
prachtige kaart voor ons hebt willen maken!
 
 

DT Anita
 
DT Chantal
 
DT Janneke


DT Danoesja
 
DT Gerie


Deze Challenge wordt gesponsort door:

Dankjewel Gerda voor het beschikbaar stellen van de prijs!
En dat is deze keer een waardebon van € 10.00 te besteden in Gerda's shop!

Dus...verras ons met lekker veel inzendingen de aankomende 4 weken!!
 
De challenge loopt tot dinsdag 30 juni 18.00 uur.
We komen de volgende dag nog wel even terug met de bekendmaking van de winnaars.

Na deze Challenge houden we i.v.m vakanties, een zomerstop van 1 Juli tot 12 Augustus!

Heel veel knutselplezier en veel groetjes van het DT team
Anita, Danoesja, Janneke, Chantal en Gerie

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd GerJanne!!!
    Leuk dat ik tweede ben geworden...:-), dank je wel dames.
    Leuke nieuwe uitdaging, ben al aan het denken...

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de dames van de top 3: Gefeliciteerd met jullie schitterende creatie's!!
    Wat een leuke nieuwe challenge hebben jullie weer verzonnen :D, jullie voorbeelden zijn echt prachtig. Mijn complimenten... ik ga proberen mee te doen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf, om mijn eigen doosje in mijn zijbalk te ontdekken als winnend exemplaar!
    Dank jullie wel! Ook Gaby en Wilma van harte gefeliciteerd met de top3 plaats!
    Ik ga Gerie mailen en natuurlijk wil ik graag gastdesigner zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd GerJanne en Gaby, heel leuk dat ik 3e ben geworden met deze opdracht. Dmes van het DT, jullie hebben weer een leuke nieuwe uitdaging met prachtige voorbeelden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie winnende creaties! En wat een mooie voorbeelden voor de nieuwe challenge! Ik ga eens proberen mee te doen! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gerjanne gefeliciteerd! en de andere dames ook dat zijn ook geweldige creaties. en wat staat er een schitterende rij kaarten te inspiratie IK hoop dat er veel mensen mee gaan doen. Heel leuk dat ik gastdesigner mag zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames die in de top3 staan met jullie prachtige creaties, is helemaal verdiend hoor.
    Wat een leuke uitdaging is er bedacht en super mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    Ik ga weer gezellig met jullie meedoen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat allemaal! Ik ga deze keer ook de uitdaging aan.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd aan de winnaars.
    prachtige creaties DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge en met de materialen van MD geen probleem.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte dames en ik heb mijn kaartje geplaatst voor de nieuwe challenge. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge !!! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het team
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 10 minuten voor sluitingstijd nog mijn kaart in kunnen sturen ;) Echt op de valreep... Hopen lest best ;) Geniet van de zomerstop straks!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...