Pagina's

woensdag 22 april 2015

Reminder #73 en uitslag Dt call

Hallo allemaal,
Het is weer woensdag en tijd voor onze reminder.


Maar voordat we deze helemaal laten zien gaan we eerst de uitslag van de DT call bekend maken.
En dat is geworden............
..........................
Danoesja! Gefeliciteerd!
We zijn super blij dat je ons team komt versterken!
Van harte welkom!
Ze stelt zichzelf even aan jullie voor.
Hallo allemaal,
Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik zeer vereerd en blij ben dat Gerie, Anita, Janneke en Chantal mij hebben uitgekozen om deel te nemen in hun gezellige design team, ik heb er enorm veel zin in.
Mijn naam is Danoesja en ik ben 47 jaar oud, al heel lang getrouwd met Kees en samen hebben wij 2 zoons. Onze oudste zoon Quincy is 24 en woont alweer bijna twee jaar samen en de jongste Deacon is 21, hij is meervoudig beperkt en woont nog thuis, voor hem zijn we druk bezig om een geschikte woonplek te vinden/maken samen met andere ouders.
Heel mijn leven ben ik al creatief bezig en begon vanaf mijn puberteit met kleding maken. Sinds eind 2009 heb ik de wereld van papier ontdekt en zoals ik altijd verliefd op stofjes kon zijn is dat nu dus ook op papier en alles wat daarbij hoort om er iets mooi's van te maken zoals o.a. kaarten - lay outs - borduren - cadeaudoosjes en mixed media. Ik houd van heel veel technieken, meestal gebruik ik zachte romantische kleurtjes maar ik kan ook wel eens out of the box gaan, daardoor zie je veel variatie op mijn blog. Mijn inspiratie haal ik overal vandaan zoals o.a. bij medebloggers, pinterest, op beurzen en ook gewoon uit het dagelijkse leven. Ik geniet er enorm van om iemand anders creaties te bewonderen en te leren van elkaar.
Hopelijk kan ik jullie inspireren om mee te doen aan de challenge's en ik kijk er naar uit om dan langs te komen op jullie blog.
 Willen jullie meer weten over Danoesja wat voor mooie creaties ze maakt.
Neem dan eens een bezoekje op haar blog.
 http://paperandfabrics.blogspot.nl/

------------------------------------------------------------------------
----------------------------------
Nu laten we wel de reminder kaart helemaal zien voor de lopende challenge #73
(lees svp goed het thema om teleurstelling te voorkomen)

Maak een voorjaarskaart of creatie...waar een tuinplaatje op zit....en...

waar ook een vogelkooitje of vogelhuisje op te zien is!
De reminder kaart is gemaakt door DT lid Anita

De sponsor is dit keer 't Scrap-Ateljeetje

 


Deze prachtige prijs die we mogen geven is...de mooie stempelset
van Viva Decor en een heel mooi papier block van Studio Light

Je kan nog meedoen tot dinsdag 5 Mei 18.00 uur.

Graag wil ik ook nog even onze huisregels voor deelname nog eens opfrissen
en voor de nieuwkomers even onder de aandacht brengen.
- Je kaart moet nieuw gemaakt zijn.
- Je moet volger zijn van dit blog.
- Je mag maximaal 3x meedoen per challenge.
- Je mag deelnemen aan meerdere challenges.
- Graag in je blogbericht een link naar ons blog vermelden.
- Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
 Dus niet naar je gehele blog!
- De challenge duurt 4 weken.
De regels staan ook rechts in de sitebar vermeld.
 
Iedereen nog veel succes met het maken van deze leuke challenge.
De lopende challenge vind je Hier
 

Groetjes van het DT team Janneke, Chantal, Danoesja, Gerie en Anita

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je plek in het designteam Danoesja!
    Heel veel succes en vooral heel veel plezier gewenst als designer ;D
    En Anita... je reminderkaart is prachtig!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat Danoesja jullie team komt versterken! Een echte aanwinst!
    Heel veel plezier samen!! De reminder is een plaatje!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danoesja gefeliciteerd met je DT-schap ... heel veel plezier en succes ...
    Anita je reminder kaartje is weer super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Danousja ....
    Je reminderkaart is echt prachtig Anita !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...