Pagina's

woensdag 8 april 2015

Challenge #73 en Nieuws!!


Hallo Allemaal

Eerst gaan we natuurlijk bekend maken wie er in de prijzen zijn gevallen van #72,
en daarna hebben we nog 2 nieuwtjes!
Dit keer hebben we niet 1 prijs weg te geven, maar zijn extra gesponsord door Dutch Doobadoo, en kunnen we de hele gekozen top 3 blij maken! We hebben wel goed gekeken naar het thema een Dutch Doobadoo mal en het paas thema.... bij het kiezen van de winnaars, want er is niet door iedereen goed gelezen helaas, wat we wel jammer vonden!

De Winnares die de 1ste prijs van #72  heeft gewonnen is: Ellie


Ellie jij hebt de waardebon van  €15.00 gewonnen te besteden bij Het Hobbypaviljoentje
Van Harte Gefeliciteerd met deze mooie prijs en hopen dat je er blij mee bent Ellie. De winnaars badge mag je meenemen (staat in de zijbalk) en is voor jou! Stuur Gerie even een mail en dan komt het prima voor elkaar! Als je het leuk vind mag je een keer gast DT zijn voor de volgende maand met de nieuwe Challenge!!

Nr 1 van de top 3 is Chantal  en deze extra sponsor prijs van DDD is voor jou!



Nr. 2 is geworden Wilma en deze is voor jou!!

 

Nr. 3 is gewonnen door Tineke



Dames van harte Gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijs.
Jullie mogen Gerie een mail sturen met je adres!
de Top 3 Badge is voor jullie!!! en staat in de zijbalk


NIEUWS!!!

Graag stellen we ons nieuw DT lid aan jullie voor, waarvan haar hele mooie/vrolijke kaarten en creaties ons zo aanspraken dat we Chantal hebben benaderd of zij zin had om bij het Challenge team te komen en waarop ze zei: heel graag! Welkom in ons midden Chantal en veel plezier bij ons! Ze stelt zich zelf even aan jullie voor!!

Hoi allemaal! Voordat ik mijzelf voorstel wil ik jullie laten weten hoe ontzettend leuk ik het vind om deel uit te mogen maken van dit DT-team! Anita, Gerie en Janneke maken zulke schitterende creaties! Ik vind het echt een enorm compliment dat ik voor dit team ben gevraagd!

Mijn naam is Chantal, 34 jaar, al heel wat jaren gelukkig met mijn mannetje en gek van knutselen. In het verleden was ik creatief met de computer. Ik werkte met Paint Shop Pro (later Corel) en ontwierp websites. Ik ben in november 2014 begonnen met knutselen en met mijn blog http://chantalcrea.blogspot.nl/. Ik wilde altijd heel graag knutselen maar ik had er nooit tijd voor. Nu eindelijk wel. Ik maak het liefst creaties, doosjes of gekke kaartvormen. Omdat ik zo van lachen houd verwerk ik meestal humor in de dingen die ik maak. en daar mogen vrolijke kleuren niet in ontbreken. Ook zilver, goud en glitter verwerk ik graag. Ik ben een enorme fan van Marianne Design (MD) en de dieren van Eline Pellinkhof / MD dus ook die zie je vaak terug in de dingetjes die ik maak. Verder geniet ik enorm van al het moois dat andere mensen maken en ik vind het heel leuk om daarop te reageren.

Ik verheug mij nu vooral op al het moois dat jullie zullen maken en dat ik daar als ‘vers’ DT-lid op kan reageren! Hopelijk kan ik jullie inspireren met mijn voorbeelden.

Lieve groetjes Chantal

Ook hebben wij een DT call gehouden en uit deze aanmeldingen gaan wij graag een keuze maken met het team en houden jullie op de hoogte!!!

Dan nu het 2de grote en leuke nieuws!

We hebben er een nieuwe Sponsor bij
't Scrap-Ateljeetje

Heel fijn dat je ons Challenge blog wilt gaan Sponsoren en ook Elly van 't Scrap-Ateljeetje stelt zich even aan jullie voor


 Scrap-Ateljeetje is het meest knusse en overvolle Scrap winkeltje van Nederland!  Voor al je benodigdheden op het gebied van scrappen, kaarten maken en Home-Decoration. Mijn stijl? Shabby, romantisch, lief, speels, vintage, soms heel sober,soms heel kleurrijk, soms heel uitbundig, soms ook best wel eenvoudig.Kortom..... van alles wat!   In ieder geval very girly!
Je bent van harte welkom zowel in de winkel aan de Molenvaart te Anna Pauwlona als in de webwinkel: WWW.t-scrap-ateljeetje.nl



Deze prachtige prijs die we mogen geven is...de mooie stempel 
van Viva Decor en een heel mooi papier block van Studio Light


Dan nu het thema voor onze nieuwe Challenge #73
(lees svp goed het thema om teleurstelling te voorkomen)

Maak een voorjaarskaart of creatie...waar een tuinplaatje op zit....en...

waar ook een vogelkooitje of vogelhuisje op te zien is!

Dan nu onze voorbeeldkaarten en zoals altijd beginnen we met de kaart van de winnares van de vorige Challenge en is gemaakt door gast DT Jolanda! Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en heel erg bedankt dat je dit voor ons hebt willen doen!


DT Anita

DT Janneke

DT Chantal


DT Gerie

Deze Challenge loopt tot dinsdag 5 Mei 18.00 uur

We wensen iedereen weer veel plezier bij het maken en inzenden,
dan komen wij weer graag bij jullie kijken!

Veel groetjes van het DT team Anita, Janneke, Chantal en Gerie


29 opmerkingen:

  1. Ellie, gefeliciteerd met je 1e plaats. Prachtige kaart. En Chantal van harte gefeliciteerd met een plekje in het DT. Dat heb je verdiend met de mooie kaarten die je maakt. En dan nog de mooie voorbeeldkaarten. Super gedaan dames. Ik ga mijn best doen deze keer.
    Succes met de challenge!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellie gefeliciteerd met je 1st plaats. Schitterend kaartje ! Ook de andere dames hartelijk gefeliciteerd. Ik vond de opdracht wel verwarrend ... er stond niet en maar of .... Chantal gefeliciteerd met je DT-schap ... heel veel succes hoor en ... ik was al fan van je prachtige creaties ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Odette als het zo overkwam maar er stond Paaskaart of Creatie met Dutch D. mal!
      Je had ook een te gekke creatie gemaakt, waar veel werk in heeft gezeten!
      Ik hoop dat dit je niet laat ontmoedigen en we je kaarten mogen blijven bewonderen!
      Lieve groetjes van Gerie

      Verwijderen
    2. Neen hoor Gerrie zo vlug laat ik mij niet ontmoedigen hoor ... hahaha ... Ik wou alleen maar zeggen dat ik het anders begrepen had. Ben ik nog vergeten te schrijven dat de voorbeeldkaartjes weer toppie zijn ... allemaal geweldig mooi gemaakt ...
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  3. Hoi dames, ik zie dat ik de top 3 heb gehaald met mijn paastasje, helemaal te gek natuurlijk, super!! Ellie, Chantal en Tineke ook jullie van harte gefeliciteerd, dik verdiend met jullie prachtige creaties!! Chantal jij van harte gefeliciteerd met je DT plekje bij dit mooie challengeblog. Je hoort hier ook wel helemaal thuis vind ik, past echt bij je.
    En dan wil ik nog even kwijt dat jullie weer prachtige voorbeelden gemaakt hebben Dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi dames, ik zie dat ik de top 3 heb gehaald met mijn paastasje, helemaal te gek natuurlijk, super!! Ellie, Chantal en Tineke ook jullie van harte gefeliciteerd, dik verdiend met jullie prachtige creaties!! Chantal jij van harte gefeliciteerd met je DT plekje bij dit mooie challengeblog. Je hoort hier ook wel helemaal thuis vind ik, past echt bij je.
    En dan wil ik nog even kwijt dat jullie weer prachtige voorbeelden gemaakt hebben Dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuks nieuws allemaal op jullie challengeblog, maar het leukste vind ik wel dat ik de eerste prijs heb gewonnen met mijn vogelhuisje helemaal te gek dankjulliewel. Gefeliciteerd Chantal, Wilma en Tineke met jullie top 3 plekje.
    Super Chantal dat jij het designteam komt versterken heel veel plezier met je nieuwe uitdaging. En geweldig leuk dat het Scrap-ateljeetje jullie nieuwe sponsor wordt. Als laatste wil ik jullie nog complimenten geven voor de prachtige voorjaarsinspiratie.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige winnende creaties. Chantal gefeliciteerd en heel veel Design plezier toegewenst.

    Ook ik ben de boot ingegaan met het inleveren van mijn creatie ik dacht echt te lezen.... een Paaskaart of een Creatie met een DDBD mal.

    Ook deze keer hebben jullie weer een hele leuke challenge met prachtige voorbeelden
    ik hoop weer mee te doen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige creaties!!! Vind ze prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik zag de opmerking van Odette, ik heb daar eigenlijk helemaal geen erg in gehad, ik had met de DDBD camera een paascreatie gemaakt(ha-ha) wat geeft het, vond het leuk om te maken,
      Groetjes Suzan

      Verwijderen
  8. Ellie, Wilma en Tineke van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten en creaties! Ik zie dat ik ook gewonnen heb! Wat ben ik blij met mijn prijs!! Bedankt dames :) Bedankt voor de leuke inleiding van mij als nieuw DT-lid! Ben er zo blij mee :) !! Ik wil ook graag de dames bedanken die mij hebben gefeliciteerd in hun reacties!! Echt super lief dames!! Bedankt :)!! Wat heeft Jolanda een prachtige kaart gemaakt als gast DT!! Echt super mooi!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dames ,
    wat hebben jullie weer hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt
    dikke proficiat aan de dames die een prijs hebben gewonnen van harte hoor allemaal heek mooi gemaakt
    en Chantal proficiat met je DT schap
    na die moeilijke periode eindelijk weer een nieuwe wind die door het challenge waait veel succes
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Schrijffoutje bedoelde heel mooi gemaakt allemaal
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ellie, Chantal en Wilma, gefeliciteerd met jullie prijzen. Ook ik mag delen in de feestvreugde. Bedankt dames!
    Chantal nog eens gefeliciteerd met je DT-schap. Succes meis!
    Jullie hebben schitterende creaties gemaakt en heb inmiddels jullie blogs al bezocht.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd Ellie, Chantal Wilma en Tineke met jullie prachtige creaties en geniet van de mooie prijsjes.
    Superleuk voor jullie dat Chantal jullie nieuwe DT lid word, van harte gefeliciteerd Chantal en je eerste creatie is echt schitterend, ook de andere creaties zijn weer prachtig en geven een hoop inspiratie en met dit mooie weer moet dat helemaal lukken. De prijs ziet er echt heel mooi uit van jullie nieuwe sponsor dus ik ga zeker weer aan de slag voor deze challenge.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd aan de winnaars en schitterende projecten DT.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond de challenge een uitdaging, maar ik heb toch een tuinafbeelding gevonden en een vogelhuis stansje van mijn moeder gebruikt. ;-) Wel schitterende, gevarieerde voorbeelden van het DT. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Dames, ik wilde net mijn eerste bijdrage komen verwijderen, maar zag dat het al gebeurd was.Ik ga nog een poging wagen, want de eerste kwam niet goed door de keuring ;-) Vriendelijke groetjes,, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne, dat klopt ik had hem al verwijderd.
      Erg sportief, dat je het zo opgevat heb, dat waarderen wij enorm als team, dankjewel!
      Leuk dat je een nieuwe gemaakt heb. Echt super!
      Groetjes Anita Dt

      Verwijderen
  16. Wel een echte uitdaging, dames! Voldoet mijn kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even een berichtje voor Gerie. Ik kan wel twee keer een kaartje maken voor de challenge, maar twee keer volger worden bij Scr@p-Cards lukt mij zelfs niet. Als je nu even iets verder had gekeken, kun je me na 20 keer klikken bij de volgers vinden tussen het klavertje 4 van ene Lia en ene Ursula Kernst. Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne,
      Onze excuses hiervoor, dan hebben we er totaal overheen gekeken want we hadden wel heel het rijtje afgelopen.
      Nogmaals sorry.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  18. Hallo DT ik hoop dat mijn kaart nu wel aan de challenge voldoet, sorry voor de vorige kaart, ik hoor het wel.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte Chantal, Ellie, Wilma, Tineke met jullie mooie creaties, ontzettend gaaf gemaakt! En Chantal toppie voor je, een plekje als DT! Je maakt ontzettend grappige kaartjes! Wil nu echt weer eens meedoen, kaart v vorige challenge ligt nog onafgemaakt te wachten...haha! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo dames, ik heb nu goed gelinkt hoor, wat stom van mij. Willen jullie nr. 20 verwijderen? Dank je wel. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy, is verwijderd, helemaal goed zo!
      Groetjes Anita DT

      Verwijderen
  21. Hoi Wat weer een leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt top. Ik heb mijn lente kaart er ook bijgezet IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb mijn tuinkaartje erbij gezet, hoop dat hij goed is?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...