Pagina's

woensdag 11 maart 2015

Scr@p-Cards challenge #72, top drie en DT call


Hallo Allemaal

Wat geweldig om te zien hoe massaal jullie aan onze vorige challenge hebben meegedaan!
Echt super!
Des te moeilijker het voor ons was om een top drie samen te stellen.
Maar dat geeft niets hoor, het is ons gelukt,
uit die vele mooie inzendingen.

Voordat we overgaan naar onze nieuwe challenge willen we eerst de top drie bekend maken van de challenge gestanste tekst.

Nr 1 is Jootje geworden!



Van harte gefeliciteerd Jootje de winnaars banner is voor jou!
Je mag Anita een mail sturen en dan komt de stempelset zo snel mogelijk naar je toe.
 Ook vinden wij het heel leuk als je de volgende challenge gast designer wilt zijn!
 Laat dit even in je mail weten dan kunnen we je hierover meer vertellen.

Nr 2 is Cobie

Nr. 3 is Lisanne



Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!
Ook jullie mogen deze top drie banner meenemen.

Dan nu de nieuwe challenge #72 met als thema
"een paaskaart of creatie met een DutchDooBaDoo mal"
Deze mallen hebben denk ik wel vele van jullie in huis.
En Pasen komt al flink in zicht daarom leek het ons leuk om met dit thema te werken.

Irene  heeft onze vorige challenge gewonnen en vond het leuk om een
keer Gast DT te zijn. Zij heeft voor ons deze prachtige kaart gemaakt.

Irene bedankt voor je mooie bijdrage.
Zij heeft de DDBD  Shape Art - Frames ornament vierkant
mal gebruikt
Artnr.  470.713.100

Ook ons DT team is hiermee aan de gang gegaan.

DT Janneke
Zij heeft de DDBD Box Art Handbag gebruikt.
Artnr.  470.713.007

DT Anita
Zij heeft ook de DDBD shape art - Frames ornament vierkant mal gebruikt
Artnr.  470.713.100

DT Gerie
Zij heeft de Cart Art - Cadeau gebruikt.
art. nr. 470.713.560


Onze sponsor is deze keer Het Hobbypaviljoentje 
 Met een waardebon van maar liefst 15 euro!
Hoe leuk is dat!! Een goede reden om gezellig mee te doen toch?!



 Challenge #72  loopt tot dinsdag 7 april 18.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend en starten een nieuwe challenge!

Zoals jullie zien en weten is ons DT team erg dun geworden.
Daarom doen we een oproep aan jullie!
Wie wil graag plaats nemen in ons DT team?
We hebben om de vier weken een challenge en om beurten maken we een reminder kaart,
die we halverwege de challenge plaatsen.
Ook stemmen we voor een top drie na afloop van de challenge.
Lijkt het je wat en zou je graag bij ons team willen komen?
Zet dan bij je inzending  "DT" achter je naam.
Zodat wij weten dat je graag in ons team wil komen.

Natuurlijk zien wij graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Janneke en Anita


18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en wat een leuke nieuwe uitdaging!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winnende dames van harte gefeliciteerd met hun prijs en top 3 plekje, schitterende kaarten net als die van het DT voor deze leuke, nieuwe challenge. Dank dat ik GDT mocht zijn!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames van de top 3 gefeliciteerd. Prachtige kaarten!. En de voorbeeldkaarten zijn enig. Wat leuk die vrolijke paaskaarten. Wij gaan ons best ook doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames! Prachtig gedaan. En wat een leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Ik ga mijn mallen ook eens uit de kast halen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo WOW zie dat ik gewonnen heb wat leuk en de andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik ga een mailtje sturen

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo WOW zie dat ik gewonnen heb wat leuk en de andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik ga een mailtje sturen

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames met jullie winnende kaarten! Prachtige voorbeeldkaarten door het DT team en gastdesigner Irene! Ik doe graag mee met deze leuke challenge :) Mijn kaart staat op mijn blog.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie winnende kaarten zijn er weer gekozen, van harte dames! Ik ga met de nieuwe challenge aan de slag, heb een leuke mal liggen van DDD. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Please delete my number 11 - I'm sorry I linked by mistake. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet. Ik heb je kaart met nummer 11 inmiddels verwijderd.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. ik had mijn kaart gelinkt (nr 12) maar zag nadien dat er een DD-mal moest zijn gebruikt. Ik heb geprobeerd 'm te verwijderen maar weet niet of het gelukt is, zie de kaart nog steeds staan. Kunnen jullie 'm even weghalen??

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb hem verwijderd Henriëtte.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  11. Hoi ik heb mijn kaart er ook bij gezet. En heb dus ook verkeerd gelezen. Ik dacht een paaskaart of een andere kaart met een de- mal Sorrie. Als deze kaart niet bij de opdracht past . Willen jullie de kaart dan verwijderen . Sorrie voor het ongemak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer Trijntje dat je niet goed hebt gelezen, maar je hebt nog tijd, hihi.
      We zullen hem verwijderen!

      Verwijderen
  12. Gefeliciteerd dames en wat een leuke challenge weer, ik doe graag mee en heb mijn kaart geplaatst. Ik hoop dat ik aan de regels voldoe, ik heb in ieder geval een DDmal gebruikt (met heel veel plezier want wat werken ze fijn).
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hanny, je kaart is niet goed gelinkt...zou je dit opnieuw kunnen doen!
    Dan kan iedereen hem zien...alvast bedankt!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie, ik heb nu de goede kaart (was ook nog eens de verkeerde) en de goede link geplaatst dus hopelijk heb ik deze keer alles goed gedaan. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de andere te verwijderen? Sorry voor het ongemak (haha wat klinkt dat raar:) liefs Hanny

      Verwijderen
    2. Is verwijderd Hanny.
      Enne maakt niet uit! Dankjewel voor de goede link.
      Groetjes Anita

      Verwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...