Pagina's

woensdag 11 februari 2015

Scr@p-Cards Challenge # 71 en top 3



Hallo Allemaal,

Vandaag hebben we voor jullie weer een nieuwe uitdaging! Maar eerst maken wij de top 3 bekend van de vorige Challenge. Er zijn weer hele mooie kaarten gemaakt met allerlei soorten vlaggetjes...gestanst...van washi tape en ook hand gemaakte! En het aantal inzendingen, maakt ons heel Happy...dank jullie wel! Het is ons weer gelukt een mooie top 3 te kiezen en de winnares met de meeste stemmen is dit keer:

Irene met wel een hele gave vlaggenlijn en vrolijke kaart!



Van harte Gefeliciteerd met je winnende kaartje en je gewonnen prijs! van Hobbyshop Agnes, waar je kan shoppen met 40% korting op je bestelling en vanaf  25 euro geen verzendkosten!
Stuur Gerie een mail en het komt voor elkaar!


Deze banner is natuurlijk voor jou en mag je mee nemen voor op je blog! Ook zouden wij het heel leuk vinden als je de volgende keer gast DT zou willen zijn, en als je dat wil doen....voor de volgende Challenge op 11 Maart a.s...., dan mag je Gerie een mailtje sturen!

En nr. 2 is Plony geworden met deze beauty!




En nr. 3 is Wendy...wat is ie leuk!!!


Van harte Gefeliciteerd dames ......

Deze banner mogen jullie meenemen voor op je blog!




Dan nu de nieuwe Challenge en het thema is dit keer, maak een kaart/creatie met gestanste letters.... afkomstig van een mal en of het nu losse gestanste letters zijn of woorden dat maakt niet uit! Kijk maar goed naar de voorbeelden, dan moet het duidelijk zijn voor iedereen!

 Judith de winnares van # 70 heeft een prachtig gast DT kaartje gemaakt en heeft de stans LOVE gebruikt!

Dankjewel Judith voor je beeldige kaart voor deze Challenge!


DT  Janneke....heeft de letters Gefeliciteerd gestanst.


DT Anita dezelfde letter stans als Judith, maar heel ander kaartje!


DT Martine heeft losse letters gestanst!


DT Gerie het woord Hoera en de letters 25


We zijn wel op de roze toer dit keer, hihi jullie mogen alle kleuren gebruiken hoor!

De sponsor voor deze Challenge is Noor Design!


en heeft deze prachtige stempel beschikbaar gesteld, voor de winnares van # 71

Heel erg bedankt voor de sponsoring van deze mooie stempelset!!!


Dan hebben we dit keer een hele trieste mededeling....gister hebben we een overlijdingskaart ontvangen, dat ons DT maatje Marja op 4 Februari is overleden en dat de crematie al heeft plaatsgevonden, dit op verzoek/wens van Marja zelf! Verder is er al veel gezegd ook door Marja zelf op haar blog en willen we het verder hierbij laten, maar we zullen haar en de prachtige creatieve kaartjes.... heel erg gaan missen!

Een ander totaal onverwachts besluit kwam van ons teamlid Martine die per direct wil stoppen met het DT schap omdat ze het wegens alle omstandigheden niet meer aan kan! Wij vinden dit heel erg jammer en wensen je heel veel sterkte de aankomende tijd en namens ons enorm bedankt voor je inzet en betrokkenheid bij het Scr@p-Cards Challenge blog!

Heel veel succes allemaal met de nieuwe Challenge! 
en deze loopt tot Dinsdag 10 Maart 18.00u

Groetjes van Anita, Janneke en Gerie



28 opmerkingen:

  1. Voor mij een leuk bericht....ik mag in jullie top-3 staan deze keer...dankjewel meiden. Maar ook een heel droevig bericht.....wat triest om te lezen van Marja....hier wordt een mens toch stil van. Jullie sterkte met elkaar in het team en laten we aan Marja blijven denken als een heel lief mens die we helaas moeten missen.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst wil ik even reageren op het trieste nieuws dat Marja haar ongelijke strijd al heeft verloren, zo vreselijk snel had ik dat eerlijk gezegd niet verwacht en ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie als team nog moeilijker is dit een plaatsje te geven en daar wens ik jullie van harte sterkte mee. Ja en dan zie ik zo maar mijn kaartje als winnaar staan in een heel leuke top 3 en dan schijnt er weer een zonnetje.....al helemaal omdat ik al dagen niet lekker in mijn velletje zit en ook nog eens een zieke man heb.........dit opstekertje komt dus als geroepen, dank jullie wel en ook de andere dames dikke proficiat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dames, gefeliciteerd met jullie top 3 kaarten, ze zijn prachtig!!
    En dan wil ik nog even reageren op dit trieste nieuws. Er is aan Marja een hele spontane lieve vrouw met heel veel creatieve inspiratie verloren gegaan. Ik wil jullie dan ook allemaal heel veel sterkte toewensen met dit verlies. Ik hoop dat jullie het voor jezelf een goed plekje kunnen geven.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo dames.

    wat een vreselijk nieuws zeg bah.. dat hoort helaas ook bij het leven. maar wat een super leuke kaarten zijn er gemaakt.
    ik ga zeker mee doen met de challenge ook een hele leuke opdracht. ik gebruik zelf heel graag teksten die gestanst zijn.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames die in de top 3 zitten gefeliciteerd. Het team heeft weer prachtige kaarten gemaakt. Het zal best lastig voor jullie zijn nu jullie teammaatje overleden is......... Veel sterkte. Jammer dat Martine stopt bij jullie blog .
    Ik ga mijn best doen om weer mee te doen bij jullie uitdaging. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heftig bericht is dit zeg, toch felicitaties voor de winnaars, en sterkte voor jullie als team. Ik ga ook weer eens proberen mee te doen.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een slecht nieuws ! Ik vond Marja altijd zo lief... wordt ik toch heel stil van ....Veel sterkte !
    Ook jammer dat Martine stopt ... En zelfs met al dit treurig nieuws hebben jullie weer super mooie creaties gemaakt.
    Oeps... vergeet ik bijna in mijn bericht de top 3 te feliciteren, Sorry ! Proficiat !!
    Ik ga ook deze keer waarschijnlijk niet kunnen meedoen ... Hopelijk een volgende maand.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte met het verlies van Marja....ik ben er stil van en weet niet goed wat te schrijven.
    De dames van de top 3 van harte gefeliciteerd.
    En jullie voorbeeldkaarten zijn prachtig roze. Ik ga kijken of het in een andere kleur kan...hahaha.
    Lieve groetjes en een dikke knuffel,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe triest om afscheid te moeten nemen van een creatieve vriendin! Veel sterkte voor jullie allen en vooral voor de familie van Marija!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lees ik allemaal een nare berichten zo binnen jullie team. Marja overleden en Martine die er per direct mee stopt. Dit zijn voor jullie als team niet de meest gezellige tijden. Ik denk ik zal jullie even een leuk berichtje sturen om te bedanken dat ik deze keer jullie gastdesigner mocht zijn en dan lees je dit. Dames toch bedankt dat ik met mijn kaart tussen jullie prachtige creaties mag staan. Lieve groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een triest bericht, veel sterkte voor jullie team.
    Ik heb ook een poging gedaan om het rose te doorbreken met een blauwe kaart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend triest bericht....Ik wens iedereen heel veel sterkte...
    Wat tegenstrijdig om nu blij te zijn dat ik de top 3 heb behaald, hoe dubbel...
    Maar wel een opsteker voor mij, dankjulliewel!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeeld kaarten Dt-Team. En een leuke opdracht. Heel veel sterkte met het missen van jullie dt-maatje Marja. Ik zal haar prachtige kaarten missen. Jammer dat Martine er mee stopt. Maar soms kan het niet anders.
    Dames die in de top 3 zitten van harte gefeliciteerd. Terechte winnaars. Prachtige kaarten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst gecondoleerd met het verlies van jullie dt-maatje en heel veel sterkte gewenst. Verder hebben jullie weer een prachtige challenge voor ons waar ik weer met plezier aan meedoet.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IK heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    gecondoleerd met het verlies van jullie DT maatje ... en jammer dat Martine heeft besloten te stoppen als DT. Ik wens iedereen veel sterkte !
    Mooie voorbeeldkaarten en leuke challenge,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ik heb mijn kaart er net bij gezet. IK ben benieuwd wat jullie van die kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij waren met kinderkaarten bezig en daar staan letters leuk op dus.... nog een kaart ingezonden. ben benieuwd . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In deze droevige tijd heb ik een lekker vrolijk kaartje gemaakt voor de challenge...de letters zeggen auguri ( de beste wensen/gefeliciteerd ).
    Lieve groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb net mijn tweede kaart erbij gezet, en zoals ik al eens meer heb gehad, vergeten een 2 achter mijn naam te zetten. Sorry !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet we houden er rekening mee, maar wel fijn dat je het even vermeld.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  24. Zo juist een 2e kaartje gelinkt. Echter op mijn blog doet de verwijzing naar jullie blog niet. Ik heb tot 3x toe het juiste blogadres ingevoerd maar als ik er op klik is het een mailadres....? Zal een andere keer wel beter gaan. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke,
      Ik weet wat je bedoel, is een bekend verschijnsel. Als je de @ van scr@p veranderd in een gewone a geeft dit geen problemen op. Je slaat dit weer op en even later kan je dit weer wijzigen in een @ en geeft dit geen problemen meer op. Dus misschien ook een tip voor diegene die hier ook last van heeft.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  25. Hoi dames, sorry voor mijn late reactie maar toch wil ik jullie heel veel sterkte wensen met het overlijden van Marja. Door mijn eigen ziek zijn ben ik niet veel op mijn blog geweest en reageren bij anderen schoot er helemaal bij in maar dat neemt niet weg dat ik met jullie en haar familie meeleef. Wat ook heel jammer voor jullie team is is dat Martine ook stopt met haar DT werk, dit alles is een groot gemis voor jullie.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Danoesja, wat ontzettend lief van je dat je zo met ons mee leeft!
    Dankjewel voor alsnog je reactie en sterkte wensen, wordt heel
    erg gewaardeerd door ons van iedereen!
    lieve groetjes Gerie en DT team

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...