Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Scr@p-Cards challenge #70

Hallo allemaal
Allereerst wensen we iedereen nog een heel mooi en creatief 2015!
We zijn weer terug na een paar weken winterstop en hebben de batterijen weer opgeladen!
Ook kijken wij  weer enorm uit naar prachtige kaartjes maar vooral gezellige deelname aan de Challenges!
Wij hebben er weer zin in........Jullie ook?

 Dan nu de nieuwe Challenge #70  en het thema is dit keer
"Een verjaardags kaart met vlaggetjes erop"
Margo heeft onze één na laatste Challenge gewonnen en vond het leuk om een 
keer Gast DT te zijn. Zij heeft voor ons deze prachtige kaart gemaakt.
Margo bedankt voor je hele mooie bijdrage!

En hieronder ook onze inspiratie kaarten.
Met daarbij de eerste bijdrage van ons nieuw DT lid Janneke.

Gast DT Margo

DT Marja

DT Janneke

DT Gerie

DT Martine

DT Anita


De sponsor is deze keer Hobbyshop Agnes
Zij heeft als prijs: 40% korting op je bestelling.
Gaaf toch!!!
De verzenkosten zijn vanaf 25 euro gratis!
Ze heeft een breed assortiment, ik zou zeggen neem een kijkje.
Klik dan hier 


 Challenge # 70 loopt tot dinsdag 10 februari 18.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend.

Natuurlijk zien wij weer graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Marja, Martine, Janneke en Anita





14 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2015.

    Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt
    een hele leuke challenge, ik hoop weer mee te doen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge, en allemaal schitterende voorbeeldkaarten dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dames, wat weer een geweldige voorbeelden. Ik ga weer een poging wagen.
    Liefs Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie de beste wensen voor in 2015 en vooral een creatief jaar!
    Wat een prachtige voorbeeldkaarten en wat een leuke challenge!
    Liefs ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende voorbeelden hebben jullie gemaakt.Leuk dat mijn kaartje er ook bij staat.Voor jullie ook de beste wensen voor 2015.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie voorbeelden weer en leuke challenge! Groet, Ela en natuurlijk nog de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Het is me gelukt om een kaart te maken voor jullie challenge. IK ben benieuwd wat jullie ervan vinden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een tijdje geleden dat ik meedeed aan de challenges hier maar.....hier ben ik dan weer eens....mét de vlaggetjes.....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke voorbeelden, leuke ingezonden items!!!
    Mijn creatie ook zojuist gelinkt...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn kaartje net toegevoegd, groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yes, geluk...... mijn kaart staat er.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps...er ging wat mis met het linken van mijn 2e creatie...
    Nummer 41 en 42 zijn hetzelfde, nummer 42 is mijn 2e inzending.
    Nummer 41 kan ik helaas niet verwijderen, sorry voor het ongemak!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gaby,
      is aan gepast. Geen probleem.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  13. Hoi. IK heb nog een kaart met vlaggen gemaakt. Die staat er nu bij. IK ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...