Pagina's

woensdag 5 november 2014

Reminder #68 bij Scr@p-Cards challenge blog

Hallo Allemaal
Vandaag komen we met een reminder.
Dit keer is deze gemaakt door Martine
Ze heeft de volgende rijen gebruikt:
Verticaal: lint-parels-glitter en
 Horizontaal: glitter-rood-bloem
Er zijn al geweldig vele en mooie inzendingen geplaatst.
Echt super! We hopen op nog meer inzendingen!
De sponsor is Gerda's Hobbyshop.
Zij stelt als prijs 10 vintage knipvellen naar keuze.
Hoe gaaf is dat!
Nogmaals dankjewel Gerda voor deze leuke prijs.
Genoeg reden om mee te doen aan de bingokaart challenge.
Deze loopt tot dinsdag 18 november 18.00 uur.
Je kan de challenge hier vinden.
Zet 'm op! Zouden we zeggen.
Groetjes van het DT team Gerie, Martine, Marja en Anita


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart . Ik schrok even want nog even de bloglijst door en dan mijn kaart afmaken voor de bingo uitdaging. Kost me veel moeite deze keer maar volgens mij wordt het kaartje wel leuk. Ik heb nog even tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartje Gerie !
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We maken om de beurt een reminder kaartje Doris, dit keer was Martine aan de beurt. Kan gebeuren hoor. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, een mooi geheel heb je hiervan gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend Anita, ik ben er weg van.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...