Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Challenge # 68 thema Bingokaart

Hallo Allemaal,
 
Vandaag gaat onze nieuwe Scr@p Cards Challenge #68 van start,
maar voor we deze bekend gaan maken zijn hier eerst de winnaars van Challenge #67 met als thema een mannenkaart en wat hadden we veel inzendingen zeg, dank jullie wel voor alle prachtig kaarten en creaties!  En wat hebben jullie het ons moeilijk gemaakt! Maar de winnares met de meeste stemmen is deze keer Frosien geworden, met deze prachtige kaart!
 
Nr. 1
Frosien

 
Mijn kaart is nummer 1 op het Scr@p Cards Challenge Blog

Van harte Gefeliciteerd Frosien  de winnaars banner is voor jou! Je mag Gerie een mail sturen en dan komt de waardebon van €15.00  te besteden in de webwinkel van Het hobbypaviljoentje  zo snel mogelijk naar je toe. Ook vinden wij het heel leuk als je de volgende challenge gast designer wilt zijn! Laat dit even in je mail weten dan kunnen we je hierover meer vertellen.
 
De nr. 2 is  Claudia
 
En de nr. 3 is Janet


Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!



Neem gerust deze banner mee voor op je blog!
 
*****************
Dan nu de nieuwe challenge aan de hand van een Bingo kaart.

 
Maak een kaart met tenminste 1 rijtje horizontaal, verticaal of diagonaal, meer rijtjes mag gerust maar is niet verplicht!

Natuurlijk hebben de DT leden ook weer voorbeelden gemaakt.
Ela en Monique hebben als gast DT, de "winnaressen  van de vorige challenge" ook een heel mooi voorbeeld kaart gemaakt! Heel erg bedankt dat jullie dit voor ons hebben willen doen!

Gast DT Ela

Diagonaal: blauw-swirl-glitter

Gast DT Monique
Diagonaal: Glitter-rood-bloemen

DT Marja
 
diagonaal: lint-swirl-bloemen
verticaal: blauw-bedel-bloemen
 
DT Anita

horizontaal: lint - knopen - blauw

DT Martine

Martine heeft alle rijtjes van de Bingo kaart gebruikt!

DT Gerie

diagonaal: lint-swirl-bloemen
verticaal: blauw-bedel-bloemen.
***

Zijn er toch nog vragen over de Bingokaart stel ze gerust! Graag bij het plaatsen van je kaart het Bingo rijtje a.u.b even voor ons noteren op je blog.

De sponsor is deze keer Gerda's Hobbyshop,

en de prijs is deze keer maar liefst
10  Vintage vellen naar keuze!

Gerda hartelijk dank hiervoor!
----------------------------

Iedereen weer heel veel plezier met de bingo!
 Challenge #68 loopt tot 18 november 18.00u

Groetjes van het DT team Anita, Marja Martine en Gerie




13 opmerkingen:

  1. Supermooie voorbeeldkaarten gemaakt!
    Veel succes met de challenge.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames. Jullie kaartenzijn. Prachtig. Vor de nieuwe uitdaging. Weer hele leuk inspiratie kaarten! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik ben bij de top 3.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om te lezen dat ik op de 1e plaats gekomen met deze mooie mannenkaart, ik zie er naar uit om gastdesigner bij jullie te mogen zijn, de mail is al onderweg. Jullie voorbeelden zijn allemaal prachtig, bedankt voor de nieuwe uitdaging, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, prachtige kaarten! Succes met de challenge. Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden. Ik kwam via Facebook op deze site. Ik dacht wie niet waagt wie niet wint. Succes allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht en mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn stuk voor stuk weer prachtige dt voorbeelden dames!
    Een bingo altijd leuk!
    Ik doe graag mee met mijn halloween hanger.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi IK heb zojuist mijn kaart erbij gezet. Het was best lastig... Maar het is gelukt een echte uitdaging. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie voorbeeldkaarten! De kaarten die toegevoegd zijn voor deze challange zijn ook allemaal erg tof! Succes allemaal.
    Liefs Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten heeft het DT gemaakt. Het was een hele leuke bingo kaart om uit te kiezen en ik ben voor het onconventionele gegaan en dat is in mijn geval Rood. :-)
    Liefs Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende voorbeelden dames heb net mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...