Pagina's

woensdag 24 september 2014

Scr@p-Cards Challenge # 67

Hallo Allemaal,
Vandaag komen we als eerste met een nieuwtje, voordat we de nieuwe 
challenge bekend gaan maken.
 We hebben er een nieuwe sponsor bij en wel ...
Zij zal de komende challenge ook sponsoren met een waardebon van 15 euro
te besteden in haar webshop, geweldig toch!?

Graag wil ze zichzelf even voorstellen:
Hallo, mijn naam is Natascha Boonen, ik ben 36 jaar en ik woon samen met
mijn man Tim in Mol in België. 
Een tijdje geleden vroeg mijn vriendin Veerle of ik meeging naar een
hobbybeurs in Nederland. Het is daar dat ik gezien heb hoe uitgebreid het
gamma van hobbyartikelen is. Zelf ben ik geen knutselfanaat maar het leek
mij een leuke "business". En dus ben ik sinds begin 2014 met een webwinkel
begonnen. Ik probeer elke vraag van klanten zo goed en snel mogelijk te
beantwoorden en natuurlijk worden de bestellingen met de grootste zorg
behandeld.
Hopelijk tot snel!
En nu eerst de winnaars van Challenge #66 volgens inspiratie foto.
  We hadden vele inzendingen voor deze best wel pittige opdracht.
Ze waren stuk voor stuk allemaal prachtig.
Super bedankt dat jullie mee gedaan hebben!
Zoals we belooft hadden,  hebben we twee winnaars deze keer.
 
De winnaars zijn geworden:
Monique
en Ela 
Van harte Gefeliciteerd Monique en Ela.  De winnaars banner is voor jullie!
Je mag Anita een mail sturen en dan komt de prijs van Noor! zo snel mogelijk naar jullie toe.
Ook mogen jullie de volgende challenge gast designer zijn als jullie dat leuk vinden,
 laat dit even in je mail weten dan kunnen we je hierover meer vertellen.
 
Nr. 2 is geworden
Wendy

Nr. 3 is geworden
Ellie
 
Dames jullie ook van harte met het behalen van de top 3
Neem gerust deze banner mee voor op je blog.


Dan nu de nieuwe challenge # 67  en het thema is dit keer:
"Felicitatie kaart voor een man".

Peggy heeft onze vorige challenge gewonnen en vond het leuk om een 
keer Gast DT te zijn. Zij heeft voor ons deze prachtige kaart gemaakt.
Peggy bedankt voor je mooie bijdrage.



Hier de voorbeelden ter inspiratie van het DT team

DT Marja
 
 
DT Anita
 
 
DT Gerie

DT Martine



Dus nogmaals, onze sponsor is deze keer Het Hobbypaviljoentje
Met een waardebon van maar liefst 15 euro!
Hoe leuk is dat!! Een goede reden om gezellig mee te doen toch?!



 Challenge # 67 - loopt tot dinsdag 21 oktober 18.00 uur.
en de volgende dag maken we dan de winnaars bekend en starten een nieuwe challenge!

Natuurlijk zien wij graag lekker veel inzendingen komen!
Wij kijken er al naar uit! Veel plezier!

Groetjes van het Scr@p-Cards Team:
Gerie, Marja, Martine en Anita
 

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars!
    En wat zijn de voorbeeldkaarten van het DT weer prachtig, geweldig!!!
    Wellicht kom ik ook weer een gokje wagen...eens denken...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars met de kleurrijke kaarten.
    Superleuk eens een sponsor uit België tegen te komen, ik wist niet dat er waren.
    'k Ben gelijk al eens in de webwinkel gaan rondneuzen en het is er de moeite. 'k Ga zeker mijn uiterste best doen met het maken van een mannenkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames. Fijn om er een nieuwe sponsor bij te hebben, 15 euro is niet niks! In Belgie zitten volgens mij niet veel hobbyzaakjes dus die zal wel heel goed gaan lopen, dat wens ik in ieder geval. De voorbeeldkaarten zijn super maar mannenkaarten is voor mij een echte strijd haha, ik denk niet dat ik me er aan ga wagen:)
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt voor deze uitdaging. Ik ben heel blij dat ik een keertje gast designer mocht zijn.
    Vele groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Super leuk dat ik in de top 3 ben gekomen met mijn kaartje dank jullie wel. Ook wil ik de andere dames feliciteren met het winnen van de challenge en top 3 plekje.
    En mijn complimenten voor jullie voorbeeldkaarten ze zien er weer prachtig uit leuke uitdaging hoor, ga proberen weer mee te doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Winnaars gefeliciteerd. Leuke kaarten. De nieuwe uitdaging is ook leuk. Ik hoop dat het me nu lukt om mee te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor het uitkiezen van mijn kaart! En de andere winnaars ook van harte, stuk voor stuk mooie kaarten en lekker divers. Ik doe weer graag mee de volgende keer (wel lastig die mannenkaart...) en team gefeliciteerd met jullie nieuwe sponsor!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige voorbeeldkaarten. Hier kan ik weer inspiratie opdoen zeg. Vraagje......moet het echt een mannenkaart zijn of mag het ook een stoere jongenskaart worden. Jullie voorbeelden zijn voor echte mannen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke,
    We willen echt een mannen kaart zien. Sorry, we moeten een beetje streng zijn. Maar je heb nog twee en halve week de tijd. Misschien gaat het je nog lukken?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi meiden. Het is me gelukt! mijn mannenkaart staat erbij. Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten dame,s
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...