Pagina's

woensdag 16 juli 2014

Winnaressen van de Bling Bling Challenge !!


Hallo allemaal, vandaag gaat bij ons op het Scrap Cards Challenge Blog
de Zomer stop in maar eerst gaan we de winnaressen bekend maken van de 
Challenge Bling Bling.

De no. 1 is Peggy. 
Peggy van harte gefeliciteerd met je prachtige kaart deze winnaars banner is voor jou.

En als je even contact op neemt met Marjan dan wordt de prijs met je geregeld!!

De no. 2 is Tineke
en de no. 3 is Hanny.
Dames jullie ook van harte met het behalen van de top 3 neem gerust deze banner mee voor op je blog.


Dan willen wij als team jullie allemaal een hele fijne zomer toe wensen!
Ga je met vakantie geniet er van en we zien jullie graag weer terug op 27 Augustus
dan zijn wij er in ieder geval weer met de nieuwe challenge !!





Groetjes, Gerie, Anita, Martine, Marja, Marjan, Angelique en Suze.

6 opmerkingen:

  1. Peggy, Tineke en Hanny,
    Van harte gefeliciteerd met jullie prijs!
    Ik wens het DT en alle volgers een hele fijne vakantie toe.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames van harte gefeliciteerd en DT jullie ook een hele fijne vakantie gewenst.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben super blij met mijn nr° 1 plaats, ook gefeliciteerd aan de andere winnaars.
    Een fijne vakantie voor allemaal.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Peggy en Hanny, gefeliciteerd met jullie 1e en 3e plek. Leuk dat ik op de 2e plek kwam met mijn kaartje. Dank jullie wel!
    Team, een fijne vakantie!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Wat leuk, ik sta op de 3de plaats met mijn glittertag;) dank jullie wel. Natuurlijk wil ik Peggy en Tineke ook van harte proficiat wensen en het team bedanken. Zo leuk om aan een challenge mee te kunnen doen en dan ook nog in de top 3 te komen, geeft mij in ieder geval voldoening.
    Fijne vacantie allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte alledrie en ik wens iedereen een heerlijke vakantie toe! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...