Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Scr@p-Cards Challenge # 65


Hallo allemaal, vandaag gaat onze nieuwe Scr@p Cards Challenge #65 van start,

maar voor we deze bekend gaan maken zijn hier eerst de winnaars van Challenge #64
met als thema vlinders en wat deden er heel veel mee dank jullie wel voor alle prachtige
 inzendingen, de winnares is deze keer geworden:

Nr. 1 Marlies


Mijn kaart is nummer 1 op het Scr@p Cards Challenge Blog

Van harte Gefeliciteerd Marlies.... en de winnaars banner is voor jou!
Je mag Gerie een mail sturen en dan komt de prijs van Doe@Ding zo snel mogelijk naar je toe.
Ook mag je de volgende challenge gast designer zijn als je dat leuk vind, laat dit even in je mail
weten dan kunnen we je hierover meer vertellen.

Nr. 2 Maria


Nr. 3 Ina


En van harte Gefeliciteerd dames namens het hele team!
Neem als je dat leuk vind de top 3 banner mee voor op je blog!




Dan nu de nieuwe challenge # 65 alweer en het thema is dit keer Bling Bling.





Natuurlijk hebben de DT leden weer voorbeelden gemaakt....alleen Marjan doet deze keer
helaas niet mee maar gast designer Marcella winnares van de vorige challenge heeft een
schitterende creatie gemaakt! Heel erg bedankt dat je dit voor ons hebt willen doen!

Marcella: gast designer


DT Angelique


DT Anita


DT Martine


DT Marja


DT Suze


DT Gerie


En de Sponsor voor deze challenge is:

Dank je wel Agnes voor het beschikbaar stellen van deze prijs!

 Op 16 juli maken we de winnaars bekend van # 65

Daarna houden we even een "Zomerstop"  i.v.b.m vakanties DT leden.
Dan starten we op woensdag 27 augustus weer fris en fruitig met een nieuwe challenge

Maar eerst zien we natuurlijk voor deze challenge, weer graag jullie prachtige inzendingen...
alvast enorm bedankt voor als jullie weer mee gaan doen.

Deze challenge loopt tot dinsdag 15 juli 18.00u

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaar en top3.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging. Mijn kaartje is al geplaatst. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat mijn kaart nummer 1 is. Ik ben er super blij mee. Bedankt!!
    Gefeliciteerd aan de top drie noteringen.
    Jullie DT creaties voor de nieuwe challenge zijn stuk voor stuk kunstwerkjes. Wat mooi gemaakt allemaal!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik op de derde plaats staat.De andere winnaars ook gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ik in de top 3 sta. De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een schitterende voorbeelden komen hier mijn neus voorbij, jullie hebben heel goed je best gedaan....
    maar dat doen jullie toch altijd.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Winnaars van harte gefeliciteerd.

    Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer door het DT gemaakt.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst. Wel op nr. 13, maar hopen dat het geluk brengt i.p.v. ongeluk. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten dames....
    Ik heb mijn kaart er weliswaar bijgezet, maar was in de veronderstelling dat het thema vlinders was... jaja lezen is een kunst *lol*. Zouden jullie mijn inzending willen verwijderen.... helaas zit er geen bling bling op deze kaart.
    Sorry voor de overlast.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe deze keer weer graag mee, heb deze keer de challenge onthouden en daarom ook veel glitters gebruikt haha.
    Fijn weekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden weer, heb net mijn kaartje geplaatst. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...