Pagina's

donderdag 24 april 2014

Scr@p-Cards Challenge #62


Hallo Allemaal,

Wat hebben we weer gezellig veel inzendingen gehad deze keer, en wat heeft iedereen weer zijn best gedaan! Als DT hebben we weer ieder de 3 mooiste kaarten uitgekozen, we hebben wel gekeken naar het thema moederdag, en daar is een top 3 uit gekozen.

Maar voor we overgaan naar de top 3 en de nieuwe challenge, moeten we helaas vertellen dat ons DT lid Pouwla heeft besloten om niet meer als DT lid door te willen gaan, met de reden dat voorbeeldkaartjes voor drie challenge bloggen wel heel veel voor haar was, het een beetje boven haar hoofd uitgroeide en het te veel werd allemaal! Omdat haar hart bij Vintage kaarten maken ligt en borduren heeft ze gekozen om daar mee verder te gaan. Voor ons heel jammer, maar ook heel begrijpelijk! Dank je wel Pouwla voor de prachtige voorbeeld kaarten die je hebt gemaakt voor ons challenge blog en wij zeggen: tot ziens in Blogland, want we blijven je zeker volgen!

Dan nu over naar de winnaressen van Challenge 61

Op nr. 1 is dat geworden,
Judith
Judith Van harte gefeliciteerd met deze prachtige deur hanger, als je Marjan even een
mailtje stuur, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.
Ook zouden we het leuk vinden als je de volgende challenge gast dt zou willen zijn
dit kan je aan Suze door geven.

Op nr. 2 
Jacomijn

en nr. 3
Hanny
Alle dames van harte Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!
Neem gerust dan top 3 banner mee voor op je blog.


en dan nu Challenge  #62
daarvoor hebben we dit keer een Bingo kaart !!


Voor de meesten wel duidelijk, maar even voor de goede orde,
neem één rij  horizontaal - verticaal of diagonaal 
die minimaal op je kaart/ creatie moeten zitten....meer mag altijd!
Geef ook even duidelijk aan op je blog om welke rij/ rijen het gaat.

Christa wilde voor ons een gast DT kaartje maken na het winnen van de vorige 
challenge, en wat is het een schitterend voorbeeld voor de Bingo
Christa...Dankjewel, voor je bijdrage!

onderste rij: Mal - Bloemen - Glitters
diagonaal: Parels - Kant/lint - Glitters
verticaal: Tekststempel - Bedel - Gliters.

DT Anita
Anita heeft zelfs drie rijen gebruikt:

bovenste rij:   Parels-Knopen-tekst
diagonaal: Mal-Kant/lint-tekststempel
verticaal: Bloemen-Kant/lint-Knopen 

DT Angelique

Angelique de onderste horizontale rij:  Mal, Bloemen en Glitters

DT Marjan
Marjan heeft de volgende rijen gekozen:
diagonaal:  Mal-Kant/lint-Tekststempel
diagonaal:   Parels-Strass/kant-Glitters

DT Gerie
Horizontaal:  Mal - Bloemen - Tekststempel
Diagonaal: Parels - Kant/ lint - Glitters
Diagonaal: Mal - Kant/lint - Tekststempel

DT Suze
Horizontaal: Tag - Kant, Lint - Bedel.
Diagonaal: Parels - Kant, Lint - Glitters.

IEDEREEN WEER VEEL MAAK PLEZIER EN SUCCES!

Dit keer is de sponsor


De nieuwe challenge loopt tot 14 Mei 18.00 uur
Groeten van het Team



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Bedankt dat ik in jullie top 3 sta!
    Andere dames ook gefeliciteerd!
    Jammer dat je hier stopt Pouwla maar wel begrijpelijk als het te druk word!
    Wat een prachtige voorbeelden weer! Leuke challenge!!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf zeg dat ik de vorige challenge heb gewonnen. Heb ik zo'n leuke prijs gewonnen en mag ik ook nog gastdesigner bij jullie zijn. Ik ga jullie gelijk mailen. Heel erg bedankt dames. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Judith en Jacomijn, leuk is dit he?
    Leuk dat ik 3de ben geworden, dank jullie wel dames dat ik gekozen ben. Ik ben er best wel trots hihi. Trouwens, wat zijn er weer een schitterende nieuwe voorbeeldkaarten gemaakt, wat een energie straalt er vanuit. Jammer dat Pouwla weggaat maar soms moet je eenmaal keuzes maken en gelukkig heeft ze een blog zodat we niets hoeven te missen.
    Alvast een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook weer mee, mijn bingo kaart is rij stras tag en mal of
    Mal, lint, tekststempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb jullie leuke Challenge blog nog maar net ontdekt en ik doe gelijk maar mee. Ik zag in de regels geen vereisten voor merken of iets dergelijks dus ik ga er van uit dat hij OK is. Ik heb 2x bingo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo. Jullie hebben als team weer erg leuke voorbeelden gemaakt. Veel elementen van de bingokaart gebruik ik regelmatig op de kaarten. Het is me gelukt om bingo te krijgen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge, de bingo! Heb net mijn kaart geplaatst.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten van de DT, heb ook weer eens meegedaan, bedankt voor de leuke challenge,
    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...