Pagina's

donderdag 13 maart 2014

Scr@p Cards Challenge #60


Hallo allemaal, wat leuk dat jullie allemaal weer zo enthousiast hebben meegedaan
aan onze challenge het was dan ook weer heel moeilijk voor ons om een winnaar
te kiezen want het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten maar na wat beraad zijn we er
toch uit gekomen en de winnaar is...

Maria, 
met deze schitterende kaart.

Maria als je even contact op wil nemen met Marjan dan hoor je van haar hoe je de prijs kan innen
ook mag je de volgende challenge gast dt zijn als je dat leuk vind laat dit ook even weten aan Marjan of Gerie zij zullen dan meer info geven.
Dan de nummer twee en drie
No.2 
Antionette

No. 3
Wendy

Dames gefeliciteerd met het behalen van de top drie jullie mogen de onderstaande 
banner meenemen voor op je blog.

Zo en dan nu de nieuwe Scr@p Cards Challenge  no.#60
en deze is maak een kaart met het thema..
 sport dit houd in dat er duidelijk een sport zichtbaar moet zijn...!!
Ook moet het een nieuwe kaart zijn geen 1 die je eerder geplaatst heb !
Hier de kaarten van het DT team .

DT Gerie.

Dt Angelique.

Dt Anita.

Dt Pouwla.

Dt Marjan.

Dt Suze.

Onze sponsor is deze keer Doe@ding.

Marlous bedankt hiervoor.

De challenge loopt tot 2 April 18.00.

Succes allemaal.en we zien jullie creaties graag tegemoed

Liefs Gerie, Anita, Pouwla, Angelique, Marjan en Suze

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en uiteraard het team bedankt om dit mogelijk te maken. Wat een leuke nieuwe challenge is er weer en ik zie prachtige voorbeelden, leuk.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dames van harte met jullie prachtige creatie's en de voorbeelden zien er weer geweldig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik gewonnen heb. De andere dames ook gefeliciteerd met jullie top 3 plekje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames top 3 gefeliciteerd . Prachtige kaarten. Het team heeft ook weer mooie voorbeelden gemaakt. Groten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top 3 dames,gefeliciteerd, erg mooie kaartje! Bedankt team voor de voorbeelden, ik ga weer aan de slag.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hartelijk gefeliciteerd dames de voorbeelden zien er weer erg mooi uit en ik doe weer graag mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt dame's doe heel graag mee met jullie challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames en prachtige voorbeeldkaarten design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn moeder heeft ook een mooie kaart met de wandelsport gemaakt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik heb de kaart er net bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben er weer iets moois van gemaakt dames! Prachtige kaarten! Ik doe weer graag mee, autosport/racen mag dat ook? ;-)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier vond ik nu een challenge voor de vandaag geplaatste kaart. Voor de jarige, die een verwoed sportvisser is en die er zelfs ieder jaar voor naar het buitenland gaat. Nooit gedacht, dat ik nog eens aan een challenge mee zou doen voor een aportvisser. Kan zelf niet lang naar zo'n dobbertje kijken, totaal geen geduld voor. haha
    Jullie veel succes met de challenge. Sport was mijn leven lang helemaal mijn ding. Nu vanaf de zijkant natuurlijk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren gezellig met mijn moede aan het knutselen geweest. Met de leuk materialen van graphic 45. Daar hebben we allebei een mooie kaart mee gemaakt. IKM heb je mijn net geplaatst die van mijn moeder komt nog. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moet altijd aan mijn zoon denken als ik voetballertje Don zie, haha!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...