Pagina's

donderdag 20 februari 2014

Scr@p-Cards Challenge #59.

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij jullie allemaal hartelijk bedanken voor de geweldig leuke deelname! Het waren er deze keer echt veel en was dan ook wel heel lastig om de drie mooiste uit te kiezen. Maar ook deze keer is dat weer goed gelukt! Dit is onze keus geworden:
nr.1
Ans Gilbert


nr.2
ByMina


nr.3
Frouwkje


Alle drie van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creaties. Als jullie het leuk vinden mogen jullie de Top 3 banner meenemen voor jullie eigen blog. Ans Gilbert, wil jij even contact met ons opnemen, dan zorgen wij dat je de prijs zo snel als mogelijk krijgt. 

Nu de nieuwe challenge. De opdracht is deze keer om een creatie te maken met als hoofdkleur bruin Kraft karton
Dit zijn de creatie van onze DT leden.

Gast Designer Rosina


DT Pouwla

DT Gerie

DT Anita


DT Angelique

DT Suze

DT Marjan


Wij denken zelf dat de meeste van jullie wel Kraft in huis hebben toch?? Dus ga er lekker mee aan de slag en dan zien wij jullie mooie creaties weer graag tegemoet!!
De prijs is deze keer beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop.
Deze prijs is een waardebon van € 15,00

Heel erg bedankt Gerda voor deze mooie prijs!!

Deze challenge loopt tot woensdag 12 maart om 20.00 uur.
Heel veel succes ermee!!
Liefs, Rosina, Pouwla, Gerie, Anita, Angelique, Suze en Marjan

27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, erg leuk om in de prijzen te vallen. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt, ik ga weer mijn best doen!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ans- Wilma en Froukje van harte gefeliciteerd.
    En dames wat hebben jullie weer je best gedaan, de voorbeeldkaarten zijn schitterend.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kreeg net een berichtje op mijn Blog, gefeliciteerd je bent weer in de prijzen gevallen..waar dan ?? nou hier..super zeg,ben er blij mee..ook met de prijs..Wilma en en Frouwkje ook van harte gefeliciteerd,groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps vergeet ik helemaal te zeggen dat de dames weer prachtige voorbeeldkaarten hebben gemaakt, leuke challenge trouwens ik hou van Kraft, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!!, dank jullie wel dat mijn kaart gekozen is voor de top 3 :-). Wilma en Ans ook gefeliciteerd!! Top kaarten!
    En weer hele mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom ik nou aan Wilma? Er staat ByMina....hihi...misschien door de vorige reacties???
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeiemorgen,

    Dat gebeurt niet vaak, maar ik zie dat ik de eerste ben. Mooie challenge met prachtige voorbeelden.
    Dank jullie wel!
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lleuke challenge dames ik doe een keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames gefeliciteerd jullie kaarten zijn prachtig. Het team heeft weer prachtige kaarten gemaakt Geweldig. IK heb de kaart van mijn moeder, Martje er net bij gezet. Wij werken graag met kraft papier! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi. IK heb mijn eigen kaart ook geplaatst. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Wil alle dames feliciteren met hun prijs hier en Dt team geweldig mooie voorbeeld-kaarten hebben jullie gemaakt !! Leuke challenge hier !

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil graag mee doen maar Blogger doet nogal vreemd, bij 2 anderen is het niet gelukt, hopelijk nu hier wel? De link naar mijn kaart is
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl/2014/02/happy-b-day.html
    ik kijk later nog weleens of het allemaal goed gegaan is.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wilde mijn kaartje erbij zetten maar krijg het er niet bij gelinkt... Ik zie wel anderen erbij staan maar de mijne krijg ik er niet bij. Kunnen jullie vertellen hoe ik het moet doen?
    Vanavond kijk ik nog wel een keertje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inmiddels is het gelukt met mr. Linky!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dames gefeliciteerd en voor jullie de andere dames van het DT het zijn weer schitterende voorbeelden. En ook ik heb deze keer weer meegedaan hoor.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn kaartje er nog een keertje bijgezet, ik zag dat hij er niet meer bij stond? Of heb ik iets niet goedgedaan?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Ans en de andere dames jullie hebben prachtige kaarten gemaakt en dames van het DT wat hebben jullie ook weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt genoeg inspiratie. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst vond het een leuke uitdaging.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via een omweg mijn kaart gelinkt. Normaal kan ik dit via het bericht linken, met jullie blogadres, maar nu kom ik op een mailbericht uit. Ik snap er dan ook helemaal niet van hoe dit nu kan. Ik probeer het een volgende keer nogmaals. groetjes en succes met de challenge. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Dames van dit blog IK was in de veronderstelling dat ik onze kaarten had gelinkt maar ze staan er niet bij de kaart van mijn moeder Martje en mijn eigen. IK heb het nogmaals gedaan Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeeldkaarten Design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo, ik had mijn kaart gelinkt maar zie hem er niet bijstaan. zojuist nog een keer opnieuw geprobeerd en hopelijk is het goed gegaan.
    Liefs Hanny♥, de link is
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl/2014/02/happy-b-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat dames en wat een prachtige dt kaarten zijn er weer geplaatst!
    Ik doe ook weer graag een keer mee met deze challenge.
    Fijne zondag avond allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt. Ik houd zelf ook erg van kraft. Tegenwoordig maak ik eigenlijk elke kaart met kraft erbij. Ik heb mijn kaart net geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt. Ik houd zelf ook erg van kraft. Tegenwoordig maak ik eigenlijk elke kaart met kraft erbij. Ik heb mijn kaart net geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oeps verkeerd gelinkt, bedankt voor de tip!
    Ik doe graag mee met een label waar ik veel kraft kleur op gebruikt heb en dus niet met de valentijn doosjes.
    Fijne zonnige zondag iedereen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dames van harte met de prijs! Mooie kaarten hoor! Voor de nieuwe challenge heb ik net mijn kaart geplaatst.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...