Pagina's

donderdag 30 januari 2014

Scr@p cards Challenge #58


Hallo allemaal het is  weer donderdag en tijd voor onze nieuwe challenge, maar voor we over
 gaan naar de challenge eerst de winnaressen van de challenge
 Winter / Schaatsen
En dat is geworden op ......
No. 1 Rosina.

Rosina van harte gefeliciteerd met het winnen van onze challenge, als je Marjan een 
mailtje stuur dan komt de prijs naar je toe.!!
Rosina als je het leuk vind mag je de volgende challenge 1 maal gast dt zijn, we horen dit graag van je.

No.2 Annemarie.

No.3 Renate.
Dames jullie ook van harte met het behalen van de top 3 als je het leuk
vind mag je deze top 3 banner meenemen

Top 3 logo

Zo en dan nu onze nieuwe challenge #58
Valentijn en of Harten.
Dit houd in dat we een Valentijns creatie of kaarten willen zien, of een kaart of creatie
 met een Hart of Harten !!
Om jullie wat inspiratie te geven hier de mooie creaties van het dt team.

Gast dt Tineke.

Dt lid Anita.

Dt lid Angelique.

Dt lid Pouwla.

Dt lid Suze.

Dt lid Gerie.

De challenge loopt tot woensdag 19 februari 18.00.


Wij wensen iedereen veel plezier met de nieuwe challenge en kijken uit naar
jullie creaties...!!!
Bedankt voor je bezoekje.

Liefs, Tineke, Anita, Angelique, Pouwla,Gerie, Marjan en Suze.







26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, prachtige kaarten hebben jullie gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooow Geweldig......wat een verassing...zomaar 1e geworden bij de vorige challenge met mijn winter-wiebelkaartje....
    Heel hartelijk bedankt dames
    En ik stuur dadelijk een mailtje met mijn gegevens.
    Ook wil ik heel graag gastdesigner zijn voor een keertje....
    mijn dag kan niet meer stuk!!!


    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rosina van harte gefeliciteerd met de eerste prijs, en wij bedanken het DT team omdat we gekozen zijn met ons kaartje in de top 3

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Dames met jullie top 3!
    en het team heeft weer leuke voorbeelden gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd jullie hebben alle 3 een prachtige kaart gemaakt. De dames van het designteam hebben ook prachtige kaarten te inspiratie gemaakt. IK heb de mijne ook net klaar. Geen Valentijn maar ondertrouw met een mooi hart. Ik zet de kaart er zo bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rosina gefeliciteerd, geweldig dat je gewonnen hebt hoor, zo leuk. Wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt, ik doe ook heel graag mee met deze challenge,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan de winnaars n prachtige voorbeeldkaarten design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames van harte met jullie mooie kaarten!
    Mooie voorbeelden zie ik weer voorbij komen, aan de slag!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeelden dames.....Ik hoop dat mijn kaart mee mag doen... met de hartjesmal heb ik heeel veel harten maar als het niet voldoet aan de opdracht dan verwijderen jullie hem maar hoor.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen,
    Wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt. Had helemaal zin om mee te doen. Heb hem dan ook net geplaatst.
    Fijne dag,
    Liefs, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dames van harte gefeliciteerd de nieuwe uitdaging is weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Februari: hartenmaand!
    Leuke challenge!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rosina,
    Super dat jij de challenge hebt gewonnen, prachtige kaart, ik doe ook mee met deze -harten-challenge..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf hoor, heerlijk deze tijd en harten staan er zeker op;)
    Fijn weekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een tijd geleden dat ik heb meegedaan met jullie challenge..
    dan je wel voor de inspiratie!!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb net mijn eerste kaartje geplaatst. Mag er met 3 meedoen, dus er volgen er nog twee met harten en Valentine!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En nummer twee staat erop. Ja, het is februari, dus heeeel veel hartjes en liefde, haha!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Graag doe ik nog een keer mee, de hartjesborder aan de zijkant zit er echt maar op de foto, niet zo goed te zien, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful cards :)
    This is very nice challenge.
    Best wishes.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe graag nog een keertje mee dus heb ik mijn tweede kaartje net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, het ei is gelegd, nr.3 staat er ook op! Ik heb me goed uit kunnen leven. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten hier ,
    oohh een tweede kaart heb ik
    mog wel komt eraan ;)
    Fijne valentijnsdag allemaal,
    Greetzzz Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaarten dames en ik heb er ook weer aan meegedaan aan de challenge. Wat is dat toch fijn om met zoveel liefde aan je kaartje te werken.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende voorbeelden dames en wat een leuke uitdaging!
    Ik doe graag weer mee met jullie!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OOO ik doe alweer mee, voor de derde keer hihi, het mag dus waarom niet;)De eerste keer dat ik ergens 3 keer mee doe....
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...