Pagina's

donderdag 9 januari 2014

Scr@p Cards Challenge #57


Hallo allemaal,
 ik weet dat het eigenlijk niet meer mag maar toch willen wij als team
 iedereen de beste wensen doen voor 2014 en dat het maar een mooi creatief jaar mag worden..!!

Vandaag start onze eerste challenge van het nieuwe jaar, en het thema hiervan is
Winter / Schaatsen.
Vorig jaar rond deze tijd konden we allang Schaatsen maar dit jaar helaas nog niet
daarom hopen we dat ons team jullie kan inspireren met hun kaart. 
Maar eerst gaan we de top drie van Challenge #56 bekend maken.!!!

Nummer 1 Tineke.

Nummer 2 Trijntje.

Nummer 3 Wilma.

 Tineke van harte gefeliciteerd met je prachtige kaart, als je Suze even een mailtje stuurt
dan komt de mooie prijs van Doe@ding zo snel mogelijk naar je toe, ook mag 
je onze volgende challenge gast dt zijn.
Dames van harte gefeliciteerd met het behalen van de top 3.!!
Je mag de banner uit de zijbalk meenemen voor op je blog.

Zo dan nu de kaarten voor Challenge #57 
Winter / Schaatsen 

Gast Dt. Astrid.

Dt Pouwla.

Dt Marjan.

Dt Gerie.

Dt Anita.

Dt Angelique.

Dt Suze.

Deze challenge loopt tot 29 Januari 18.00
De prijs die deze keer gewonnen kan worden is een kadobon van Hobbyshop Agnes,
Agnes bedankt hiervoor.

Wij wensen iedereen succes met de nieuwe challenge en kijken uit naar jullie creaties.
Bedankt voor het langs komen en graag tot de volgende keer !!

Liefs, Astrid, Pouwla, Gerie, Marjan, Anita, Angelique en Suze

18 opmerkingen:

  1. Tineke gefeliciteerd met je eerste plaats. Je kaart is supermooi. Wilma ook gefeliciteerd. Jij hebt ook een supermooie kaart gemaakt. Met prachtige details. Mooie kleuren. Leuk. IK vind het zelf ook leuk dat ik in de top 3 terecht ben gekomen. Jullie als team hebben weer super kaarten gemaakt voor de nieuwe uitdaging. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke, Trijntje en Wilma gefeliciteerd jullie kaartjes hebben het verdiend ik vond ze erg mooi. En mijn complimenten voor het het designteam jullie hebben weer super leuke voorbeeldkaarten gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Dames van de top 3!
    Prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tineke en Trijntje van harte gefeliciteerd met jullie 1e en 2e plaats. De kaarten zijn ook prachtig gemaakt. Zelf vind ik het natuurlijk super dat ik toch als 3e ben mogen eindigen. Dames van het Scr@p- Cards Challenge Blog, super dat jullie deze challenge weer mogelijk hebben gemaakt. Dank je wel daar voor. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat ik met de 1e winterkaart voor dit jaar de 1e plaats veroverd heb! Ik ga je zo mailen Suze. Bedankt dames!
    Trijntje en Wilma, jullie ook gefeliciteerd met je plekje in de top-3.
    En dames, wat een superleuke kaarten met het thema schaatsen hebben jullie gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten! Ik heb mijn kaartje erbij gezet, ben nog maar net begonnen met het inkleuren van de stempels,dus moet toch nog veel leren hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden, haal je weer veel inspiratie uit,ik heb de mijne er bij gezet hoop dat het is gelukt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, mijn winterkaartje staat er weer bij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi. IK heb mijn kaartje geplaatst. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi. Leuke challenge. Toch nog even de schaatsen uit het vet en de wanten uit de kast gehaald. Dus kaartje geplaatst. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeldkaarten.
    Dames gefeliciteerd met jullie prijzen.
    Ga proberen ook nog mee te doen met de lopende challenge.
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd dames met jullie prijzen en designteam bedankt weer voor de voorbeelden! Zojuist mijn kaartje geplaatst voor de volgende challenge: Winter/schaatsen. Lijkt het toch een beetje winter....
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel vreemd maar ik zie de link niet om mijn kaart te plaatsen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn kaart kunnen plaatsen blogger deed weer een beetje raar.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Oeps ik sta er tweemaal op de eerste keer had ik de verkeerde link gebruikt sorry gaan jullie mij verwijderen aub.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen



  18. Oef, net op de valreep. Zag net dat in geen link had gelegd naar mijn kaartje.

    Net op tijd.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...