Pagina's

donderdag 28 november 2013

Scr@p-Cards Challenge #55.

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we weer terug met een nieuwe challenge. Maar allereerst maken we de winnaars van de vorige challenge bekend. Het was deze keer misschien een wat lastige opdracht, maar ondanks dat hebben er toch nog best een aantal mensen aan mee gedaan met prachtige creaties. Het was dan ook weer een moeilijke klus om de winnaars er uit te kiezen....maar het is ons toch weer gelukt!!
De nr. 1 is geworden:
Maria
nr. 2 is Lilian
nr.3 is Wilma
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creaties. Maria, wil jij even contact met ons opnemen voor je gegevens uit te wisselen voor je prijs? Ook mag je onze Gast designer wezen voor de volgende challenge. Jullie mogen ook, als jullie het leuk vinden de banner meenemen voor jullie blog van de top 3.

Nu op naar de volgende challenge. Deze keer willen wij graag een kerstcreatie zien, maar geen kaart of tag!
Wij zijn heel benieuwd wat jullie hiervan gaan maken. Zelf hebben wij deze creaties als voorbeeld voor jullie gemaakt.
Gast Designer Wilma
DT Pouwla
DT Anita
DT Angelique
DT Gerie
DT Suze
DT Marjan
Deze challenge loopt tot woensdag 18 december 18.00 uur.
De prijs die jullie kunnen winnen is een cadeaubon van € 15,00 en komt van Gerda's Hobbyshop, heel hartelijk bedankt weer voor het beschikbaar stellen van deze prijs hoor Gerda!!

Wij wensen jullie veel plezier en succes met het maken van jullie creaties en hopen dat er veel deelnames zijn! Bedankt voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer!!
Liefs, Pouwla ,Gerie, Angelique, Anita, Suze en Marjan











9 opmerkingen:

  1. Wowww, super dat ik met mijn Tinkerbell nr3 ben geworden Fantastisch in de top 3. Maria en Lilian van harte gefeliciteerd met jullie 1e en 2e plaats. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat ik gewonnen heb met mijn kaartje. Ben er heel blij mee. de andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super 2 plek daar sta ik van te kijken , vind het wel leuk. Wil en Maria jullie ook gefeliciteerd , jullie kaarten waar super mooi.
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super 2 plek daar sta ik van te kijken , vind het wel leuk. Wil en Maria jullie ook gefeliciteerd , jullie kaarten waar super mooi.
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie hebben prachtige voorbeelden gemaakt.
    super mooi en zo verschillend.
    groetjes An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo dames van het challenge blog, wat een super leuke challenge hebben jullie weer verzonnen en wat een geweldig mooie creaties laten jullie weer zien. Ik heb zojuist de creatie gemaakt door mijn moeder Riet Kooman ingezonden, hoop dat het zo duidelijk is dat deze creatie dus op mijn blog staat maar van mijn moeder is. Veel succes iedereen met deze gezellige kerstchallenge! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik doe gezellig mee met deze challenge met mijn creatie. Ik vind het naast kaartjes maken ook ontzettend leuk om kleine kadootjes te maken, dus ik kon me heerlijk uitleven! Veel succes allemaal. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge deze keer! Zitten veel mooie creaties tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had eerst problemen met het plaatsen, omdat het blog niet goed in beeld kwam. Maar dat is inmiddels opgelost, dus mijn kerstcreatie staat er bij!
    Leuk!
    Een keer wat anders dan een kaart is best wel een uitdaging!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...