Pagina's

donderdag 7 november 2013

Scr@p-Cards Challenge #54

Hallo allemaal,

Vandaag start weer de nieuwe Scr@p-Cards Challenge
maar voor dat we vertellen wat deze is.... gaan we eerst de top 3 bekent maken...!!
En ik moet zeggen dames...... jullie hebben het ons niet makkelijk gemaakt
maar na wat overleggen zijn we tot deze top 3 gekomen.

No. 1
Wilma met deze prachtige kaart.
Wilma van Harte Gefeliciteerd met het winnen van de challenge, als je aan Marjan even 
een mailtje stuurt dan hoor je meer hoe je de prijs kan ontvangen.
Ook mag je als je dat leuk vind de volgende challenge gast dt zijn geef dat even in het mailtje door.
No. 2
Sieta.
No. 3
Lia.B


Dames allemaal van harte gefeliciteerd jullie mogen de banner uit de zijbalk
meenemen en op je blog plaaatsen.

Dan gaan we nu naar Challenge #54 en dat is .....
Fantasy / Sprookjes.
Het team heb voor jullie wat inspiratie kaarten gemaakt.!

Gast designer Carla.

Dt Angelique.

Dt Gerie.

Dt Anita.

Dt  Marjan.

Dt Pouwla.

Dt Suze.

Natuurlijk hopen we dat jullie allemaal weer gezellig meedoen.
De prijs is deze keer beschikbaar gesteld door...
Digital Papers.
De winnaar mag 3 colage's uitkiezen..!1
neem eens een kijkje in de webshop naar al het mooi's

De challenge loopt tot 27 November 18.00 uur.
Bedankt voor het langs komen en we zien jullie creaties tegemoet.

Lieve groeten van Gerie, Pouwla, Anita, Angelique, Marjan en Suze.


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, wat leuk! Wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt, er zullen wel weer veel mooie aanmeldingen komen, leuk thema.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi DT dames van jullie challenge blog. Ik ben natuurlijk heel erg blij met het winnen van de challenge herfst/Halloween. En eigenlijk had ik hier helemaal niet op gerekend, was ook wel wat verbaasd. Maar nu ben ik toch ook wel trots op mezelf, vooral omdat ik niet zoveel herfst materiaal had en daarom zelf maar aan de slag was gegaan met deze kaart. Maar ik ben er echt super super blij mee. Dames bedankt!! De voorbeeld kaarten voor de nieuwe challenge zijn weer allemaal even super mooi, ik zou niet kunnen kiezen. ( is toch erg moeilijk hoor ) Prachtig. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie mijn kaart bij de Top 3 hebben gekozen!! Dat is echt een verrassing!
    Dank je wel,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten zijn er gemaakt met die thema. zo verschillend en zo leuk om ernaar te kijken.
    groetjes dora
    (dit is mijn tweede poging om te reageren...internet ligt er telkens uit.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaartje voor de Challenge erbij gezet, hoop dat jullie het genoeg fantasy/sprookje vinden?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...