Pagina's

donderdag 17 oktober 2013

Scr@p-Cards Challenge #53

Hallo allemaal, vandaag is het weer tijd voor onze nieuwe challenge..
maar voor we deze bekend maken willen we iedereen bedanken voor jullie
deelnamen het is altijd leuk te zien hoe enthousiast iedereen meedoet..!
En dat maakte het ook best wel moeilijk om een winnaar te kiezen maar
we zijn eruit.....hier de top 3.

No.1
Carla.

Van Harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge
als je Suze even een mailtje stuurt met je adres dan komt je prijs
zo snel mogelijk naar je toe...ook mag je als je dat leuk vind gast designer
zijn voor de volgende challenge..!
No.2
Richtje
No.3
Ger Janne
Dames van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten
en neem gerust de top 3 banner mee voor op je blog.
Dan gaan we nu over naar de nieuwe challenge en deze is.....
Maak een Herfst of Halloween kaart..!!
Nou volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn met dit regenachtige weer
en Halloween in aantocht..!
Hier de voorbeelden van het DT team.
DT. Pouwla.

DT. Gerie

DT. Anita.

DT. Angelique.

DT.Marjan.

DT. Suze.
We hopen dat jullie allemaal weer gezellig meedoen...
en deze keer wordt de prijs beschikbaar gesteld door
Hobbyshop Agnes...
Agens bedankt hiervoor.
De wedstrijd loopt tot 6 november. 18.00 uur.
Bedankt voor het langs komen en we zien graag jullie creaties tegemoet..!!
Liefs Anita, Pouwla, Gerie, Marjan, Angelique en Suze

15 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dames,
    mooie top 3
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, superfijn voor jullie. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat dames mooie kaarten!
    De dt dames hebben ook weer mooie variatie in de kaarten echt prachtig!
    Leuke challenge!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een herfstkaartje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf!!! Ik zie het nu pas....wat erg. Heb denk ik te gretig gekeken naar de nieuwe challenge en snel naar beneden gescrold. Dank jullie wel voor de waardering! Ik plaats de banner uiteraard op mijn blog want ik ben er trots op!
    De voorbeeldkaarten voor de volgende challenge zijn ook prachtig en ik ga proberen weer mee te doen!
    Groetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige voorbeeldkaarten van de design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de mooie voorbeelden van het DT team. Ik heb net mijn hefstkaartje geplaatst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, wat super, kom ik even langs en blijkt dat jullie mij in de top 3 hebben geplaatst! Wat leuk, heel erg bedankt! De banner neem ik mee en die komt natuurlijk ook op mijn blog te staan, ik ben er erg blij mee!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challange. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het DT. Ik doe graag mee.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeldkaarten. En wat een leuke challenge, hier kunnen we alle kanten mee op. Mijn creaties is zojuist toegevoegd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke voorbeeldkaarten.Dat en de storm gisteren inspireerde me enorm om weer eens mee te doen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi wat een geweldige kaartjes
    ik heb net de mijne gelinkt
    groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Herfstkaarten! Leuk en kleurrijk, dus ik doe weer een keertje mee aan de challenge.
    De voorbeeldkaarten zijn top!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke voorbeelden zijn er gemaakt!
    Ook een hele leuke challenge

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...