Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

Even voorstellen...!!

 
Goede avond allemaal, even een tussen tijds berichtje van ons...wij zijn namelijk
trots jullie te kunnen vertellen dat ons team wordt uitgebreid en wel met twee hele
creatieve dames..!!
Namelijk Pouwla en Anita.
Dames welkom in ons team...!
 
Dit is Pouwla.
 
en
 
Dit is Anita.
Vele van jullie zullen ze misschien al wel kennen uit blogland maar ben je toch
 nieuwsgierig geworden naar hun creaties...neem dan
eens kijkje op hun blog...!!
 
 
 
 
Allemaal een fijn weekend gewenst en vergeet niet... je kan nog tot 16 oktober je kaart plaatsen.
 
Lieve groetjes,  Marjan Gerie, Angelique, Anita, Pouwla en Suze


6 opmerkingen:

  1. Nou Pouwla en Anita ik wens jullie heeeeel veeeeel succes toe.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Pouwla en Anita

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het aantrekken van deze twee dames voor jullie DT!!! Wat super voor ze want wie wil er nu niet bij zo'n prachtig blog in het DT. Stiekem ben ik ook een beetje trots want Pouwla is één van mijn WLVC- kanjers en Anita heb ik een beetje bijgestaan bij de start van haar blog.
    Succes meiden! Liefs van Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat lief Plony!
    Ik ben ook supertrots dat ik ook in jou team zit!
    Dank je wel hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd dames met jullie nieuwe DT-schap op dit blog en natuurlijk heel veel succes, ik ben heel benieuwd naar jullie mooie creatie's, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, wat ontzettend leuk! ik ken jullie al omdat ik jullie blogs volg en weet dat jullie schitterende creaties maken, een aanwinst voor het team dus en wat zal het weer genieten worden hier.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...