Pagina's

dinsdag 3 september 2013

Scr@p cards Challenge # 51

Hallo allemaal, hebben jullie ook allemaal van het heerlijke
 weer genoten, wij als team hebben heerlijk genoten en zijn dan ook na
de zomerstop weer met goede moed aan de slag gegaan voor de nieuwe challenge..!!
En omdat we allemaal weer een beetje in moeten komen is de challenge
deze keer.... Alles mag..!!
Nou dat moet niet moeilijk zijn toch.....we hopen dan ook weer op veel mooie creaties.
Hier de voorbeelden van het team.
Gast Dt Plony.
Dt Gerie.
Dt Marjan.

Dt Angelique.

 Dt Suze.
Deze keer is er natuurlijk ook weer een leuke prijs te winnen
deze is beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop.
En wel een kadobon van 15 euro..!!
De challenge loopt tot 25 september 18.00.
Liefs, Marjan, Gerie Angelique en Suze.

30 opmerkingen:

  1. Mooie DT kaartjes!
    Echt genieten!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeld kaartjes zeg.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeld kaartjes hoor
    en ik doe graag mee.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit allemaal.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super creatie's weer dames, het spat er van af, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt zeg.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende voorbeeldkaartjes hebben jullie weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden dames. Hier kunnen we weer genoeg inspiratie uit halen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeldkaartjes dames!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben jullie prachtige voorbeeldkaarten gemaakt, ik doe weer mee..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De voorbeeldkaarten zijn super,
    ik heb net mijn kaartje gelinkt ☺
    Groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige dt kaartjes , mijn kaartje staat op mijn blog en ik doe weer graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAt een prachtige kaartjes al en wat een leuke challenge, ik ga ook maar eens een gokje wagen met mijn kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey, richtig super Internetseite. Woher hast du das Theme oder ist das selbst programmiert?

    Absolut Hammer Comment, das wollte ich selbst schon Mal ausdrucken, wusste nur nicht wie ich das niederschreiben konnte.
    Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, schitterende DT-kaarten!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. doe graag weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb mijn 2de kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mensen er is iets fout gegaan met plaatsen want nummer 72 is wel van mij maar doet niet mee ik snap niet hoe die er nou ook op is gekomen willen jullie die link weghalen dankje wel groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige voorbeeldkaarten. Het zijn stuk voor stuk plaatjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuurlijk doe ik mee met jullie!
    Per ongeluk heb ik niet het goede bericht gelinkt maar mijn blog.
    Zouden jullie mijn eerste opgave weg willen halen sorry!
    De inspiratiekaarten zijn fantastisch!
    Fijne week allemaal
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke challenge is dit weer. Ik hoop dat jullie mijn kinder herfstkaartje ook leuk vinden. Hij is voor mijn achterneefje die over een paar weken jarig is, vandaag had ik nog net genoeg tijd om deze kaart te maken, ondanks mijn hevige hoofdpijn.
    Ik heb geprobeerd de kleuren in herfsttinten te krijgen, en da's aardig gelukt dacht ik zo!
    Groetjes

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks for your article. I would also love to say that a health insurance dealer also utilizes the benefit of coordinators of a group insurance policies. The health insurance broker is given a list of benefits sought by anyone or a group coordinator. Exactly what a broker does indeed is seek out individuals or coordinators which best match those wants. Then he offers his referrals and if both sides agree, the actual broker formulates binding agreement between the two parties.
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hier ben ik gek op, Alles Mag doe dus weer graag mee.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige voorbeelden, echt genieten. Ik wil ook graag meedoen en omdat alles mag kan mijn Kerstkaart ook mee doen, fijn.
    succes allemaal,liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk zo'n challenge waar alles mag, ik doe graag mee,
    groetjes
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuk een challenge waarin "alles mag" hele leuke voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt
    Mijn kaartje staat er inmiddels ook bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie voorbeeldkaarten
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie voorbeeldkaarten zie ik hier voorbij komen en tegelijkertijd bedacht ik dat ik hier natuurlijk ook gewoon aan mee kan doen, alles mag, dus bij deze!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...