Pagina's

zondag 29 september 2013

Scrap-Cards Challenge #52.

Hallo allemaal,


Allereerst willen wij jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie geweldige deelname! Het waren er deze  keer ontzettend veel die hebben mee gedaan aan deze challenge. Jullie hebben het ons dan ook echt wel heel moeilijk gemaakt. Na goed overleg met elkaar zijn wij tot de volgende winnaars gekomen.
De nr.1 is geworden:
Karin

nr.2 is geworden
Christa

nr.3 is geworden
Marlies

Allemaal van harte gefeliciteerd, jullie creaties waren weer prachtig!
Karin wil jij contact met ons opnemen, dan kunnen wij de prijs zo snel als mogelijk naar je toesturen.

Nu dan weer een nieuwe challenge. De uitdaging is deze keer Flowers 4 you.
Dat betekend dat jullie een creatie of kaart mogen maken waar 4 bloemen of meer op mogen zitten. De regels voor de challenge staan in de rechterzijbalk. De voorwaarden blijft dat je wel een nieuwe kaart moet plaatsen en niet iets van maanden geleden erbij kan zetten. 
Dit zijn de creaties van onze DT leden.

Suze
 Gerie
Angelique
Marjan
 Deze challenge duurt tot woensdag 16 oktober om 20.00 uur. 
 De prijs wordt beschikbaar gesteld door Doe@Ding. Heel hartelijk bedankt hiervoor!

Wij bedanken jullie voor jullie deelname en komst en hopen dat jullie deze keer ook weer mee willen doen.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!

Liefs, Suze Angelique Gerie en Marjan

21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, wat leuk voor jullie. Het team ook bedankt natuurlijk door dit mogelijk te maken, erg leuk.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat ik in de top drie sta! Dank jullie wel! Karin en Christa ook gefeliciteerd.
    DT leden jullie hebben weer schitterende creaties voor de nieuwe challenge gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Egeltjes zijn mijn favoriete dieren,en daarom staat er een op de kaart voor de nieuwe challenge!
    De voorbeelden van de DT leden zijn allemaal even mooi.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh... wat gaaf!! Zo leuk dat ik gewonnen heb; dank jullie wel :D Ik ga snel een mailtje sturen :D

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteeerrrddd, en mijn creatie staat al weer op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb inmiddels vandaag iets geplaatst en doe heel graag mee, succes allemaal.

    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogpspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve dames van het DT,
    Gerie maakte zich een beetje zorgen over mijn bijdrage...dat er 5 bloemen op zaten en de challenge is flowers4you. Ik heb er net een geplaatst met 4 bloemen (twee zelfgemaakt!!)
    Dus ik zou zeggen: haal mijn 1e bijdrage maar weg, als ik me niet aan de regels heb gehouden ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige voorbeeldkaarten
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, dames, met de top 3.
    Prachtige voorbeeldkaarten, ik heb mijn creatie ook geplaatst.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat aan de winnaars van de vorige Challenge.
    Leuk om ook eens mee te doen deze keer.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de verkeerde kaart gepost... en nu krijg ik hem niet meer weg.. kan iemand me uitleggen hoe je dat doet? Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Just want to say your article is as surprising. The clearness to your publish is just great and i could assume you’re an expert on this subject. Fine with your permission allow me to seize your RSS feed to keep updated with impending post. Thanks 1,000,000 and please carry on the gratifying work.
    Cardsharing Server

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd voor de winnaars van de mooie top 3! Ik doe deze keer ook weer mee, met zo'n prachtige voorbeelden krijg je wel meteen inspiratie! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem... ik heb 1 verkeerde kaart gepost en daarna de goede maar ik krijg de foute niet weg... wie kan mij helpen? Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie dat mn verkeerde kaart verwijderd is! Super, dank jullie wel groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt! Ik heb mijn bloemenkaart geplaatst.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na een lange pauze weer begonnen met meedoen met challenges en bijhouden blog. Heb er weer veel plezier aan beleefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met de top 3 dames!
    Erg mooie voorbeeldkaarten van het dt team!
    Ik zag net pas dat mijn creatie volgens mij ook wel mee kan doen met deze challenge.
    Op het doosje zitten 4 bloemen en er in op de tags nog meer.
    Fijne herfstweek allemaal.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zopas heb ik een kaartje op mijn blog geplaatst en doe ik graag mee met jullie uitdaging Flower 4 you!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...