Pagina's

zondag 4 augustus 2013

Uitslag Scrap Cards Challenge no #50

 
Hallo allemaal, vandaag komen we met de uitslag van challenge # 50....
 
 Trouwen...!!
 
Nou we kunnen jullie vertellen dat het ook deze keer niet mee viel op een winnares
uit te kiezen .....echt iedereen heeft zo zijn best gedaan... geweldig..!!
Bedankt hiervoor.
En hier dan de top 3
 
 Nummer 1.
Plony met deze schitterende kaart..!!
 
Plony van harte gefeliciteerd met je prachtige kaart, als je mij even een mailtje
stuur dan komt je prijs zo snel mogelijk jou kant op, en als je het leuk vind mag je na
 onze zomer stop één maal gast designer zijn...en vergeet niet de banner mee te nemen uit de zij balk.
 
 Nummer 2.
 Monique met deze prachtige kaart.
Monique gefeliciteerd met je tweede plaats, neem gerust de top 3banner mee.
 
Nummer 3
Corrie met deze prachtige kaart.
Corrie gefeliciteerd en ook jij mag de top 3 banner meenemen voor op je blog.
 
 
Dames allemaal bedankt voor het meedoen aan onze challenge, we gaan nu even
genieten van een zomer stop.....maar begin September zijn we weer terug
met een nieuwe challenge...!!
 
Voor de gene die op vakantie gaan of gewoon heerlijk thuis blijven
een fijne vakantie gewenst...!!
En tot september.
 
Liefs, Marjan, Gerie, Angelique en Suze

8 opmerkingen:

  1. Ooooo superrrrr!!!! Het is al heel laat...of vroeg....en ik zie ineens mijn kaart voorbij komen. Geweldig bedankt dames. Helemaal happy!!!!! De andere dames uit de top-3 natuurlijk ook heel hartelijk gefeliciteerd....jullie kaarten zijn geweldig!!!!!Ik ga een mailtje sturen hoor......thanxxxxxx.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind dit helemaal super, ik had nooit gedacht dat ik de top 3 zou halen, ik ben blij.Dit vond ik zelf ook een héle mooie trouwkaart.
    De andere dames uit de top 3 ook van harte gefeliciteerd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd jullie kaarten zijn ook prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten hebben gewonnen, gefeliciteerd dames!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd dames met jullie prachtige winnende kaarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Helemaal fijn dat ik nummer 2 ben geworden (zie het net pas)
    Plony en Corrie jullie ook gefeliciteerd (mooie kaarten)

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...