Pagina's

zondag 23 juni 2013

Scr@p-Cards Challenge #49.

Hallo allemaal,

Wat een geweldige creaties hebben we weer langs zien komen zeg, echt top! Iedereen die mee gedaan heeft, weer heel hartelijk bedankt. Het waren er niet zo heel veel als andere keren, maar misschien was het wat lastiger dan anders?? Of misschien te mooi weer geweest? Maar desondanks dat was het toch weer heel lastig uitzoeken....maar het is ons weer gelukt!! Dit zijn onze top 3:
nr.1:
Ditta.

nr.2:
Anita van Merode.

nr.3:
Diana.

Ditta......wil jij ons een mailtje met je adres sturen? Dan kunnen wij het voor de rest met de prijs regelen.
Ook mag je uit de rechter zijbalk de banner meenemen en op je blog plaatsen,en als je het leuk vind mag je voor de volgende challenge's gast dt zijn...!! de nummers 2 en 3 als jullie het leuk vinden mag je de top 3 banner meenemen voor op je blog.
Alle drie van harte gefeliciteerd!!!!

Dan nu de nieuwe uitdaging. Deze keer mag je een creatie of kaart maken met
  IJsjes en Pastel
Voor de rest maak het ons niet uit wat of hoe je het maakt als er maar een ijsje op staat.
Veel succes met deze opdracht!
Dit zijn onze creaties geworden.
DT Angelique


DT Gerie

DT Suze


Deze challenge loop tot vrijdag 12 juli om 18.00 uur.

De prijs wordt deze keer beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes. Heel hartelijk bedankt hiervoor!!


Wij wensen jullie allemaal weer veel plezier met de nieuwe challenge. Een heel fijn weekend en bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!
De challenge loopt tot 12 Juli 18.00.
Liefs, Angelique, Gerie, Suze en Marjan



9 opmerkingen:

  1. Wooowwww, wat zie ik, leuk, ik ben tweede geworden in de top drie. Helemaal super dankjewel. Heb de banner al mee genomen hoor. En natuurlijk Ditta en Diana ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, super voor jullie. En wauw wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dames gefeliciteerd,prachtige kaarten komen er weer voorbij.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb. Ben er heel blij mee. De ander dames, Dianna en Anita, ook gefeliciteerd.
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke uitdaging :) ik had er gelijk zin in. Ik heb alleen een klein foutje gemaakt. Mijn creatie staat nu 3 keer op de site, omdat de eerste niet goed ging, en de tweede zag ik niet dus deed ik het nog een keer :D excuses hiervoor.

    Wie kan mij vertellen hoe ik dat eraf haal?

    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zeg, ik doe hier voor het eerst mee en word gelijk derde! Top! Bedankt dames, en ik ga zeker vaker meedoen! Ditta en Anita, jullie ook van harte met de eerste twee plekken!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk thema weer, heb meegedaan hoor!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het leuk om een keer mee te doen, hoop dat de kleuren goed zijn?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt,een leuke opdracht ook.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...