Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Scrap Cards Challenge # 47

Hallo allemaal,

Vandaag gaat de nieuwe challenge weer van start
maar voor we deze bekend gaan maken hebben we eerst een nieuwtje
voor jullie....een nieuwtje hoor ik jullie denken ja...een nieuwtje wij hebben er 
namelijk een nieuw DT lid bij en wel Gerie...Gerie gaat ons team versterken
en daar zijn we dan ook allemaal heel blij mee...!!
Gerie welkom in ons team, en we wensen je dan ook heel veel plezier hier.!!

Dan nu de uitslag van Challenge #46 wat was het voor ons weer moeilijk
een winnares te kiezen want stuk voor stuk hebben jullie er iets moois van gemaakt.

De No 1 is geworden...!!
Ellie

Ellie van Harte Gefeliciteerd met je prachtige kaart, als je even een mailtje stuurt
dan zorgen wij dat je de code van Digital Papers krijg, en als je het leuk vind
mag je als Gast designer aan de volgende challenge meedoen ook kan je de banner
van de zijkant meenemen voor op je blog.

No. 2 is Adriana...!!

No. 3 is Jacomijn...!!

Dames van Harte gefeliciteerd met het behalen van de top 3
als je het leuk vind mag je de top 3 banner meenemen voor op je blog deze 
vind je in de rechter zijbalk ..

Challenge #47

En dan nu challenge # 47...en deze is Dieren
Wat houd dit in maak een kaart of andere creatie als er maar een dier
op verwerkt is dat mag je eigen huisdier zijn maar mag ook een stempel
afdrukje zijn of een plaatje keuzen genoeg zou ik zo denken.
Om jullie alvast wat inspiratie tegeven hier de voorbeelden van het DT team.

DT lid Gerie.

DT lid Angelique.

Dt Lid Marjan.

DT lid Suze.

We hopen natuurlijk dat jullie allemaal weer gezellig met ons meedoen
en zo als bij iedere challenge is er ook deze keer weer een mooie prijs te winnen
en dat is een kado bon t.w.v 15,00 deze is te besteden in Gerda's Hobbyshop.
Gerda bedankt hiervoor.

De challenge loopt tot vrijdag 31 Mei 18.00 uur.

Dames succes allemaal.

Liefs, Gerie, Angelique, Marjan en Suze.

28 opmerkingen:

  1. Dames van de winnende kaarten, van harte gefeliciteerd en de voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge zijn ook weer erg mooi, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd dames 1, 2 en 3
    en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt
    doe mijn best en probeer weer mee te doen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige top 3 gefeliciteerd dames!En Gerrie wat leuk voor je jij ook gefeliciteerd en dan weer die mooie voorbeeldkaarten.
    Leuk hoor!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames.

    Mooie voorbeelden staan er.

    Geen idee of het gaat lukken,dat laat ik dan wel weten.

    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met deze schitterende kaarten en wat super voor Gerie dat jullie haar hebben gevraagd als designmember, vindt het helemaal super voor haar. Prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat Gerie erbij is gekomen en wat zijn de voorbeelden prachtig!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing dat ik dit keer gewonnen heb, harstikke leuk. Adriana en Jacomijn gefeliciteerd met jullie 2e en 3e plek. En Gerie wat super leuk dat jij nu ook in het designteam zit succes ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie! Ik sta in de top 3!
    Gaaaaaf!
    Bedankt dames!
    En ook de andere dames gefeliciteerd!!!!
    Wat leuk Gerie! Je bent zeker een echt aanwinst voor dit team! Veel succes en wat een prachtige voorbeelden voor de nieuwe challenge!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, dames om mijn kaart in de top 3 terug te zien!Bedankt!!
    Wat een leuke voorbeelden voor de nieuwe challenge! Gefeliciteerd Gerie, leuk om jouw voorbeeld er ook bij te zien.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn best weer gedaan om een leuke dierenkaart te maken om weer te proberen met de challenge mee te doen
    De voorbeelden waren weer zeer fraai.
    Succes met de challenge'gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie top 3! Proficiat dames. Gerie, je 'binnenkomer' als DT lid is al meteen een klapper, mooi hoor! Ook de andere kaarten zijn prachtig.
    Met mijn kaart blijf ik in lentesfeer.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    graag wil ik meedoen en heb mijn kaartje geplaats

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gister fanatiek geblogd, maar vergeten hier door te linken. Maar mijn diertje staat er nu bij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke challenge. Ik ben nr 15 en 16 maar de eerste keer was de verkeerde kaart. Dus nr 15 mag verwijderd worden. Ik weet niet of dat gaat maar de goede kaart is nr 16 daar staan vogeltjes op. Sorry voor het ongemak.
    Groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge hebben jullie, ik doe graag mee..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke challenge. Ik doe gezellig mee.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challenge en mooie voorbeelden van het DT team.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Doe voor het eerst mee hier...mooie voorbeelden hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaartjes allemaal!!
    Xx angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vond het weer een hele leuke challenge.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, Ellie, Adriana en Jacomijn.
    En wat heeft het dt team mooie voorbeelden gemaakt!
    Zelf heb ik ook net een kaartje geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een hele leuke challenge en het DT heeft weer fantastische kaartjes gemaakt....ook mijn kaartje staat erbij gelinkt nu

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie voorbeeldkaarten en een leuk thema. Mijn kaartje staat erbij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke challenges, ik heb mijn kaartje geplaatst
    groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke challenge, bedankt dames er gaat vast heel veel tijd inzitten.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...