Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Scr@p Cards Challenge # 46


Hallo allemaal

Wat leuk om te zien dat jullie allemaal weer enthousiast  hebben
mee gedaan aan challenge # 45 hier door was het voor ons als team
weer heel moeilijk om een top 3 te kiezen maar na wat beraad zijn we er uit 
eindelijk toch in geslaagd..

De winnares van Challenge # 45 is...

Misseke

Van Harte gefeliciteerd, Misseke met je prachtige kaart..!!
Als je Marjan even een mailtje stuurt dan komt de code naar je toe. 


Nummer 2
Marlies


Nummer 3

Dames jullie kaarten zijn prachtig, Gefeliciteerd met jullie top 3 nominatie
Als jullie het leuk vinden mag je de top 3 banner op je blog plaatsen 
deze vind je in de rechter zijbalk.

Dan de nieuwe Challenge...

De opdracht is ABC
Wat houd dat in gebruikt gebruik 1 letter van het alfabet op je kaart
maar dit moeten wel minimaal 4 dingen zijn met deze ene letter.
Bv : Roze, Rozen, Randpons, Ribbelkarton...enz enz.

Hier de voorbeelden van het team.

Gast designer Gerie.
Gerie heb voor de letter K gekozen van,
Klok, Plaatje van Kleinmeisje, Knopen, Kantenkleedje, Kalender
Klosje, Grote K van Chipboard, Kant.

Dt lid Marjan
Marjan heb voor de letter B gekozen van,
Blauw, Bloemen, Brad, Baby, Blaadjes.

Dt lid Angelique.
Angelique heb gekozen voor de letter L van,
Stempel Lili of the Valley, Lichtblauw papier, Lint, Libelle,
Lace, Liquidpearls.

Dt lid Suze.
Suze heb gekozen voor de letter V van Violet, Vlinders, Plaatje met Vleugels
Vintage lint, Vintage label en hoek, vogelhuisje.

Ook deze keer is er een mooie prijs te winnen en wel van 
Digital Paper..!! Neem eens een kijkje in de shop hoe mooi allemal..!!
De Winnaar mag 3 collages naar keuze uitzoeken.


We hopen dat jullie het ook een leuke uitdaging vinden en allemaal weer gezellig met 
ons meedoen.... dit kan tot vrijdag 10 Mei om 18.00 uur.

Dames succes allemaal..!!

Liefs, Marjan, Angelique en Suze.


13 opmerkingen:

  1. Oh wat een verrassing!!!!
    Wat ontzettend leuk dat ik nr 1 ben geworden met mijn babykaart. Ik ben helemaal blij :). Dank jullie wel voor het kiezen - het doet me enorm plezier.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie weer een mooie kaarten gekozen en welverdiende winnaars, heel erg Gefeliciteerd Misseke, Marlies en Maaike. En wat is het super leuk om mijn voorbeeld kaartje te zien op deze blog als gastd.-Ik wens iedereen weer veel succes! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met deze schitterende kaarten, super voor jullie. Wat een leuke challenge en wat een supermooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames hartelijk gefeliciteerd jullie hebben alle drie een prachtige kaart gemaakt. En Gerie je hebt een supermooie voorbeeldkaart gemaakt Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooie voorbeelden dames.
    dit vindt ik wel een gave uitdaging en zowaar het is nog gelukt ook.

    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk dat mijn kaart tweede is geworden! Ik ben er super blij mee! Misseke en Maaike gefeliciteerd.
    Prachtige GDT en DT kaarten voor de nieuwe challenge! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marlies en Misseke, van harte gefeliciteerd. Het was voor mij een leuke verrassing in de top drie te staan. De nieuwe uitdaging vind ik ook leuk.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I would like to start a jobs website using Joomla or Wordpress. Is this possible?
    [url=http://b-apuestas-deportowias.com/]b-apuestas-deportowias.com/[/url]

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke challenge,die van mij staat op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb even te snel gelinkt....maar naar de verkeerde uitdaging. Wil je nr 10 van mij verwijderen? Volgens mij kan ik dat niet!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    ik doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht,ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...