Pagina's

vrijdag 8 maart 2013

Scr@p-cards Challenge #44

Lieve allemaal,

Daar zijn we weer met een nieuwe challenge. We hopen dat jullie allemaal veel plezier hebben gehad met onze challenge met het thema 'rozen'. Er zijn schitterende inzendingen geweest, en het was weer genieten voor ons Design Team.

Ook nu zijn we weer tot een top 3 gekomen. 
De winnaar van challenge nummer 43 is geworden:
Caroline

Caroline van harte gefeliciteerd met je schitterende kaart. Deze sprong er uit voor ons alledrie. Erg mooi gedaan!!
Als je Marjan even een mailtje stuurt, komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.
Je mag de nummer 1 banner vermelden op je blog. Deze is te vinden in de rechter zijbalk. Als je het leuk vindt mag je ook Guest Designer zijn voor een keer.


Nummer 2
Nummer 3
Nans
Dames jullie creaties zijn erg mooi. Wat een creatief talent. Gefeliciteerd met jullie top 3 nominatie:)
Als jullie willen mogen jullie de Top3 banner vermelden op je blog.
Deze is te vinden in de rechter zijbalk.

De nieuwe challenge:

De nieuwe opdracht is 'post'.

Maak een kaart of creatie waarop het thema post is verwerkt. Je kunt denken aan een envelopje, oude ansichtkaart, postzegels. Of wat dacht je van een leuk vintageplaatje of stempel met waarop iets in het thema post is verwerkt? Mogelijkheden genoeg. Hieronder staan een aantal voorbeelden van ons Design Team.

Afscheid Neltine
Helaas gaat Neltine ons verlaten.
Ze is meer gaan werken en kan het daarom nog moeilijk combineren om daarnaast ook nog als DT lid actief te zijn op ons blog.
Gelukkig stopt ze niet met kaarten maken en kunnen jullie haar creaties altijd op haar blog blijven bewonderen:)

Hier de laatste creatie van Neltine

Creatie van Suze


Creatie van Marjan


Creatie van onze gast designer Janet Snoek


De prijs:

Deze wordt dit keer aangeboden door Marloes van Doe@ding.

Wat een prachtige prijs. Dank je wel Marloes. We zouden als Design Team bijna zelf meedoen voor deze mooie prijs:)


De uiterste inzenddatum is:
Jullie kunnen je creatie insturen tot vrijdag 29 maart tot 18:00 uur.
Op 30 maart zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Bedankt voor jullie bezoek, gezellige kwebbels en jullie deelname.
Wij kijken weer uit naar jullie creatie. Veel knutselplezier.

Lieve groetjes,
Marjan, Suze en Neltine
Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

16 opmerkingen:

  1. Super, ik sta op de derde plaats. Bedankt hiervoor en ook gefeliciteerd aan de andere dames.
    Wat zijn er weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt. Heel leuk thema trouwens.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames! Wat een prachtige top 3 en winnaar!
    De nieuwe challenge is ook wel weer een héle leuke hoor met prachtige voorbeelden!
    Wat jammer dat je gaat stoppen Neltine! Maar ik blijf je volgen hóór!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt als voorbeeld DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf zeg dat ik 2e ben geworden, dank jullie wel. Ook voor de andere dames gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten. Wat een leuke challenge weer en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, super. Jammer Neltine dat je gaat stoppen, bedankt voor alle schitterende voorbeeldkaarten die je ons hebt laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewonnen :-))) Zo wordt een regenachtige zaterdag leuk, ik ben blij. Ik heb Marjan al gemaild. Nummer 2 en 3 van harte !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke challenge is dit .
    en prachtige voorbeeldkaarten weer dames.
    en namens deze weg wil ik de dames feliciteren met de top 3 en de winares.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ! Ik heb een kaart gemaakt voor jullie challenge. Alleen krijg ik hem niet ge-upload .... Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke challenge heb er met plezier aan mee gedaan. En bij deze wil ik toch nog de winnaars even feliciteren met hun prachtige kaarten.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke challenge
    heb gelijk een kaartje gemaakt en geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldige thema, ik hoop dat de link goed is gegaan.
    jullie voorbeelden zijn schitterend om te zien. wat mooi versierd.
    knap!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat voor de winnaars van de vorige challenge!
    Ik doe graag weer mee want ik vind het thema 'post' wel heel erg leuk!
    De voorbeelden zijn prachtig. Complimenten!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik probeerde mijn kaart te plaatsen maar het lukte niet om hem te linken.
    Ik probeer het nog een keer, dus misschien komt hij er 2 x bij te staan. Sorry hiervoor!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle dingen in drieën: ik schaam me wel een beetje!!
    Als het lukt mogen jullie de eerste 2 foto´s verwijderen.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige kaarten super geworden.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...