Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

Scr@p-cards Challenge #43

Hallo allemaal,

Wat gezellig dat jullie er weer zijn en wat waren we verrast met zoveel deelneemsters:) Ruim 100 inzendingen!! Echt een record tot nu toe en we voelen ons vereerd dat jullie graag meedoen met onze challenges. Voor ons wordt het steeds moeilijker om nu al uit ruim100 kaarten moeten kiezen. Maar het is ons gelukt:)

De winnaar van challenge #42 is

Janet Snoek

Van harte gefeliciteerd Janet met je geweldig mooie creatie!
Zo fijntjes en zo romantisch gemaakt. Werkelijk een toppertje.

Als je Neltine (emailadres staat op haar profiel) even een mailtje stuurt, komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.
Je mag de nummer 1 banner vermelden op je blog. Deze is te vinden in de rechter zijbalk. Als je het leuk vindt mag je ook Guest Designer zijn voor een keer.

Nummer 2
Nummer 3
Anita
Dames, jullie creaties zijn fantastisch. Erg mooi en verdienen een ere plaatsje op ons blog.
Als jullie willen mogen jullie de Top3 banner vermelden op je blog.
Deze is te vinden in de rechter zijbalk.


De nieuwe challenge
De nieuwe opdracht is: Rozen
Maak een kaart met een plaatjestempel of scrappapier waar rozen op te zien zijn.
Hieronder de creaties van ons  Design Team:






De prijs:
Dit keer hebben we weer een super prijs. Deze wordt beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop. Met al deze plaatjes hoef je je niet te vervelen en kan je de mooiste kaartjes maken.

Heb je al eens een bezoekje gebracht aan haar winkel? Zeker de moeite waard!!
Gerda weer enorm bedankt voor je mooie prijs;)


De uiterste inzenddatum:
Jullie kunnen je kaart insturen tot vrijdagavond 8 maart 18:00 uur
Op 9 maart zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Dames allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje, creaties en gezellige babbels.

Veel succes met freubelen, en wij kunnen weer niet wachten om al jullie inzendingen te bekijken.


Liefs,

Marjan, Suze en Neltine
Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Jullie hebben weer prachtige kaartjes gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende kaartjes. Wat een leuke challenge weer en wat een supermooie voorbeelden hebben jullie gemaakt, prachtig zijn ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo daar. Ik heb al drie keer geprobeerd om mijn kaartje toe te voegend maar, misschien ben ik dom, ik krijg het niet voor elkaar. Ik klik netjes op de link, vul mijn URL en dan wordt de volgende stap niet opgeslagen. Wat doe ik verkeerd?
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik de top 3 heb gehaald en dat meet zoveel deelnemers.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een rozenchallenge. Ik ga aan de slag. Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2e poging had wat moeite om de foto up te loaden maar het is gelukt.
    Heb van de callenge genoten.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk thema voor deze challenge en de voorbeelden zijn stuk voor stuk mooi!
    Ik heb op mijn kaart niet overdadig met rozen gewerkt maar zoals je ziet zijn ze wél aanwezig!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Ik vond het een leuk onderwerp.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke challenge, is neem graag deel.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke challenge , ik hoop dat mn foto eropstaat leek net of die steeds verdween hihi, prachtige dt kaarten allemaal xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb mijn foto geplaatst maar ik zie deze niet meer staan , groetjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke Challence
    ik wil ook weer graag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige voorbeeldkaarten DT dames, super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele mooie voorbeeldkaarten dames.
    ik doe voor de 1e keer mee en vind het thema erg leuk.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke challenge, ik ben gek op rozen. Gelukkig zag ik de challenge nog op tijd. Ik ben pas net begonnen met kaarten maken en kan wel een beetje richtlijnen gebruiken. Zo'n challenge is daar prima geschikt voor, lijkt mij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. How do you delete your blog comment that you left on someone else blog?
    [url=http://bonoes.webs.com/l bonoes.webs.com/[/url]

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...