Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Scr@p-Cards Challenge #39

Lieve allemaal,

Van harte welkom iedereen bij onze nieuwe challenge van de komende twee weken.
Maar allereerst weer een groot compliment aan jullie deelnemers, want wat hebben jullie weer schitterende creaties ingezonden voor onze challenge.

Het leuke aan een kleurenchallenge is dat iedereen weer een andere kleur kiest die zij leuk vindt, en dat kan je letterlijk zien aan de veelkleurigheid van de diverse creaties. Dus nogmaals bedankt en een groot applaus voor jezelf:)

Natuurlijk kan er weer 1 winnaar zijn en na uitvoerig beraad kwamen we tot de volgende winnaars.

De winnaar van Challenge #38

Nr 1 Alice
 
Alice van harte gefeliciteerd met je prachtige kaart. Zo veel details en zoveel om naar te kijken. Werkelijk een plaatje!
Als je Neltine (emailadres staat op haar profiel) even een mailtje stuurt, komt de prijs van Gerda's Hobbyshop zo snel mogelijk naar je toe. Als je het leuk vindt mag je voor 1 maand meedoen als Guest Designer.

Ook mag je de nummer 1 banner vermelden op je blog. Deze is te vinden in de rechter zijbalk.

Nr 2 Anita


Nr 3 Joke

Dames gefeliciteerd met jullie schitterende creaties. Jullie hebben prachtige kleuren uitgekozen en zoveel leuke bloemetjes gebruikt:) Als jullie willen mogen jullie de Top3 banner vermelden op je blog. Deze is te vinden in de rechter zijbalk.

De nieuwe Challenge #39

Maak een kaart of creatie met het thema 'bakken'.
Wat voor creatie dit is mag je helemaal zelf bepalen. Als het thema bakken maar duidelijk zichtbaar is. Wil je dit keer liever niet met papier werken en graag echt iets bakken? Verras ons dan met één van jouw zelf gemaakte baksels.


Hieronder de creaties van ons Design Team

Gast DT Chantal

DT Marjan



DT Neltine


'Helaas kan ons Designlid Suze vanwege privé omstandigheden voor onbepaalde tijd even niet meedoen aan onze challenges'.


De prijs
De prijs wordt dit keer beschikbaar gesteld door Doe@ding. Marlous...Wat een leuke prijs vol leuke hebbedingetjes van Bo Bunny!
Enorm bedankt hiervoor;)

Heb je ook zin om er een avondje tussenuit te gaan? Even weg uit alle drukte en wat tijd voor jezelf? Kom dan vrijdag 30 november naar Doe@ding. Er is een speciale gezellige koopavond van 19:00 tot 21:00 uur,
er zijn leuke demonstraties en er wordt zelfs voor een lekker hapje en drankje gezorgd.
Kijk gauw voor meer informatie op het blog van Doe@ding over deze gezellige avond.


De uiterste inzenddatum
Jullie kunnen je creatie insturen tot en met maandagavond 10 december 18:00 uur.
De winnaar wordt bekend gemaakt op dinsdag 11 december.

Hopelijk kunnen jullie tussen de Sinterklaasdrukte door nog tijd vinden om een leuke creatie te maken. We hopen weer op veel creatieve inzendingen.
Veel succes.

Liefs Marjan, Suze en Neltine

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

9 opmerkingen:

  1. wat super gaaf dat jullie mij hebben gekozen als nummer 1.
    heb mailtje verzonden.
    heel erg bedankt.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat super dat ik nr. 2 ben geworden, helemaal geweldig. Dank jullie wel. Voor Alice gefeliciteerd met je eerste plaats en voor, oh jeetje Joke volgens mij, met de derde plek. Nogmaals dank. Schitterende voorbeelden hebben jullie trouwens weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Alice en Anita!
    En wat een leuke nieuwe uitdaging. Ik heb nog nooit baksels op mijn blog gezet, maar doe het wel graag.
    Als het lukt zal ik eens kijken naar een geschikte foto en anders toch maar een lekker kaartje maken.
    O, en wat een leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net mijn "baksels " gelinkt hier, alleen de foto zie ik niet verschijnen. Ontzettend leuke uitdaging dit, normaal werk ik alleen met papier maar nu toevallig een keertje niet. groetjes,Brenda
    http://brendas-scrapblog.blogspot.nl/2012/12/even-wat-anders.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. [url=http://www.optimadesign.pl]Tworzenie stron www[/url]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge! Ik wil graag meedoen, maar krijg geen thumbnail te zien, nadat ik dat programmatje heb doorlopen. Wat gaat er mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal, het ziet er allemaal lekker uit. Ik heb net mijn zelf "gebakken taart" van karton geplaatst. Het was een heel werk maar ik ben wel tevreden met het resultaat.

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat mijn link goed is door gekomen, want wist niet precies hoe dit nu moest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo designteam, ik probeer mijn creatie te plaatsen maar het lukt me niet, ik kom niet in het veld van mister linky...ik zal het morgen nog een keer proberen, jammer als het niet wil lukken.... Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...