Pagina's

dinsdag 13 november 2012

Scr@p-Cards Challenge #38

Lieve allemaal,

Allereerst weer een warm welkom op deze herfstige dag en gezellig dat jullie ons blog een bezoekje brengen.
De challenge die we hebben gehouden had als thema 'Recycle'. Wat waren we verrast door zoveel verschillende en originele creaties. We hadden van te voren geen idee wat we konden verwachten aan inzendingen maar ze waren allemaal even uniek en bijzonder.

Natuurlijk iedereen bedankt voor het meedoen, erg gezellig om zoveel creatieve talenten te zien op ons blog.
Uit alle inzendingen hebben we een super Top 3 gevonden....


Tromgeroffel....

De winnaar van Challenge 37#

Nummer 1  Annie

Annie van harte gefeliciteerd. Je creatie is fantastisch mooi en staat hier prachtig op ons Blog:)
Als je Marjan even een berichtje stuurt (e-mail kun je vinden in de rechter zijbalk) dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Nummer 2 Linda D.

Nummer 3 Saskia



Een groot applaus voor deze toppers!! Ga gauw eens kijken op het blog van deze meiden voor nog meer creatief talent:) Een bezoekje waard.
Als jullie willen mogen jullie de Top 3 Banner meenemen naar je blog. Die kun je vinden in de rechter zijbalk.

De nieuwe challenge #38:

Maak een kaart ge├»nspireerd door de kleuren uit deze foto.
Welke dat zijn mag je helemaal zelf bepalen. Het thema is verder helemaal vrij.

Ons DT team heeft weer een aantal voorbeelden gemaakt.

Gast DT Chantal


DT Marjan


De prijs
Dit keer wordt er weer een fantastische prijs beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop.

Een mooie set vol vintage afbeeldingen. En om je kaartje mooi af te maken doet Gerda er ook nog eens een set gave bloemen er bij.
Gerda bedankt voor deze superprijs!!

Kan je niet wachten tot het einde van deze nieuwe challenge en wil je al in het bezit zijn van deze mooie vellen? Kijk dan gauw eens op Gerda's Hobbyshop voor een ruime keuze uit  prachtige vintage vellen. Binnenkort komen er nog meer nieuwe vellen uit, dus houd haar webwinkel goed in de gaten!

De uiterste inzenddatum
Jullie kunnen je creaties insturen tot en met maandagavond 26 november 18:00 uur.
De winnaar wordt op dinsdag 27 november bekend gemaakt.

Veel succes dames met deze nieuwe uitdaging. We hopen weer op veel inzendingen en zijn zoals altijd weer benieuwd wat jullie ervan gaan maken.

Lieve groetjes,
Marjan, Suze en Neltine


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

12 opmerkingen:

  1. Bedankt dat ik een top 3 plaatje heb en gefeliciteerd aan de andere winnaars
    Leuke kaarten hebben jullie weer gemaakt dames
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, super voor jullie. En wat een gave challenge deze keer, helemaal mijn ding die kleuren, ik ga er proberen iets moois van te maken en dan de prijs die er te winnen valt, helemaal super. Wat een schitterende voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames

    Super leuke voorbeelden van de nieuwe challenge waar ik zeker mee zal doen met zulke leuke kleurkeuze.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd dames.
    en wat een leuke opdracht weer ik ga er meteen mee aan de slag.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo ik ben de eerste heb me kaart er op gezet. kreeg helemaal inspiratie er voor.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge die van mij is ook geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kan de link niet toevoegen.
    http://jolanda78.blogspot.nl/2012/11/danseres.html#links

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames ik weet niet of het goed komt ik heb de link toegevoegd maar weet niet of hij geplaatst wordt groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge en ik heb mijn deelname inmiddels geplaatst.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke challenge mijn bijdrage staat er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Dames
    Het lijkt me leuk om ook een keertje mee te doen met deze Challenge

    maar ik krijg mijn kaart er niet op MR Linky werkt bij mij niet

    Ga het nog een keertje proberen

    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn link is
    http://mijnkaartenbloggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...