Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Scr@p-Cards Challenge 34


Allereerst natuurlijk een warm welkom aan jullie deelnemers en de nieuwe volgers van ons Blog.
Nog even en we zitten al aan de 700 volgers:) Erg leuk en gezellig, want zonder jullie is er natuurlijk weinig te beleven hier.

Gisteravond hebben wij als Design Team ons gebogen over de prachtige inzendingen met het thema 'naaien'. Het leuke van dit thema is dat je er alle kanten mee uit kan en dat hebben we dan ook zeker gezien aan de verschillende creaties die voorbij zijn gekomen. Ook nu hebben we een fantastische Top 3  gevonden en natuurlijk een echte winnaar.


De winnaar van challenge 33 is geworden...



Danoesja van harte gefeliciteerd met je eerste prijs. Wij vonden allemaal je 'Sewing box' fantastisch. Zoals je al hebt kunnen lezen mag je bij de Iralamija Shop 3 prachtige collages uitzoeken. Als je Neltine even een berichtje stuurt met daarin je keuze, stuurt Beatriz jouw prijs naar je toe.  

Ook mag je de banner 'Nummer 1' op je blog 
vermelden als je wilt. Deze kun je vinden in de rechter zijbalk.

Nieuw Winnaars Pagina
Ook leuk om even te vermelden is dat we nu een echte winnaars pagina hebben. Hier kun je alle winnaars zien van de afgelopen twee jaar. Deze pagina kun je bovenin ons blog vinden. Danoesja, ook jij staat er natuurlijk op:)


Nummer 2
Sjanie

Nummer 3
Dames van harte gefeliciteerd. Jullie creaties zijn schitterend. Als jullie willen mogen jullie de Top3 banner op jullie blog vermelden. Deze kun je vinden in de rechter zijbalk.

De nieuwe Challenge

Als team hebben we weer een nieuwe opdracht voor jullie verzonnen. Dit keer is de opdracht:
  'maak een notitieboekje' 
Je kunt bij de boekenwinkel, de Hema, Action enz, voordelige kleine boekjes kopen die je leuk kunt beplakken. Maar misschien ben je wel zo creatief dat je helemaal zelf een boekje kan maken. Hoe je het ook maakt, de keuze is vrij.

Hieronder een aantal voorbeelden van ons Design Team

Onze Guest Designer Carla

DT Neltine
DT Suze


DT Marjan

Ook dit keer wordt er weer een leuke prijs beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop.
Wat dat is blijft nog even een verassing. Alvast bedankt Gerda;)

De uiterste inzenddatum
Jullie hebben tot maandag 1 oktober 18:00 uur de tijd om je creatie in te sturen. De winnaar wordt op dinsdag 2 oktober bekend gemaakt.

Dames veel plezier met het maken van jullie notitieboekje. We hopen op heel veel inzendingen en verheugen ons alweer op al die leuke creaties die jullie gaan maken.

Liefs Marjan, Suze en Neltine


9 opmerkingen:

  1. Hele mooie voorbeelden


    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top 3 ben beland! Heel erg bedankt! Danoesja gefeliciteerd met je eerste plaats.
    Ziet er heel leuk uit.

    Mooie voorbeelden weer voor de volgende challenge.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst Danoesja van harte gefeliciteerd, proficiat aan de andere twee dames, dan dan als laatste de dames die de schitterende voorbeeldkaarten voor ons hebben gemaakt TOPPIE!!!!!!!
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danoesja van Harte Gefeliciteerd een heeeeel mooi naaikistje.Leuk dat ik zelf in de top 3 sta,en proficiat Sjanie ook in de top 3. Leuke nieuwe uitdaging de voorbeelden zijn weer prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Ik ben meteen aan de slag gegaan vanmiddag en heb mijn creatie van mijn Challenge notitieblokje erop gezet.
    Ik hoop dat ik het goed gedaan heb ik ben nl niet zo goed met pc.
    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige top 3,gefeliciteerd dames:)
    En oh oh de volgende uitdaging is inderdaad ook heel erg leuk,ik ga proberen mee te doen hoor:)
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi allemaal

    Dank jullie wel dat jullie mij als winnaar hebben uitgekozen, ik loop gewoon te stralen zo blij ben ik.
    Ik ga zo lekker snuffelen en stuur dan mijn keuze door naar Neltine.
    Ook mijn felicitaties voor Sjanie en Margo, ik vind jullie creaties ook schitterend.

    De voorbeelden van de notitieboekjes zijn zoooo mooi, dit staat ook al lang op mijn to-do lijstje om te maken dus wie weet.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Danoesja gefeliciteerd met je prachtige kistje. Ik werd door Dora op jullie nieuwste challenge gewezen. Ik wil wel een gokje wagen met mijn creatie.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht!! En prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...