Pagina's

woensdag 13 juni 2012

Scr@p-Cards Challenge #30.

Hallo allemaal,

Allereerst allemaal hartelijk bedankt voor de geweldige deelname deze keer! Echt fantastisch om te zien dat er zoveel deelnemers waren. Maar ja, dan wordt het ook moeilijker om een winnaar te kiezen. Toch is het ons weer gelukt. De winnares van deze challenge is geworden..........
Irene met deze mooie creatie!
Van harte gefeliciteerd hoor. Wil je even contact met ons opnemen dan zorgen wij dat de prijs naar je toekomt. 
De nummer 2 is geworden...
En nummer 3 is....
Als jullie het leuk vinden mogen jullie het logo van de Top 3 op je blog erbij zetten.

Dan de volgende challenge. Deze keer hebben wij voor jullie een sketch.
Het hoeft geen Vintage kaart te zijn, als alleen de sketch maar klopt. 
Wij hopen dat jullie allemaal weer gezellig mee doen.
Dit zijn onze creaties geworden.

Gastdesigner Linda.

DT. Suze.

DT Neltine.

DT Marjan.

Heb je ook zin om een keer mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechter zijbalk. Deze challenge loopt tot maandag 25 juni om 18.00 uur.
Er wordt deze keer een mooie prijs beschikbaar gesteld door Hobbycompleet de duif, dank je wel hier voor.
Neem eens een kijkje op de site voor leuke aanbiedingen.

Iedereen weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!
Liefs, Linda Suze Neltine en Marjan


16 opmerkingen:

  1. Mooie creaties van de winaressen van de challenge

    allemaal van harte gefeliciteerd

    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dames, ik heb nog nooit een heus vintagekaartje gemaakt dus dat was voor mijzelf een mooie (dubbele) uitdaging. Mijn resultaat heb ik inmiddels gelinkt. Ik ben heel tevreden met het resultaat zo voor een eerste keer. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd als je gewonne hebt. de kaarten zijn ook wel supermooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schets, had nog een mooi vintage plaatje van een oude scrapcards challenge en heb er wat van gemaakt...
    Groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch, ik hoop dat jullie het nog kunnen zien omdat het redelijk volstaat.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke sketch en weer prachtige kaarten DT Dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dames,
    ik heb zojuist mijn creatie hier neergeplant en ik hoop dat ie goed is! Ik vond het een hele leuke sketch!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Ook ik heb mijn kaartje er zojuist bijgeplaatst, het was een leuke sketch alleen ik heb er geen vintageplaatje opgemaakt, maar ik hoop wel dat die aan de eisen voldoet.
    Ik wens jullie allemaal een fijne voetbalavond en hoop dat ons elftal nu eens wat meer geluk mag hebben...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo
    leuke schets, ik heb zojuist mijn kaartje er bij geplaatst De voorbeelden waren heel mooi.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie voorbeeldkaarten.Leuke schets! Mijn kaartje is geplaatst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb van jullie leuke sketch een vintagekaartje gemaakt, heb hem net geplaatst bij de linkjes. Leuke challenge en heb mijn kaart met veel plezier gemaakt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op de een of andere manier lukt het mij niet om het hele berichtje te linken. Dus dan maar alleen de kaart zelf. Ik vond het een leuke schets om mee te werken. Niet te druk en daar houd ik wel van. Succes voor iedereen die meedoet.

    groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ik heb nog een kaartje erbij geplaatst ik zag dat je met maximaal 3 kaartjes mee mag doen dus nog een kaartje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi allemaal,de eeste keer dat vanaf een schets een kaart maak, heel leuk om te doen,heb mijn kaart geplaatst nr 26. Groetjes ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Make $1,000's Weekly with a Health Internet Business of Your Very Own

    Now get a complete fully-operational "Health eBiz" in a box!

    This amazing site:

    * Closes sales automatically for you!

    * Has a complete electronic sales manager that makes all upsells for you!

    * Collects subscribers and leads automatically!

    * Contains a complete "health e-Mall!"

    * Contains up to 90 additional income streams!

    * Contains several powerful videos!

    Has a "live" spokesmodel that walks out onto your visitors' screens and closes up to 396% MORE sales for you!

    Includes complete professional set-up by Expert Web Development & Programming Team!

    This NEW "Health Biz In a Box" complete and fully-operational website allows you to make all the cash you want from a fully-operational automatic cash-generating web business!

    Read how it works here:

    => best affiliate website

    But rumor has it there may be a ceiling on the number of these Internet "health-biz" sites being given out in order to avoid everyone having one and risking market saturation.

    Join the ranks of these people above and read how it works by going to:

    => best affiliate website

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog net op tijd heb ik mijn kaartje geplaatst. Was een erg leuke sketch!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...