Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Scrap-Cards Challenge #28.

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge. Maar eerst de winnares van de vorige uitdaging. Het was best lastig om te kiezen maar de keuze is gevallen op................
nr.1 Judith
nr. 2 Annie
nr.3 Plony
Van harte gefeliciteerd hoor Judith!!
Wil jij contact met ons opnemen over je prijs? Annie en Plony, van harte gefeliciteerd met het behalen van de tweede en de derder prijs. Als jullie het leuk vinden mogen jullie de banner op je eigen blog plaatsen.

Nu dan de volgende challenge. Deze keer wordt het een foto uitdaging die we gaan doen.
Maak een creatie/ kaart naar aanleiding van de kleuren van deze foto.
Dit zijn onze creaties geworden.
Linda.
Neltine.
Marjan.
Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. Deze challenge loopt tot maandag 28 mei om 18.00 uur.
Wij hopen op heel veel deelnemers!!!
De prijs is beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop.
Heel hartelijk bedankt hiervoor Gerda!!

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!
Liefs, Linda, Neltine, Suze en Marjan





10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren en wat een leuke kaartjes zijn ermee gemaakt. Wie weet als ik straks even tijd heb... het nodigt nl. wel heel erg uit. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Judith en Annie, prachtige creaties!
    De nieuwe challenge is ook weer een superuitdaging hoor, ik ga weer proberen om mee te doen, met zulke schitterende voorbeelden moet je wel geinspireerd worden.
    Fijne dag, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super verrassing dat ik heb heb gewonnen. Ik ben er heel erg blij mee. Dames heel erg bedankt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk plaatje en uitdaging! Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een leuke challenge hebben jullie bedacht. Ik doe mee hoor. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what gorgeous projects the dt came up with! thank you so much for sharing your talents and inspiring all of us! and thanks for a great challenge! karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook eens meedoen het zijn wel mijn kleurtjes :P:P
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, ik heb mijn kaartje geplaatst, maar op plaats 19 heb ik de verkeerde link neergezet waarvoor mijn excuses, , plaats 20 is de juiste, Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kleuren om iets mee te maken, en dat heb ik weer gedaan, mijn creatie staat op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuk challengeblog! Leuk hoor, wie weet doe ik nog mee als ik ergens nog een potje met tijd kan vinden! Mooie kaarten DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...