Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Scr@p Cards Challenge #26

Hallo allemaal, hier zijn we dan met de nieuwe challenge....iets later dan jullie van ons gewend zijn maar het is gelukt.Maar we gaan nu eerst de winnaars bekend maken van de vorige challenge er waren deze keer minder inzendingen maar daarom niet minder moeilijk een top drie te maken.
Deze keer zijn het geworden.
Nr, 1 : Christa.
Nr, 2 : Marianne.
Nr. 3 : Willy.
Christa van harte gefeliciteerd als je ons even een mailtje wil sturen dan kunnen we de cadeaubon zo snel mogelijk naar je toe sturen.
Marianne en Willy ook van harte met het behalen van de top 3...als jullie het leuk vinden dan kan je deze banner mee nemen om op je blog te plaatsen.


Dan nu challenge #26
En dat is maak een boekenlegger of boekenhoek..!!
Je mag je fantasie de vrije loop laten...
Dit is wat ons team er van gemaakt heb.
Gast DT Inge.
Dt, Neltine.
Dt, Suze.
Vind je het leuk om mee te doen en een leuke prijs te winnen, lees dan even de voorwaarden in de rechter zijbalk.De challenge loopt tot maandag 30 April, 18,00 uur.
De prijs wordt deze keer beschikbaar gesteld door In2Stamp, hartelijk dank hiervoor.

Iedereen bedankt voor het langs komen en we hopen natuurlijk dat jullie allemaal met ons meedoen.
Graag tot de volgende keer.

Lieve groeten Inge, Neltine, Marjan en Suze.


14 opmerkingen:

  1. heel leuke creaties, en gefeliciteerd voor de winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo DT team! Wat super leuk te lezen dat ik in de top 3 ben gekomen! Ik vind het een hele eer en zal met trots de banner op mijn blog zetten! Nogmaals super bedankt! Ook mijn felicitaties aan de andere winnaars! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou...wat lees ik nu? Ik sta in de top 3, wat een opsteker! De andere dames wil ik ook feliciteren met hun mooie tasjes....en weer een leuke nieuwe uitdaging met super voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk om de tasjes te bewonderen,erg mooi en van harte gefeliciteerd!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creaties zijn er weer gemaakt, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOOOOOOOOOOO Leuk.............ik heb gewonnen !! Dank jullie wel. Ik ga gauw mailen. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge.
    Ik doe graag mee.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Challenge, ik doe graag weer eens mee.

    Groetjes, Anastasia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze challenge is toch weer TE leuk, ik ga proberen de tijd te vinden om nog mee te doen hoor!
    Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog, ik kan nog wel iemand gebruiken hoor om nog een keertje te komen knijpen;)))))))))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd aan de winnaar en top 3!! In mijn post vind je een boekenlegger die deel maakt van een dubbele pocket kaart voor moederdag...( zie aparte foto )
    Ciao uit Italie Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zojuist mijn bijdrage voor de challenge geplaatst.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke uitdaging weer, en de tasjes waren ook prachtig prijswinnaars.
    gefeliciteerd.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke challenge!!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke challenge weer!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...