Pagina's

dinsdag 3 april 2012

Scr@p Cards Challenge #25

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge. Maar eerst gaan we de winnaars bekend maken van de vorige challenge. Er waren weer veel deelnemers en het was dan ook weer lastig kiezen. Toch hebben we een top drie gemaakt. Deze keer zijn het geworden:
Nr.1: Inge

Nr.2 Erna

Nr.3 Marcella

Inge krijgt het pakketje thuis gestuurd, wil jij even contact met ons opnemen voor je gegevens?
Ook mag je een maand meedoen als gastdesigner als je dit tenminste leuk vind hoor.Wij horen het graag van je.

Dan nu de nieuwe challenge. De opdracht is deze keer om een zakje of tasje te pimpen. Dit zijn onze creaties geworden.
Tineke.
Suze.
Neltine
Marjan.
Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechter zijbalk van het blog. De challenge loopt tot maandag 16 april om 18.00 uur. 
De prijs wordt deze keer beschikbaar gesteld door Hobbycompleet de Duif.
Marian, weer hartelijk bedankt hiervoor!!

Iedereen weer bedankt voor het langskomen en we hopen dat er weer veel deelnemer mee gaan doen.
Graag tot de volgende keer!!
Liefs, Tineke, Neltine, Suze en Marjan.





15 opmerkingen:

  1. Uhm, moet 16 maart niet 16 april zijn? haha. Foutje.
    Leuke uitdaging trouwens.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bedoelt tot 16 april, of niet dan?
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd voor de top 3 dames!!
    veel plezier met je prijs, Inge.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn creatie staat al weer op mijn blog, alleen zie ik hem niet hier via mr lincky staan helaas xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende creaties zijn er weer gemaakt, prachtig !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel dat ik de challenge gewonnen heb, hier ben ik heel erg blij mee.
    Natuurlijk vind ik het een eer om gastdesigner te zijn voor een maand. SUPER!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zie dat ik met mijn kaartje derde ben .bedankt
    inge en erna
    gefeliciteerd
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toevallig heb ik net een tasje gepimpt......net iets te vroeg dus voor deze challenge, maar dat geeft niet. Doe ik een andere keer weer mee. De tasjes die jullie gemaakt hebben vind ik superleuk!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi meiden van de challenge mijn creatie staat er weer op sorry maar het lukt echt niet anders dan zo!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn tasje erbij gezet, hoor!! Was erg leuk om te maken :)
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had er nog één gemaakt, maar dan heel anders!
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om te doen, zo'n tasje pimpen. Ik heb weer heel graag meegedaan!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke challenge, ben nog net op tijd, heb mijn tasje er zojuist bij gezet. Super voorbeeldjes hebben jullie gemaakt, prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie tasjes hebben jullie gemaakt, op de valreep ook nog een tasje van mijzelf geplaatst, nog net op tijd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...