Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Scrap-Cards Challenge #24.

Hallo allemaal,

Wat hebben toch weer veel mensen mee gedaan met onze challenge. En wat een prachtige creaties zijn er weer ingezonden, onze hartelijke dank hiervoor. Wij vonden het dan ook weer erg moeilijk om een winnares uit te zoeken, maar na overleg hebben wij besloten dat deze challenge is gewonnen door:
Baukje!!!!!
Dit was haar creatie.


Hartelijk gefeliciteerd met je prijs. Wil je ons even een berichtje sturen met je adresgegevens? Dan kunnen wij het verder voor je in orde maken.

Dan nu de volgende challenge. Deze keer is de uitdaging om een paaskaart of creatie te maken. Dit zijn onze creaties geworden.
Tineke.

Neltine.

Suze.

Marjan.
Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. Deze keer wordt de prijs beschikbaar gesteld door Marlous van Doe@Ding.
Heel hartelijk bedankt hiervoor!!

Je kunt met deze challenge meedoen tot maandag 2 april om 18.00 uur dan sluit deze uitdaging.
Iedereen weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!
Liefs, Tineke, Neltine, Suze en Marjan






10 opmerkingen:

  1. Je hebben goed de winnaar gekozen !! Ik vond de kaart ook al zo mooi...heb geprobeert er een te maken maar nog niet gelukt.
    Groeten uit Italie
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh meiden wat hebben jullie weer mooie dingen gemaakt
    Super!
    Groetjes syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn bijdrage voor de challenge zojuist geplaatst. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Heb gewonnen, wat leuk! Dank je wel! Ik ga gauw een mailtje sturen :)
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Baukje!!
    Meiden, jullie creaties zijn ook supermooi! Nogmaals, ik vind het erg leuk om gast-designer te zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat aan de winnar en schitterende creaties van de dt dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net de paaskaart van mijn dochter aan jullie challenge toegevoegd. Macht der gewoonte heb ik mijn eigen naam erbij gezet. nr. 12 Karin dit moest dus eigenlijk Tessa zijn :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hi lieve dames, mijn paaskaartje staat op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel, ik heb jullie via via gevonden hoor! Wat een leuke blog!
    En ik wil graag meedoen met de challenge. Ik hoop dat ik m'n kaartje goed gelinkt heb.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb jullie blog via via gevonden, en ik vindt het een superleuke blog!
    Graag wil ik met de challenge meedoen en ik hoop dat ik m,n kaartje goed gelinkt heb!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...