Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Scrap-Cards Challenge #23.

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij de nieuwe volgers van harte welkom heten, leuk dat jullie ons willen volgen en misschien wel een keer mee gaan doen. Ook de mensen die weer prachtige creaties in hebben gestuurd, heel erg bedankt. Ontzettend leuk dat jullie zo enthousiast mee doen. Ook hebben wij een nieuwe winnares uitgekozen, en het is deze keer Plony geworden!

Hartelijk gefeliciteerd met je prijs. Wil je even je gegevens naar ons doormailen dan komt de prijs zo snel mogelijk jouw kant op.
Ook hebben wij deze keer iets nieuws bedacht namelijk dat er 1 keer in de maand een gastdesigner mee mag doen met ons team. Wij hebben met elkaar overlegd en deze keer is dit geworden:
Tineke!!
Dus als je het leuk vindt Tineke mag je een maand in ons team meedoen, wij horen graag of je er zin in hebt.

Dan nu de nieuwe challenge. Deze keer is de uitdaging om een geboorte kaart of creatie te maken. Dit zijn onze creaties.
Neltine.
Suze.
Marjan.

Doe dus allemaal weer gezellig mee. Kijk voor de voorwaarden in de zijbalk van het blog. Ook valt er weer een hele mooie prijs te winnen die deze keer gesponsord wordt door Gerda's Hobbyshop. Heel hartelijk bedankt daarvoor Gerda!!

Iedereen weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!
Liefs, Neltine, Suze en Marjan


21 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat jullie mijn kaart als winnaar hebben aangewezen.Ik ga gelijk mailen hoor. Dankjewel!!!!!!Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag,
    Ik las jullie wedstrijd en zou graag meedoen.
    Maar hoe krijg ik een foto van mijn kaart geplaatst?
    Of moet ik de kaart opsturen?
    Dat zou jammer zijn want ik heb deze gemaakt om op te sturen naar vrienden.
    Ik hoor graag van jullie hoe dit te doen.
    Groetjes, en complimenten voor jullie blog!
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Plony!
    Leuke nieuwe challenge weer! Ik ben al bezig met een geboortekaartje, dus het moet wel lukken om mee te doen.
    Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk! Plony gefeliciteerd!
    Ik heb alweer een kaart klaar voor de nieuwe challenge en bij ze gelinkt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Ik wil deze keer ook meedoen met de challenge, ik heb net een kaartje geplaatst, dus wie weet, zou leuk zijn....

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony, van harte gefeliciteerd.
    Supermooie voorbeelden hebben jullie gemaakt meiden!
    Wat gaaf dat ik gastdesigner mag zijn. Leuk, ik ga zo mailen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plony proficiat, leuke challenge met weer prachtige inspiratiekaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst wil ik Plony feliciteren met haar winnende kaart...

    Ik heb voor deze challenge inmiddels al 2 kaarten ingestuurd, ik vind het ontzettend leuk die challenges van jullie en ook met deze doe ik graag mee.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging! Ik was juist met een geboortekaartje bezig.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke challenge weer en prachtige voorbeeldkaarten dames.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb twee linkjes van babykaartjes erop gezet. Ik ben al met een derde bezig, dus die komt er nog aan.

    Veel plezier allemaal met de geboortenkaartjes maken!

    Liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt...mijn kaartje is vrij simpel maar wel lief ( hoop ik )
    Ciao uit Italie
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Ik zou graag meedoen aan deze challenge, geboortekaartjes blijven leuk! Dit is m'n vijfde challenge ooit, dus ik ben benieuwd!

    X Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst plony meis, van harte gefeliciteerd je hebt het verdiend.
    En wat leuk om mee te doen.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie candy.
    Geboortekaartjes blijven leuk om te maken.
    Dus ik wil graag mee doen.

    Ik had het alleen fout gedaan.
    Nr. 26 komt dus te vervallen.
    Ik wist niet hoe ik mijn kaart(en) moest plaatsen.
    Ik wil ze beiden mee laten doen.

    Succes met jullie blog.

    groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony van harte met je geweldige kaart.!
    Mijn kaartje is ook klaar heb hem er zojuist opgezet.
    En de voorbeeldkaarten zijn geweldig.
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kaartje voor de challenge is geplaatst!

    ps. voor iedereen: ik geef een leuke candy weg, als je interesse heb kom even langs op mijn blog.

    groetjes, arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 'k Heb net mijn kaartje op mijn blog gezet. Mooie voorbeeldprojecten hebben jullie gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vond dezechallenge eg leuk om te maken en heb hem zojuist geplaatst.
    Veel succes met de challenge en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik waag weer een kansje...met een bijzondere kaart, al zeg ik het zelf....eigenlijk het verhaal erachter ;-)

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aiiiii, echt net op tijd! Ik dacht dat ik tot 24.00 had, maar zie dat ik nog 7 minuutjes over had:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...