Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Scr@p Cards Challenge #22

Hallo allemaal,

Vandaag gaat onze nieuwe challenge weer van start maar voor we dit bekend gaan maken hebben we ook een nieuwtje en dit is dat we één keer per maand een gast designer gaan kiezen die dan aan de eerst volgende challenge mee mag doen mits de gekozen persoon dit leuk vindt. Dit gaat per de volgende challenge in.
Dan gaan we nu over naar de winnaar van onze Valentijnswedstrijd en oh oh wat hebben jullie het ons moeilijk gemaakt, wat een prachtige inzendingen het viel dan ook niet mee om tot een keuze te komen maar het is ons als altijd weer gelukt en de winnares is....
Willy met dit prachtige doosje...!!

Van harte gefeliciteerd Willy, wil je ons even mailen dan kunnen we zorgen dat de voucher zo snel mogelijk jouw kant op komt.!

En dan onze nieuwe challenge en dat is maak een 
heren kaart.
Hier de voorbeelden van het team.

Suze.

Marjan.

Neltine.
We hopen dat jullie allemaal weer gezellig meedoen, ook deze keer is er weer een leuke prijs te winnen en deze is beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes, hartelijk bedankt hiervoor.

De wedstrijd loopt tot maandag 5 maart 18.00 uur.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Liefs Marjan, Neltine en Suze.


21 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd voor Willy, en oef ff denken over een mannenkaart hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prijs!! Ga er zeker over nadenken wat ik ga maken.
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga denk wel meedoen!
    Wat leuk dat jullie elke maand een gastdesigner kiezen, lijkt mij ontzettend leuk voor een keer!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb mijn best gedaan,voor een mooie heren kaart,dus ik doe graag mee voor die mooie prijs.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kaart gepost.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een leuke prijs! Ik heb mijn kaartje geplaatst...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och Willy, wat een schitterende harten doos, van harte hoor...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi inspiratie kaarten Dt, ik heb ook wat gemaakt om mee te dingen naar de mooie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn mannenkaart staat weer op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt weer voor deze challenge en de mooie voorbeeldkaarten...Ook ik heb zojuist mijn kaartje erbij gezet.
    Ik wens iedereen een heel fijn weekend
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och, wat een verdiende winnaar! Prachtige doos!!!!
    Herenkaarten zijn zo mijn zwakke kant! Ik zag bij Neltine al hele mooie. Misschien moet ik er toch eens aan gaan beginnen.
    Groetejs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gave challenge, ga morgen gelijk aan d slag, ben intussen volger geworden
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeelden, ik heb zelf een vaderdags kaart gemaakt, in Italie is dat al 19 maart.
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vond het een hele uitdaaging om deze kaart te maken, maar erg leuk om te doen, en wat zijn er ontzettend leuke creaties al gemaakt
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge, ben dol op het maken van mannenkaarten :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo ik heb mijn kaartje voor de wedstrijd (mannenkaart) geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ik wil weer graag meedoen met de challenge herenkaart of jongenskaart alle anderen heel veel succes gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een erg leuke prijs wat je kunt winnen.
    Ik heb mijn best gedaan om een mooie heren kaart te maken dus wil er graag een gokje mee wagen.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi!
    het is me gelukt. Altijd leuk om een kaart voor een man of jongen te maken.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb mijn mannenkaart op mijn blog gezet!!

    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om weer eens een mannenkaart te maken maar het zijn niet de makkelijkste. Een échte uitdaging dus.
    groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...