Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Scr@p Cards Challenge # 21

Hallo allemaal,

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start. maar eerst willen wij iedereen die deze keer weer enthousiast hebben meegedaan hier voor bedanken. Dit is ook voor ons een grote stimulans.
 Zo en dan nu over naar de winnares van challenge no, # 20 en dat is geworden........
Janet met deze prachtige kaart..!!
Janet van harte gefeliciteerd en als je ons even je adres door mailt dan komt de prijs naar je toe. 
En dan nu challenge  #21 Valentijn
Met Valentijnsdag in het vooruit schiet lijkt het ons leuk om iets te maken voor valentijn, wat dit is mag je zelf weten een kaart ,of een doosje wat je pimp ik zou zegen laat je fantasie de vrije loop, als het maar met valentijn te maken heb.
Hier de creaties die wij als DT team hebben gemaakt.

Neltine.
Suze.
Marjan.


Wij hopen natuurlijk dat jullie allemaal weer gezellig met ons meedoen.
En ook deze keer is er weer een leuke prijs te winnen deze is beschikbaar gestelt door In 2 Stamps.

Vind je het leuk om mee te doen dit kan tot maandag 20 februari 18.00 uur.
Weer erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan, Neltine en Suze

25 opmerkingen:

  1. Janet gefeliciteerd!! Het is een beauty je kaart!!! En wat laten jullie weer prachtige creaties zien!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,
    Ooooh meiden wat hebben jullie weer mooie dingen gemaakt echt geweldig mooi!!
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties. Ik doe graag mee aan deze challenge. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Janet! Gefeliciteerd!
    En wat hebben jullie weer een schitterende kaarten gemaakt voor de volgende challenge!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. janet hartelijk gefeliciteerd.
    en dt dames prachtige creaties hebben jullie gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor Janet van harte gefeliciteerd, en jullie creaties van het dt team zijn ook prachtig, mijn creatie staat al weer op mijn blog voor jullie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk dat ik de challenge heb gewonnen, 'k ben er erg blij mee!
    het gaat vast wel lukken om iets leuks uit te zoeken voor de kadobon.
    dit is mijn adres:
    Janet Snoek
    Nieuw Erve 16
    4364CB Grijpskerke

    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd hoor Janet, wat een prachtige kaart zeg!
    En jullie nieuwe creaties, wat een supercreatief team, ik ga weer proberen mee te doen hoor, ben benieuwd naar alle inzendingen, zo leuk!
    groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Janet Van harte gefeliciteerd.

    Neltine,Suze,Marjan.
    Wat een prachtige kaarten.
    Echt schitterend.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Janet, het is een geweldige creatie en ook de inspirerende voorbeelden voor de nieuwe challenge zijn weer helemaal te gek! Ik doe weer mee hoor, heerlijk romantisch...Valentijn!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sorry, something went wrong when I added my link. I did not upload my project and now I can't remove the link, help!!
    The design team projects look amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai meiden,...

    Eerst even Janet van harte wensen, wauw tis tie mooi, jou kaart!

    En jawel, eindelijk waag ik mijn kansje, ik zag harten en ben er eens lekker mee gaan spelen, en hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik hi,hi, want was te gek om te maken, ik HOU ervan,...

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en wat een schitterende creaties zijn er gemaakt door de dames van het DT-Team. Dank je wel hiervoor.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Valentijn vind ik altijd een erg leuk onderwerp voor kaartjes en andere creaties. Ik heb mijn inzending toegevoegd.
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke creaties ik doe graag mee.!
    Heel veel liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb net mijn kaartje geplaatst. Het is een trouwdagswens geworden. Mijn ouders zijn namelijk 23 februari 33 jaar getrouwd.

    Hopelijk komt hij door de keuring!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik heb mijn kaartje net geplaatst.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt en de challenge is heel leuk. Ik doe gezellig mee.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende creaties zijn er al weer gemaakt, ik doe ook gezellig mee hoor! Veel succes allemaal. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit kaartje heb ik ook ingeschreven voor andere challenges, maar leek mij ook hierbij te passen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Janet gefeliciteerd met je prachtige kaart.
    En meiden wat hebben jullie een mooie Valentijns creaties gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Spannend weer deze challenge!

    Ik hoop dat ik mijn link goed heb gemaakt, anders hoor ik het graag. Het is namelijk de eerste keer voor mij, dat ik het zo doe.

    Liefs,
    Jacqueline
    (Crea Jacqueline)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank je wel Suze voor de uitleg. Het is me gelukt! Ben er helemaal blij mee dat ik nu op de 'officiële manier' mee kan doen.

    Liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook weer gezellig mee.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zie hele mooie creaties! Ik doe graag mee met de challenge.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...