Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Scr@p Cards Challenge#19.

Hallo allemaal,

Het is misschien een beetje laat, maar toch willen wij jullie nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar toewensen. Dat het maar een goed, gezond, liefdevol en creatief jaar mag gaan worden.

Dan eerst een nieuwtje. Omdat het soms toch wel lastig is dat wij met z'n tweetjes zijn omdat als er iemand ziek wordt of een keer niet kan....is het best veel werk alleen. Vandaar dat wij er iemand bij hebben gevraagd. Ik denk dat de meeste van jullie haar al kennen. Zij maakt ook prachtige kaarten en creaties en wij zijn dan ook erg trots dat zij bij ons in het team wilde komen. Neltine....van harte welkom!!!!! 

Dan gaan we nu weer van start met een nieuwe challenge. De uitdaging is deze keer om een Winterkaart te maken. Op zich niet zo heel erg moeilijk...alhoewel je soms denk dat het buiten herfst is dan winter. 
Dit zijn onze voorbeeldkaarten geworden.

Neltine.
Marjan.
Suze


Heb jij ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. 
De prijs wordt deze keer gesponsord door Marlous van DoeaDing. Heel hartelijk bedankt hiervoor Marlous!


Gezellig dat jullie weer langs kwamen, dank je wel voor al jullie lieve berichtjes en wij hopen dat jullie weer gezellig mee gaan doen.
De challenge eindigt op 23 Januari om 18.00 uur.

Liefs, Suze, Neltine en Marjan




14 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeldkaarten!
    En leuk dat Neltine erbij is gekomen om jullie te versterken.
    Nu na de feestdagen hebben we wellicht weer tijd om mee te doen met deze leuke challenge!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten DAMES.
    Echt super lief.
    En NELTINE veel plezier,en een fijne samenwerking bij MARJAN & SUZE.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neltine welkom bij het team! Ben heel benieuwd naar alles wat je ons gaat laten zien. Heel veel plezier! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden hebbenm jullie gemaakt. Ik heb mijn kaart ook gelinkt. Een kaartje zonder sneeuw net zoals onze winter tot nu toe dit jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging en wat een mooie kaartjes zijn er gemaakt door het team.
    Ik heb een foutje gemaakt daardoor sta ik er 2 maal op heb mij vergist,misschien kun je er nog een afhalen.
    Een hele fijne dag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom Neltine in het team.
    Echt mooie kaarten gemaakt dames!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook eens een poging gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge weer en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank je wel, dames voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee een winterchallenge, hebben we tenminste nog enige winter.
    Mijn kaart staat erbij.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn kaart net gelinkt.
    Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn kaart gelinkt.
    Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke voorbeeldkaarten zeg, ben er zelf ook mee aan de slag gegaan. en heb mijn kaartje ook geplaatst.

    Groetjes, arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke uitdaging, wilde voorkomen dat het een kerstkaart ging worden, volgens mij is het gelukt...
    Mooie voorbeeld kaarten, en ik zie vele andere mooie kaarten...

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...