Pagina's

dinsdag 6 december 2011

Scr@p Cards Challenge#18.

Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge. Geweldig leuk om te zien dat er zoveel nog aan de challenges meedoen. Heel erg bedankt hiervoor, dit waarderen wij heel erg. Ook vinden wij het erg leuk om te zien dat er weer zoveel volgers bij zijn gekomen, heel hartelijk welkom en wij hopen dat jullie ook gezellige met de challenges mee gaan doen. Nu eerst de winnares van de afgelopen challenge. Het was weer ontzettend moeilijk om iemand uit te kiezen en helaas kan er maar eentje de winnaar zijn. Dit is geworden:
Frouwkje, met deze prachtige kaart.
Van harte gefeliciteerd Frouwkje. Wil je even je gegevens doormailen zodat wij de prijs naar je door kunnen sturen?


Nu dan de nieuwe challenge. Wij willen graag deze keer een pocketkaart/ labelkaart zien. Het thema maakt niet uit als het maar een pocket of labelkaart is. Wij hopen dat weer heel veel mensen mee gaan doen natuurlijk. Deze keer hebben we even maar één kaart als voorbeeld omdat Suze zich niet erg lekker voelde, maar misschien komt hij er van de week nog bij te staan. 

Marjan
Wil jij ook gezellig mee doen en een mooie prijs winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk.
De prijs is beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes. Weer heel erg bedankt hoor Agnes!

Iedereen bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Liefs, Suze en Marjan

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Frouwkje, je kaart is ook werkelijk super leuk met die slinger in haar handje en in de boom!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door een reactie op mijn blog zag ik dat ik met mijn kaart gewonnen heb.
    Wat vind ik dat onwijs leuk!!
    Ik zal zo mijn e-mail gegevens doorsturen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartelijk gefeliciteerd frouwkje.
    en weer een hele leuke challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frouwkje gefeliciteerd hoor, heel leuk en Suze beterschap hoor, en mijn creatie staat al weer op mijn blog om weer mee te doen met jullie leuke challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Frouwkje, gefeliciteerd, het is een hele mooie kaart.
    Suze, beterschap.
    groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een terechte winnaar hoor Frouwke, hij is prachtig.
    En DT, mooie kaart heb je gemaakt Marjan, ben er helemaal weg van.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik was vergeten te zeggen en wat een prachtige voorbeeld kaarten weer.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Frouwkje. weer een leuke nieuwe challenge heb me kaartje er op gezet

    liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst Frouwkje gefeliciteerd met je winnende kaart....jhet is terecht een prachtige kaart.
    Ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst voor challenge#18

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Frouwkje gefeliciteerd,prachtige kaart hoor. Ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst voor de nieuwe challenge, leuke uitdaging weer. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Frouwkje, mooie creatie heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte Frouwkje!! Wel wat laat, want ik heb nu pas mijn kaartje voor deze challenge ingeschreven..

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben benieuwd naar de nieuwe challenge...

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...